30 april

Idag har vi seglat med klassen. Ingen höjdare precis, regn och ingen vind... Sen efter va jag och emma på stan för att hitta skor till komfimationen. Hitta ett par men tror ja ska lämna tbx dom för dom är väldigt höga och jag får super långa ben.. Får se hur jag gör..

Ikväll kmr Lizette, Kajsa och Olivis hit för tjejmiddagen sen drar vi in till stan :D Hoppas på en GULDKVÄLL :D

uppdaterar kankse senare :P

Puuussar<3

29 april

Idag har det varit skolan som vanligt.. Hem, äta sen har jag tränat agility här hemma och nu sitter ja här :D

Imon blir det segling med klassen! vi slutar vid 1-2 så då går jag och emma in till stan för att kolla på komfimations skor. På kvällen kommer Lizette, Kajsa och Olivia hit på tjejmiddag sen åker vi nog in till stan om det inte är dåligt väder :D



Pusss

28 april

tjingelingan :D

Idag har jag varit med anna och hon har filmat mig när jag träna agility :D (filmerna finns på min andra blogg)
På fredag blir det segling med klassen :D på kvällen blir det nog tjejmiddag och sen in till stan.

Här kmr lite va jag vill ha :D


Köss och hångel // matilda

Ny blogg :D

Hejj :D

Du har jag fixat en till blogg och den kommer handla om min vardag medans min gammla lisamatildakarlsson.blogg.se kommer handla om hundarna :D

Köss ;D <3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0