plugg

sitter här och skajpar med oliviis :D
Vi är dukigta och gör NO läxan ;)


31 augusti

Hann inte blogga i morse..
Men efter skolan åka jag och Lizette in till stan med hennes moppen :D eftersom hon klara moppeprovet igår tog vi moppen så klart ;)
Gick och lämna in min mobil the phone house eftersom den inte går att ladda :O Fick en sten tuff långemobil! eller inte -.-


Köpte även en tröja på Ginatricot. Har tittat på en sån tröja länge men har inte kunnat bestämma vilken färg men nu äre gjort! Blev den här:

Nu blir de plugg, puss/M

film nu, sen sova (a)
Godnatt <3

sjuk

mår inte så bra nu...
Bäddar ner mig i sängen med datan på magen och hoppas de blir bättre till imon.

Puss<3

ÄNTLIGEN!!

kom precis hem från skolan. dom två sista timmarna var hemska! Hade så jävla ont i huvudet och halsen :O
men nu har jag tagit alvedon och en halstablett så ska nog blir bra nu :D

Men de höjdpunkten idag: LIZETTE KLARA MOPPEPROVET!! :D
Du är så jävla bäst!!


hade ingen annan bild ;)

JÄVLA HALS

drar till skolan nu då..


Har ont i halsen som fan, men inga sura miner för de :D

fan

har inte orkat blogga idag.. har ont i huvudet och halsen :O fan håller på att bli sjuk...
köpte en mascara och puder i stan idag, bilder kommer imon.
När ja kom hem från stan va de menigen att jag skulle plugga med då kom Kevin, Ghaston och Love till mig..

Nu blir de te&halstabletter&film (a)


29 augusti

Vakna hos Olivia idag (y)
Fast har sjukt ont i halsen... inte okej!
MEn ska åka in till stan en snabbis med mamma schleeten som jag är ;)


Puss<3

Guud va goott!




myskväll

idag blir de myskväll med Lizette&Olivia:*
Sover hos Olivia sen med så kmr inte uppdatera mer idag..
Nu blire lite plugg och packa sen cyklar jag vidare till Olivia!!


puss.

Sitter på mignon med olivia och äter tacot...

dsc03612 (MMS)

Sitter på mignon med olivia och äter tacotallrik:-D<3


28 augusti

Glömde blogga igår efter ja hade duschat..
Men jag, lizette & olivia körde in till stan och va med edwin & anton ;)
Vid halv 4 inatt va vi hemma hos mig, då blev de nattamat och sen sängen.
Vakna vid halv 11 idag, lizette cyklade hem och olivia låg kvar den pösen (:
Nu sitter ja hemma hos Olivia och ska snart dra in till stan och köpa Ben&Jerry´s glass!! :D
Blir nog en chilla-gaaalet-kväll ikväll, mys på de!




haha, bild från igår när ja hajka in till stan :P
Gilla minen!

.

Duschen väntar....

ridning på kvarna

Hemma efter en dag på kvarnagården med klassen. De var mkt roligare att rida än vad ja trodde! Fast vi fick inte rida så mkt men lite iaf :D Trava också helt själv (STOLT)

Tog lite bilder med mobilen så blev inte så bra men bättre än inget ;)

Felix & Felix ;)


Söta Lizette <3


hahah, jag & Lizette ;)


Lizette

jag & Peter Pan (:


jag & peter igen (y)







Kajsa & Olivia;)


Sofia & Felix


Johanna & Emma :)



Läggdax

nu går jag och lizette och lägger oss!
Godnatt på er<3



gammal bild

imorgon ska vi rida med klassen kvarnagården (y)
så ska sova hos Lizette inatt (a)
Kan inte bli ngt annat en kul!



måste packa lite nu..

nu har oliviis åkte.. :/

men här kmr lite cpbilder!
Hon fixa gjorde en fläta i mitt hår också (y)


;)

nu sitter vi här och försöker lösa ett hundkryss ;)

Oliviis följde med mig hem idag (y)
Vi har ätit mackor med ägg&bacon :D
Nu sitter vi här och chillar gaaalet!

hahah johan&felix skulle komma upp på taket idag xd


godnatt

Blev ingen ben&jerry´s för dom hade inte de på statoil :/
Blev lite godis ist ;)
Men nu har Olivia åt hem så nu blir de sängen(a)
GODNATT!

snart kmr olivia hit :D
Då blire film och ben&jerrys om de finns på statoil<3


25 augusti

hade tänkt att blogga i morse innan skolan men eftersom jag försov mig 45min!? så hann jag inte de..

