åker nu, hörs på måndag! PUSS

Stressigt!

Gick upp vid halv 10 idag. har packat klart allt för oxie och gotland och rastat hundarna;)
Ska gå och äta nu och sen bär de av till oxie.
Kommer inte blogga fören måndag kväll då jag kommer hem.

Puss <3

hemma

kom precis hem från olivia nu. Efter vi hade käkat så åkte vi till tången å bada där edwin, jens och andré va. Sen hem till olivia och kolla film och sånt. Var ju menigen att lizette skulle vara med men hon kom till olivia precis när jag skulle åka :/ Och kommer inte träffa henne eller olivia på typ EN vecka?! Åker ju till Oxie imon och sen till Gotland.

(Olivia tog lite kort på oss närvi bada ;) kolla hennes blogg här!)
Puss

Va gärna den gulligaste olivia och ha all ...

dsc03508 (MMS)

Va gärna den gulligaste olivia och ha all mat färdig:-*<3


;)

hahah, nu är jag hemma igen efter att cyklat hem från olivia (y) Ska rasta hundarna och packa för åker till oxie imon och sen vidare till gotland! Kommer hem på måndagnatt så kommer inte uppdatera så mkt nu i veckan. Men ska göra de så fort jag kommer hem.

Ikväll ska jag till olivia där lizette, edwin och jens är ;)

schleeten som fan!
Nej, måste packa nu!

Puss

Godmorgon

Vakna hos olivia idag ;) Vi gick och la oss vid 6 -.- är sjukt trött!
sitter hemma nu och ska snart till olivia igen (a)

Puss

Drar till Olivia nu, sover där inatt(y)

Puss

26 juli

Idag blir de fbg med mamma (y) Mamma skulle ner dit och köpa ngn grej och då kan vi lika gärna shoppa lite ;)
Måste fixa mig nu, Puss



LYCKA TILL NU LIZETTE!! du kmr klara detta! :D <3

Om man skulle ta och sova?
imon blir det nog fbg med mamma och shoppa;)

Ska sova nu, godnatt<3

Dagens sötaste!


höst? :O

Idag har de verkligen varit en seeg dag, känns som det är höst! grått, blåsligt och kallt ute :/ Men de är ju fan mitt i sommaren och då ska de va 30 grader och sool!
har verkligen as tråkigt och är trött så ska lägga mig i sängen och kolla film :)

Försökte få kort på mig, bea och alivn.. gick inte så bra;)




Puss <3


Shopping från Göteborg

Glömde ju visa vad jag shoppa i gbg!


49:- Ginatricot


100:- Bikbok

25 juli

Vakna idag jämte älsklings Lizette av att hennes pappa ba,
Mattan till köket ! Mattan till köket ! osv ;)
hahah bara älska Glenn!

Igår va de ju kalas hos lizette med hennes släkt ;)
Och hon har dom sötaste och smartaste kusiner! älskar dom!


Jag & lizette kusin malcom <3

Idag vet jag inte vad som händer, puss <3


Nu åker ja till Lizette på kalas. Hennes släkt kmr och så jag ;)


Puss/M

24 juli

Nu är jag äntligen hemma :D

Åkte ju upp till Göteborg med Bästa Kajsa och Olivia i torsdag. Vi bodde i Olivias mammas kompis lägenhet. Sjukt nice! På torsdagen gick vi runt och kolla lite i gbg och sånt, sen hem fixa sig och sen club gothia (y) Sjukt kul vare!
På fredagen shoppa vi i gbg sen åkta jag hem vid halv 3 typ, ut med hundarna och vidare till älsklings lizette! Cykla in till kåsa med de va typ ingen där så cykla hem igen och kolla film med Lizette och Andreas. Sov hos lizette till idag! Och idag är den ingan vanlig dag utan det är LIZETTES FÖDELSEDAG!! :D:D:D <33 GRATTIS BBY!! <3

Ikväll ska jag på kalas hos lizette (y)


Lite dåliga mobilbilder från gbg ;)

i bilen påväg upp ;)


väntar på spårvagn






fotboll ;)


några träningsaker tyå xd


Han i randigt e han som typ va med i talang ;)


Kajsa & jag <3


Puss/M

Sitter på espresso house i göteborg med ka...

dsc03482 (MMS)

