Godnatt!

Vår jobbigaste dag i skolan har vairt ganska chill. Torsdag brukar vara en rent totyr men har inte gjort så mycket på lektionerna plus att vi fick sluta tidigare :D Har äntligen gjort svenska nationella talet, skönt att slippa de nu! Efter skolan gick jag upp till Nea innan det var dax för träning, skivstång/step blev det idag. Ikväll har jag snackat med Olivia hela kvällen i skype och nu kollar jag på BB. Men funderar på att sova ist, är galet trött. Ole sov här natt och vi låg och snacka om allt möjligt lite väl länge så har inte sovit så mycket.. Men får ta igen de inatt :) Imorgonkväll blir det grillmys hemma hos mig men underbara brudar! ♥

träning på G!

Skulle åkt till friskis och tränat men springer en runda här hemma istället med hundarna ;)

Nicki Minaj-Whip it

Idag har jag endats haft en lektion som vi alltid har på onsdag. Men satt kvar i skolan en stund med Kaj och Liz och gjorde klart vårt religionsarbete. Tog bussen hem vid ett och sen dess har jag pluggat och kollar på Werland forever. Har gjort klart mitt svenska tal som jag ska redovisa imorgon och läst ut boken! Äntligen klar med den boken så nu ska jag bara skriva lite om den sen är jag klar :D

Wermland forever!

Vill bara tipsa om en rolig serie som har börjat. De säger att det ska vara som svenska The hills men det tycker jag dock inte. Men en bra serie att följa helt klart!
Tryck på bilden för att komma till tv3play!

Tisdag!

Klockan börjar bli mycket och hade tänkt sova snart. Idag har vi gått från 8:10-11.40 vilket var galet skönt! Gick till Kvantum och köpte frukt med Liz innan vi tog bussen hem till mig. Lagade mat kolla på film och hade de bara allmänt skönt. En riktigt chilldag! Vid 6 åkte jag och Nea in och tränade. Skivstång/spinning stod på schemat. Hann nästan inte träna något förra veckan så har lite dåligt samvete över de. Så idag tog jag i extra mycket vilket känns.. Är helt slut i kroppen. Men det är härligt! ;)

Ny vecka!

Då var det här påsklovet över och ny skolvecka. Denna dagen har varit allmän seg. Åkte och handla med mammi en snabbis efter skolan sen har jag nästan suttit och pluggat hela tiden tills nu. Har läst boken som aldrig blir klar och fortsatt på min tal jag ska hålla på torsdag. Men börjar tröttna på att plugga nu så tar en liten paus så får se om det blir något mer plugg idag.
Alvin alltid lika glad! :D

Sorry for party rocking!

haha nej, har inte varit något festande denna helgen. Har varit en ganska lugn och skön helg!
Fredags, sov jag hos Olivia. Åkte och hyrde film och köpte grönskar och dipp. Riktigt mysigt!
Lördag, Åkte en snabbis till stan med mamma. Köpte inget särskild, bara lite presenter. På kvällen var det två kalas. Min bror och kusin hade nämligen kalas samtidigt. Var först hos min bror och åt mat och lite tårta sen åkte jag ocg Ole vidare till min kusin för ännu lite mer tårta. Kvällen slutade hemma hos mig med min favorit!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än jobbat. Skulle åkt till Ole ikväll men hans syster hade fått magsjuka så valde att stanna hemma ;)
Bild på hur det blev när jag färgade håret!
Min lilla Beabus♥

Jobbelijobbat!

Nu har jag duschat och ätit efter jobbet. Väntar på att BB ska börja nu och lyssnar när Ole och min kusin spelar spel på datorn. Invecklade saker de där... Imorgon ska jag vara med Olivia på kvällen :D

hallihallå!

Kom precis hem från Ole. Sov där inatt men han skulle upp och jobba vid 8 så jag låg kvar och sov till 10. Riktigt skönt att få sova kvar när han åker och jobbar :D Dock ska ju jag jobba i eftermiddag men jag börjar ju inte för en 3 ;)

kläder från gbg!

Bikbok 299:- (köpte grå)
Tessie 199:-
Chelsea 199:-
+ ett vitt och ett svart baslinne.

Göteborg!

Har haft en rikigt rolig pch mysig dag i Göteborg med min tjejer! Dock började dagen med att jag och Olivia försov oss men som tur kunde min farmor köra in oss till tågstationen där vi mötte upp Kajsa och Lizette. Tog tåget vid halv 10 och sen har vi bara gått runt i massor av affärer och ätit på subway. Rikigt lyckad dag! :D
Fick med mig några saker med mig hem som jag visar senare ;)

Hallihallå!

Sitter nu här med Olvan och kolla BB. Idag har jag äntligen färgat mitt hår, riktigt skönt! Slippa den där jävla utväxten! Efter åkte jag och jobba så har inte gjort så mycket mer idag. Imorgon blir de Göteborg med mina underbara jenter ;) Så hoppas på en dag med massor av shopping!

trött..