Just nu ligger jag här i sängen och pluggar på moppekortet.



har på mig en tröja som jag köpte för ett tag sen som jag glömde visa i bloggen.
men har iaf köpt den på ginatricot för 249:-

Sån här fast svart med vita ränder




haha

Av 3 vurper till donken gjorde ja 2 och min mobil 1 !

Ska kolla film nu, sen sova (a)
GODNATT<3

snart kommer olivia hit :D
Sen blire donken med lizette (y)

24 augusti

JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA!!
detta moppekortet asså...

Skolan idag va inte lika slapp som igår, har redan vanliga lektioner fast går typ bara igenom målen och får böcker och sånt ;)
När ja kom hem gick ja ut med hundarna och nu sitter ja här och pluggar -.-

ikväll blir de nog glass på donken med lizette&olivia!


brb skolan


puss.

trött

God morgon!
trött idag -.-
ni blir de fixx och frukost.
Puss<3

Fixar naglarna

Har precis fixat naglarna ;)
Ser inte så mkt på bilden kanske..

(jag vet att jag har skeva fingrar-.-)

9:1

Första skoldagen i nian av klarad!
Känns lite konstigt att vara älst på skolan med de gillar vi (y)
Dagen har varit väldigt slapp, har bara lyssnat på lärarna, fått massa lappar + skåp och haft rast.
Sluta halv 1 idag med :D

Vi gick även en liten promeand på 10 min och då låg de en död katt där :O
Sjukt äckligt.. typ halv upp äten av massa larver :O



haha, jag, lizette och kajsa spela lite king med Jakob och Lucas innan bussen kom ;)

jakob&lucas

lizette va grym!


Godmorgon

är sjukt pigg idag... mkt märkligt xD

Kom precis ut från en varm och lång dusch :D
Nu blire frulle och fiix sen skolan...

Förlåt!

Har helt glömt bloggen idag.. Och hinner ite nu igentligen ;)
Men kvällen igår var toppen (y) TAck alla<3
Vakna hos olivia idag, sen hem och ut med hundarna med MAtilda.
När vi kom hem titt vi på film och nu har hon gått hem.
Och jag ska åka till min kusin Alice som fyller 18år imon så ska hon ha kalas idag!


Puss<3

Hos Lizette

Sitter hos Lizette nu med Olivia ;)
Ska snart dra in till stan.
Sover hos olivia inatt(y)


olivia,lizette&jag i bakgrunden
hörs imon,puss<3

Blir stan ikväll med Olivia&Lizette (y)

sitter här nyduschad, blir lite fixx nu sen vidare till Olivia sen Lizette sen stan ;)

hemma från körningen nu;)
Gick jättebra så nu behöver ja bara skriva upp (y)

Skulle varit med Olivia ikväll men blev ändrat så ikväll ska ja och lizette till jens där han, oskar & edwin när. mys på de<3


Men drar till Jens nu då, puss <3

va ju hos tandläkaren idag och fick reda på att ja ska ha rälsen till oktober och kanske längre.. fast att dom sa att ja skulle ta ut den i slutet av sommaren! :@
när ja kom hem kom lizette hit så va vi ute och gick med hundarna i över en timma!
Nu blir de moppekurs sen ska ja vara med Olivia :D

Puss <3

STAN

drar till stan, tnadläkaren väntar -.-


Puss

ojj

herregud, har ju glömt att blogga ;)

Idag har jag inte gjort så mkt.. tränat agility, varit ute med hundarna med Matilda och badat med hundarna med Anna & Matilda(y)

Sitter här och chillar gaaalet!!
Puss på er<3

SCHLEETEN SOMFAN!