Sitter på espresso house i göteborg med kajsa och olivia och dricker frapino;) gårdagen var grym!! Synd bara inte lizette va med:/<3 Uppdaterar när jag kmr hem, puss


nu drar jag, kajsa och olivia till göteborg. idag ska vi nog kolla lite fotboll och ikväll blir de gothiadiscot, så sover vi där inatt och imorgron blire shopping i göteborg och sen hem!






sitter här med min pojk.....vän oliviis nu! vi väntar på kajsa, och så här ser vi ut just nu! riktigt snygga :)










21 juli

Vakna jämte Olivia och Lizette idag igen ;) Hade ju spakväll igår, mys :*
Vi kolla färdigt på titanic innan vi somna igår.
Nu sitter jag här med Olivia och chillar (H)
ikväll blir de grillning hos olivia med dom bästa sen imon åker vi till gbg och gothia :D
Kmr hem på fredag ngn gång på kvällen så kmr inte bli ngn bra uppdatering nu,


Älskar dig :*

Puss/M

Spakväll.

Har spakväll med Lizette och Olivia nu. Sitter här med ansiktsmask (Y)
Men hinner inte blogga, ska hjälpa lizette med milkeshake ;)


Puss/M

20 Juli

Vakna vid halv 2 idag av att Affe, Edwin och Noah hållde på och knacka på väggen och massa.. Vi gick och la oss vid halv 6 men somna väll vid 6 eller nått. Vi såg en as dålig skräckfilm som inte va läskig alls utan bara äcklig :/

Nu har alla åkt hem förutom Olivia ;)
Nu ska vi chilla sen åka in till hajen och köpa mat!
Ikväll blire spakväll med Olivia och Lizette :D<3

Puss /M

Badade Alvin ;)

LÅter bilderna tala för sig själva ;)





:)

Kom precis in från 1 timma lång promenad med hundarna ;) Vi hann precis hem innan de börja regna (Y)


:/


INTE OKEJ!!!

Godmorgon

Vakna jämte Olivia idag igen ;)
Idag vet ja inte vad som händer, vi får se.
puss

ska snart hoppa in i duschen (Y) väntar bara på ansiksmasken ;)


(Bara gilla bilden!)

18 juli

Vill börja med att säga: Tack alla igår för en guldkväll!♥
Har inte bloggat på år och där känns de som. Men hra inte haft tid nu. Åkte till Ulirehamn vid 6 igår morse -.- Skulle tävla agility där. men det kunde lika gärna kvittat för de ös regna hela tiden och bea gick runt banan -.-
Hem sova lite, åkte till olivia för att äta och fixa mig och sen drog vi in till stan till Frida för förfest.
Gick ner till stan vid halv 11 och träffa folk :D <3

Vakna jämte olivia idag (Y)
Nu ska vi bara ta de lungt och slappa!

(schleeten)

Puss

:D

Blir inget jobb inatt (Y) Vi slapp de som tur va.

Istället åker vi och badar med hundarna och käkar glass :D

Puss

Nu ska ja hoppa in i duschen ;)


GRATTIS !!

Grattis till världens bästa Kajsa!
Puss på dig gumman<33


Hos Lizette!

Hemma hos lizette nu, kom hit vid 12 typ sen har vi bara legat på stranden och schteekt (H)
ÄLSKA SOOLEN!!

Imon ska jag tävla i Ulriceham på dagen sen blir Wheels & Wings på kvällen! TAGGA TAGGA ;)
Så kmr nog inte bli så mkt uppdatering då, men ska försöka.

Snart kmr mamma och hämtar mig för måste hinna packa och lite sånt till imorgon innan jag och anna ska jobba ;)

(bild sen midsommar)

Puss

Godmorgon

Vaknar jämte Lizette idag, har saknat henne sjukt mkt! <3
Pappa väkte hos halv 10 för ja ska till tandläkaren kl 11.00 -.-
Men sen blir de stranden!! Då ska vi SCHTEEEKA!!

Puss/M

I kärra med nea;)<3

dsc03469 (MMS)

I kärra med nea;)<3


Hos Nea

Sitter hemma hos Nea nu (Y) Vi ska nog cykla till kärra snart,


Pusss

-

godmorgon, vet inte vad som händer idag ;)

nu ska ja sova, godnatt ♥

Städat

Städat mitt rum ;)



Duktiga

Jag och olivia har varit jätte duktiga idag :D Vi har gått till olivia från mig, sen ner till stranden och sen hem till olivia igen! (Men peter körde hem hos till mig nu)

Nu sitter vi här och chillar GAAALET (H)

Skriver mer ikväll, puss

Sitter hemma hos olivia och schteeker med ...

dsc03466 (MMS)

Sitter hemma hos olivia och schteeker med ny badade hundar ;)<3


godmorgon

har precis duschat ;)
Vet inte vad som händer idag?! Vara med Oliviis iaf ;)

Puss <3

(Lizette är saknad)

Såg precis klart twilight new moon. Fy fan va bra den är! måste se 3:an nu!