Även om jag har sovit minst 10 timmar inatt så är jag helt slut nu. Idag har jag inte gjort mycket alls förutom jobbat. Ligger nu i sängen och väntar på att BB ska börja. Lizette kommer även hit en sväng och lämnar en sak :)
Lilla Nick var med mig en stund idag när jag jobbade!

Påskhelgen!


Då var denna påsk över. Den har varit rikigt jävla bra!
Var ju på bio i torsdag med Kajsa och Olivia. Såg filmen the hunger games vilket är en film jag strak rekomenderar! Riktigt bra var den!
I fredags blev det tillslut fest. Förgrogga hos Emma först innan vi åkte till Bua på grogg. Var mest äldre där man vi hade kul ändå ;) Vid 2-tiden kom Ole och hämtade oss och slutade men att jag somna i hans säng.
Sedan var det lördag och påskafton. Var bakfull och trodde mitt huvud skulle döda mig. Men det vara bara till att börja igen ;) Först var vi på förfest hos mig och sedan drog vi till Breared på fest. Rikigt roligt var det! Vid 1, halv 2 skulle alla dra där ifrån så vi åkte in till stan för att vänta på nära och kära som var på krogen ;) Efter de tog jag och Ole bussen hem till mig där vi båda decka vid 4 tiden.
Vaknade vid 9, 10 tiden och vi låg bara och drog oss till 12 då Ole åkte hem och jag gick upp till Nea. Gick ut med hundarna och städade huset tills vi skulle åka och träna. Efter träningen gick jag upp till Nea igen för kolla BB som vanligt ;)
Bilder från helgen som jag, Olivia, Kajsa och Emy har tagit :)

Bio nästa!

Nu drar jag till Olivia sedan åker vi och Kajsa in till stan för kolla The Hunger Games!

Skärtorsdag!

Sitter nu i skolan är redan inne på vår tredje lektion -.- Eftersom det är skärtorsdag och dagen innan lovet så har PS-elevråd gömt påskägg i skolan. Är tydligen en tradition här ;)
Ikväll blir det Bio men Olivia och Kajsa. Bra start på lovet! :D

instagram!

Nu har instagram äntligen kommit till android!
Följ mig, karlssonmatildaa !

Onsdag!

Denna onsdagen började men en försovning.. Vakna 8 och bussen går halv 9?! Ole började halv 9 men som tur körde han bil så han hann ;) Eftersom vi bara har en lektion idag så gjorde de inte så mycket, satte upp håret i en toffs och sminka mig lite grann sen var det iväg! Efter skolan mötte jag upp Nea på stan. Hon hade gjort uppskrivningen för bilkörkort vilket hon klarade! :D GRATTIS NEA! :D Fick med mig ett sött linne från veromoda. Åkte hem och ät hos farmor och farfar. Slappade bara med Nea tills jag skulle åka och jobba. Så nu är jag hemma och ligger trött i min säng.
Myser i vårsolen!♥
199:-

Ringhals!

Har varit på ringhals hela eftermiddagen med skolan. Har bara suttit och lyssnat på föreläsningar så har varit ganska segt ;)  Efter skolan åkte jag och träna direkt och nu har jag ätit, duschat och varit ute med hundarna. Så nu väntar jag bara på Ole som ska sova här inatt, mys! ♥
kortspel innan vi åkte till Ringhals!

2a april!

HAr haft lite otur idag... Har tappat bort mina nycklar och hittar dom inte någon stans. Har vänt upp och ner på hela huset men hittar dom inte :( Förövrigt har dagen varit ganska lugn. Var med Nea efter skolan en stund. Bakade scones och hade det allmänt mysigt! :D Vid sju tiden gick jag hem och hämtade Alvin för lite agilityträning. Precis vad både jag och han behövde ;) Så nu har jag duschat och ska snart kolla BB.

Natti Nuffsan!

Nu har jag:
-jobbat
-ätit
-duschat
-kollat BB
så nu går jag och lägger mig :D

Shorts

Här är shortsen jag har köpt. Har fortfarnade inte bestämt mig så får ta en funderare på det!
Nu ska jag vara duktig och damsuga sedan väntas det jobb!

omplanerade planer ;)

Min helg blev inte rikigt som jag hade planerat den men den blev bara till de bättre! I fredgas skulle Ole kommit hit men blev att han hämtade mig och vi sov hos han. På lördagen hämtade mamma mig hos Ole. Sleten som jag var åkte vi in till stan och kolla lite i affärer. Hitta ett par shorts som jag inte är riktigt säker på att jag ska ha.. Visar dom sen. Sedan på kvällen var dte meningen att jag skulle åka till Ole på kalas och fira hans syster. Men blev tillslut att jag åkte och festa med Kajsa, Lizette, Emma och Stephannie. Var först i Frillesås men blev lite småbråk osv så vi drog därifrån och åkte till vår gamla klasskompis Terry. Kvällen slutade i min egen säng ensam vid 4 tiden ;) Kändes som vi var lite överallt den kvällen men kul hade vi! :D
tekniktjejerna, haha! ;*

RSS 2.0