Duschen kallar...!



Godmorgon föresten ;)

GodNatt

går och lägger mig nu, puss<3

Ångra mig ;) kollade på remember me ist.
Sjukt bra film! lite konstigt slut bara..


Skulle ut och springa med lizette ikväll, men blev inte så.
Så blir film nu ;)

hoppas den är bra..

Äntligen!

Har äntligen fått videofykonto! ansökte om de för typ ett halvår sen men fick inget svar då så gjorde nu igen för några dagar sen och fick svar idag ;) Gjorde nog fel första gången :$

Här kmr en film på mig och Lizette för i vintras..hahah xd


plugg -.-

Nu blire plugg och ben&jerrys ;D <3

hemma nu, kursen gick bra idag med(y)
Åt hos farmor&farfar också, mkt gott!
Idag vet ja inte vad som händer :/

Godmorgon

Åker på moppekurs nu -.-


hörs sen<3

sjukt trött nu..så får bli sängen + film nu :D
godnatt<3

Ändrade planer

Sorry, dålig updatering idag!
Kursen idag gick toppen (y)

sitter hemma nu.. meningen va att åka till stan med Lizette och träffa Jens&Edwin men fick inte :/
Så blir en hemmakväll idag med fiilm och Ben&Jerrys <3



Imon blire moppekurs igen,
Så upp tidigt som fan imon med -.-

Godmorgon

Hinner inte blogga nu, ska på moppekurs -.-
skriver när jag kmr hem, puss<3

ERik Grönwall!

erik igår, Grrrr..<3

cyklar till olivia nu, puss <3

bilder från rixfm festivalen!

här kmr bilderna ;)


I bilen på väg till stationen ;)


Ridande poliser ;)

När vi försökte hitta festivalen ;)

De va sjukt mkt poliser överallt

Det börja regna som fan ett tag och då sprang jag&lizette och leta efter sånna här men de fanns bara en kvar så tog hon den så klart -.-


Själv blev jag sjukt blöt -.- (vi stog 4 under ett paraply och jag fick inte rikigt plats under)



Några som dansa sjukt coolt ;)

Sjukt mkt folk!

Fykling, Ola, Roger & Sofia

Förband remsells

Förband remsells

Förband remsells- typ svenska lady gaga ;)

Förband remsells

Jag&lizette

Rebound

Rebound

Love generation

Love generation

Apollo drive

<3

Vakter, de krylla av dom ;)

Erik hassle

Andres fernette (sjukt dålig bild)

Erik Grönwall

Erik Grönwall

Darin (dålig bild)

Ola

E.M.D

E.M.D

E.M.D


De va dom bilderna jag hade.
Skulle lägga in en film på Erik Grönwall men de cepa -.-

15år

GOOOOOOOOD MOOOOOORGOOOON!!
idag är de ingen vanlig dag för de är MIN födelsedag :D

schleeten men glad tjej (y)

hemma

Hemma från gbg nu. bilder kmr imon :D
ligger i sängen med datan på magen ;) de gillar ja!

ska nog snart sova, puss<3

Sitter på tåget hem från gbg;) lizette och...

dsc03567 (MMS)

Sitter på tåget hem från gbg;) lizette och kajsa alltid lika normala(y) + bara 1,5 timma kvar tills jag fyller år:-D<3


brb gbg

Nu åker vi till gbgrixfm festivalen!
kmr hem ikväll ngn gång, puss <3


RIM FM FESTIVAL

Vakna hos Olivia idag med lizette ;)
Pappa kom och hämta mig vid 11 typ och nu blir de fixx för i eftermiddag åker vi på RIM FM FESTIVAL!! :D


cyklar till olivia nu, puss på de :*

:D

första gången jag gjorde de (Y)


Stort grattis! Du hade blivit godkänd med god marginal om detta varit Vägverkets prov.


(STOLT)

Här är vad jag fick igår av släkten och lizette :D










Bild från igår ;)





















Här kommer bilder från mästerfotografen lizette ;)












<3

14 augusti

God morgon! :D

Vakna jämte Lizette idag (y)
Men hon har åkt nu för hon skulle plugga och typ spela match sen..
Som tur är kommer nog olivis hit snart (A)
Puss på de!