:)

cyklar och möter oliviis nu, puss<3

Oliviis kmr hit nu ;) Hon ska soova hos mig (A)


regn

hata regn!

(innan idag när ja var ute och gick )

Moppehjälm

Lizette har hittat en hjälm te mig ;)


Den rosa ;)


rosa till mig & sliver till lizette ;)

musik


kissie låt, vet faktisit inte vad ja trk om den.. lite tjatig kanske?

13 juli

Vakna hos oliviis idag ;) Mamma kom och hämta mig vid halv 11 för ja skulle klippa mig. Blev mkt bar, fast de är typ ingen skillnad. Min frisör gjorde en jättefin fläta (Y)

NU sitter jag här och gör inte så mkt.. vet inte vad som händer idag :/


Puss

hos Oliviis

vi har precis kollat wallander indrivaren, mkt bra, och jävlig rolig!
nu ska vi kolla twilight new moon.

Puss

12 juli

Sitter just nu här hemma med Oliviis! Vi har varit i stan en sväng och nu precis ätit tacos :D
Hon kom och hämta mig vid lizette vid 3 tiden typ. Lizette har då åkt till göteborg nu för att gå moppekurs :'(

Nu ska jag och olivia ut med hundarna och sen åka till henne. Ska sova där idag :D

Puss/M

Hos Lizette

Vakna vid 9 idag ;) Gick upp, åt frulle och sen åkte ja och mamma in och handla. Jag skulle handla vaxning till mig och Lizette. Och nu har vi gjort de! De gjorde inte så ont som jag trodde men lite ont gjorde de. De blev sådär bra.. om ni undra ;)

Nu ska vi nog ut och köra lite moppe och lizette ska packa, Hon åker upp till göteborg idag och kmr inte hem fören torsdag :'( Men nästa vecka är jag ensam hemma igen och så ska hon bo hos mig heeela veckan!! :D:D


(världens snyggaste bild!)

uppdatering..

SPANIEN VANN!! :D <3
Dom är BÄÄÄST!!




Jag vet att jag inte har bloggat mkt nu på senaste tiden men jag har inte haft tid...
Har varit i bjuv hela dagen idag och tävlat agility. Gick väll sådär men men varmt har de vairt iaf!

I fredags cyklade ja, lizette och kajsa in till stan ;) vi träffa lite folk och bland annat oliviis ;) Sen när jag och lizette cyklade hem mötte vi danne, orre och el på vägen så vi stog och snacka med dom ett tag.

(jag och lizette står och väntar på kajsa)

I lördags vakna ja jämte lizette :*
Vi körde moppe och va på stranden! mkt mysigt.
På kvällen åkte ja till klubben och tränade lite agility med anna. sen åkte vi och jobbade från kl 21.00 till 0.30.
kom i säng vid 2 kanske.
Sen var de bara upp vid halv 8 och köra till bjuv.

Nu har ja kommit hem och kollat vm-matchen + duschat!
Nu ska ja kolla lite the hills innan ja ska sova!

Puss&Godnatt/M

hemma

kom precis hem, sitter bänkad framför tv och kollar Spanien-Holland!
ska duscha efter de men skriver sen ;)


(Sleeten)


:D

Drar till bjuv imon så kmr uppdatera imon ;D

BloggFjant!

Gårdagen va sådär, men motion har vi fått iallafall!
Nu har vi nyss ätit frukost och ska ut & köra nu.
Puss

Här kommer et klipp sen igår som vi skulle lägga in men orkade inte det igår.


Bloggfjantarna nr1



Ville bara säga att jag älskar dig! /L

Godmorgon!

Vakna vid 10 typ, och nu blir de stranden med bästa! :)


Puss/M

0.28

Sova!
Godnatt igen<3

gn

om man skulle gå och fixa sig för läggdax och krypa ner i min goa säng och kolla the hills?

Svar: JAAAAAAA!!