Bild från igår (Y) mer kommer.. ;)

Nu är jag färdig (y)
jah har hunnit med ganska mkt på 1,5 timma..

Duschat
Gjort TVÅ tåtor
Sminkat mig
Tagit på mig kläder
Och lite annat smått & gott ;)


Nu väntar vi bara på gästerna.




min fina tåtor jag gjorde innan (STOLT)
puss <3

förlåt...

sjukt dålig uppdateringa idag! men jag har inte haft tid..

skriver mer sen för en schleeten matilda ska duscha och fixa sig nu för ikväll blir de kalas för lilla mig (A)
Pusss



sängen väntar...

nu bilre sängen, godnatt! <3

(Y)


hahahahhahah ;)

hemma från kursen nu. eller har avarit hemma i en timme typ ;)
Har precis ätit och ska ut med hundarna nu.

gjorde 5mins kola innan med som jag ska äta när jag kommer hem (a)


Puss<3

kom precis hem från farmor&farfar, sjukt mätt är jag nu iaf ;)
Nu ska ja chilla gaaalet innan jag åker på moppekurs vid 2.
Puss <3

Bild från igår ;)

Vi älskar regn!


Lizette&kajsa ;)<3

12 augusti

Godmorgon!
Glömde uppdatera igår när vi kom hem från friskis&svettis..
Men va där med lizette&kajsa (y)
Sen följde lizette med mig hem så åt vi tacos och kollade film, mys

svettiga men glada tjejor ;)

Nu ska jag ut med hundarna och sen blir de mat hos farmor&farfar!
Älskar att äta där, sjukt go mat + man får ALLTID efterrätt :P

i eftermiddag är de moppekurs igen -.-


Puss<3

gymmet!

Nu drar jag och lizette till friskis & svettis (y)

Hemma från stan nu ;)
Va i stan med dom bästa ;) Lizette, kajsa och olivia ♥

Köpte chinos på ginatricot (rea 49:-)



och BH på HM(129:-)




brb stan

har lite brådis nu, bussen går snart ;)

Här är dagen outfit iaf:

Linne: Ginatricot
Jeans: Ginatricot


Ligger i sängen nu med datan på magen och väntar på att en film ska bli klar (y)



träningen gick bra för er allasom vill veta ;)


imon blire stan med dom bästa!
Puss på de och Godnatt <3

hemma från stan nu. Jag och Nea åkte in 20 över 12 och gick på stan innan min kurs började vid 2.
Nu sitter jag här hemma och ska snart träna agility (y) Var ett tag sen nu. vi är npgra stycken som ska sätta upp en bana. Har aldrig kört en hel bana med Alvin så det ska bli kul!
Måste städa på mitt rum och fixa lite nu innan vi åker, puss <3


Alvin <3

10 augusti

glömde blogga i morse och hinner inte nu, måste hinna med bussen.
moppekurs idag med -.-
Skriver mer sen när jag kommer hem, puss <3

:D

Bara 6 dagar kvar tills jag fyller år!! :D <3

MEr läsare?

Vill du ha mer läsare?
Bli medlem i bloggtrafik.nu <------ klicka!!

donken <3

snart kmr olivia och hämtar mig sen drar vi ner till donken och käkar glass med lizette och kajsa(y)<3

kom hem från stan vid 4 typ ;) åt och gick ut med hundarna en sväng + har snackat med olivia i telefon i typ 2 timmar nu ?! inte konstigt när vi inte träffat varandra på 2 veckor :O
Ska plugga nu sen drar jag ner till donken med lizette, olivia och kajsa (y) <3
Sjukt länge sen de va alla vi 4..


brb stan

nu drar jag till stan för moppekurs -.-
skriver när jag kmr hem, puss<3

outfit


rosa linne- bikbok
vitt linne- HM
tröja- ginatricot
jeans- cubus

9 augusti

God morgon!
Pappa väckte mig 9 idag -.-
Ut med hundarna nu, puss <3

gör vi ett nytt försök

Nu går jag och lägger mig, GODNATT<3

Lizette åkte precis :/
Nu blire sängen. TAGGA moppekurs imon! eller inte -.-

GODNATT <3

Låter bilderna tala för sig själv ;)


De var den sista ;)<3

8 augusti

Vakna precis hos lizette efter en 45min lång powernap (y)
Vakna jämte lizette i morse hemma hos mig, upp åt frukost, ut lite med hundarna och sen vidare till henne då vi satt och plugga till moppekortet ;) Åt lite mat och sen en underbar powernap som sagt  :D
Nu vet jag inte riktigt vad som händer men ska till stan imon med älskligen iaf.




Puss/M

Snart kommer älsklings Lizette hit :D <3
Blir en mys/hemma/filmkväll idag (A)


(Y)


mums!


vaniljglass & varma hallon
:D

Godmorgon

Kvällen igår var (y)
Vakna hos Sabina idag ;) men hon sov och lizette skulle hem så hon skjussa hem mig. Har precis ätit frukost. Ska gå ut lite med Bea nu, puss <3


Snart kommer Lizette och hämta mig, sen bär de av till Sabina (y)


precis duschat ;) nu blire fixx sen till sabina med lizette (A)


Beas operation

Om ni inte redan visste har vi ju operarat Bea nyss och gissa vad de kosta?! :O


De röda är vad allt kosta men försäkringen tog de mesta så de svarta är vad vi fick betala.

GODMORGON!

ska kolla film nu, sen sova:D

GODNATT<3

;)

går ut och går med Alvin innan jag pluggar ;)


-.-

bara till att börja plugga -.-


Hemma från kusrsen nu. Den va ganska seeg-.- men vill man ha körtkort får man kämpa lite ;)

kolla ju på hjälm innan kursen, men vet inte vilken ja ska ha:/


denna
eller..

denna?
hjälp mig?! (A)

åker in nu och kollar hjälm, sen blire moppekurs ;)<3

5 augusti

Vakna idag jämte lizette av att mamma kom in och väckte oss för Bea hade bajsat&kissat i mitt rum -.- hundj*vel! men det är nog bara nu efter operationen..

Idag är de moppekurs som gäller!
Ska åka in till stan snart och kolla hjälm och sen börjar kursen kl 14.00-16.15

haha xd bilder säger allt ;)

sötare en socker! älskar dig (A)

skriver mer sen, puss <3

glömde blogga innan men åkte till lizette innan och sen in till stan till alexander och johan.
Hemma nu med lizette :D Nu ska vi kolla film och sen sova!

snyggast i stan!


<3

Godnatt ♥

Nu har Bea kommit hem :D


4 augusti

glömde skriva igår, men åkte till veterinären med Bea vid halv 7. De visa sig att hon hade typ livmoderninflamation eller nått och de va ganska allvarligt så dom fick operera henne igår kväll.. men allt gick bra & ska åka och hämta henne vid halv 3 idag (y)

Åkte till lizette sen och va med henne och andreas ;) första gången ja träffa lizette på 1 VECKA ?! :O Inte okej!
Vi kolla film, snacka och hjälpte lizette eftersom hon har skadat sig :/ krya på dig älsklig <3
sen åkte andreas hem och jag sov hos lizette.

Vakna idag av att veterinären ringde -.-
Har ätit frukost nu och sitter här och chillar med lizette (H)

Snart kommer mamma och håämtar mig så ska vi hämta lilla bea bus (A)


(hitta denna underbara bild xD du är saknad oliviis)

skriver sen, puss <3

Nu ska jag ut och sola och kolla The last song :D




puss<3


HEMMA

Nu är jag äntligen hemma efter mkt trevlig helg på Gotland! Bara de att Bea blev dålig på söndagen och har varit kass sendes. Ska åka in till veterinären vid halv 7 ikväll för dom inte hade tid innan.. vi håller tummarna att hon blir bra!

Idag vet jag inte vad som händer.. ska nog va med lizette ikväll :) saknar henne så sjukt mkt!!<3

Nu ska jag äta frukost, vi hörs sen!

(schleeten som fan!)

Puss

RSS 2.0