Godnatt<3

hemma från bion

hemma från bion nu ;) Den var bra men inte sådär AS bra.
Nu ska ja sitta här och tråååkar för min päron har liiiite daaaamp -.-


BIO

drar in till stan nu,
Bio med Lizette, olivia & emelie :D <3


8 juli

Vakna kl. 9.00 hos lizette av att min mobil ringde (alarm)
Gick upp och åt frukost sen kom mamma vid tjugo i 11 så åkte vi in till stan för ja skulle kolla synen till moppekortet. (fast vi fick åka hem till mig innan för ja glömde papprerna)

Har torkat golvet i hela huset nu! (STOLT)
Så nu blire the hills!

Puss/M

02.23

God natt, alla mina söta rara bloggläsare!
/M

:)

Spanien vann såklart ;)
Jag, lizette och olivia satt bänkade hos lizette med monster, melon och choklad, kan inte bli bättre!


Spanien-tyskland


Gott!


<3

:D

1-0 till SPANIEN!! :D

är man trött så är man ;)


finns inte ord för detta!<------- <33

Säger bara dsm! <33


Vakna jämte oliviis och lizette idag (Y) fick gå upp en gång vid 6?! inatt för alvin har typ spytt -.- ibland hatar ja min hundar... Men nu mår han bra som tur är ;)

Ikväll ska jag, lizette och olivia kolla fotbollen ;) Vi ska åka in till hajen och köpa melon och lite sånt.
Men nu ska ja duscha och bada alvin.
Puss

Nu är vi äntligen hemma his mig ;) de tog ganska lång tid eftersom vi hade så mkt packing...




Sen när vi kom hem till mig åt vi jordgubbar, glass och chokladsås :D


Nu ska vi cykla till sabina och hämta lizette laddare sen ut med hundarna
Puss

;)

vakna hos lizette idag ;) Vi har ringt runt till massa folk om moppekörkort och sånt. vi har också sålt hennes cykel!
Nu ska vi cykla till mig. Vet inte vad som händer nu, vi får se ;)

Puss


:)

kom hem från stan för en stund sen. jag och lizette träffade andreas där :)
Nu sitter vi här och chillar (H)
ska sova här inatt, mys på de :*


SOL

älska sommaren! :)


sitter här och kollar the hills,
ikväll blir det nog stan med Lizette ;) <3


Älskar dig<3


vita ballerina Din sko 249:-


vit BH HM 129:-

Idag har jag och mamma varit i stan en sanbbis.
Kom precis hem och nu ska jag laga mat.
visar de ja köpte sen ;)
Puss /M

Ligger i min säng och nöödar the hills ;)
Första gången på en vecka ja sover själv.
Känns ganska tomt men endå skönt.
Imon blir det nog stan med mamma
och sen kanske stranden om det är bra väder.

Nä, nu ska ja borsta tänderna och sen fortsätta kolla the hills!

Godnatt&Puss/M

Jag är med i Isabelle Strömbergs tävling :)



Puss/M

sitter här och äter glass&jordgubbar och kollar the hills!<3


:)

Nu drar ja, lizette och olivia in till stan! :) <3

Godmorgon! :)

Nu åker jag och lizette till stan en snabbis för att köpa rosor sen åker vi till olivias och johannas konfimation.

Puss <3

Lyckad spakväll med Nea & Lizette! Måste göras om :*
Sen gick vi upp till Nea och spelade fotboll med Orre & Krille! Vi rent ut sagt ÄGDE DOM!!
Nu ska vi snart sova, Godnatt & puss<3


Är med Lizette och Linnea nu ;) Vi har typ spa kväll! mys på de :*
Träffa äntligen lizette idag! har saknat henne så jävla mkt!
Imon blire konfimation! Sen konfa-kalas hos olivia :D


(lizette färgar ögonfransarna :D)

Drar ner till stranden nu ;) <3

Godmorgon!

Idag blire nog stranden, Puss <3

hemma från tävlingen nu, Bea kom 6 i en klass och är väldigt bra för att vara Bea ;)

Sitter nu här och äter jordgubbar med grädde :D Ska kolla the hills nu med.

Puss <3

jag suger på att uppdatera jag vet...

MEn drar på agilitytävling nu, kmr hem ikväll ngn gång ;)

Gammal bild på mig och bea ;) Blondiee

;)

Kajsa kl: 01.15


(plattar håret ;O)

RSS 2.0