Agility!

Efter skolan idag åkte jag och mamma direkt till friskis och tränade. Nu har jag också tränat agility här hemma. Nästa vecka på onsdag när vi är lediga ska jag till Gbg och tävla agility. Var väldigt länge sedan jag var på tävling och det är något jag verkligen har saknat. Eftersom Matilda och Anna som jag brukade åka inte tävlar så aktivt längre i agility blir det inte så många tävlingar. Men nästa vecka åker jag med min mamma och min brors tjej Nettan. Så det kommer bli riktigt roligt! :D

Ni får mig att le!♥



Grym helg!

Helgen har varit riktigt bra! Var ju vid fästningen i fredagskväll med härligt folk. Igår hjälpte jag Ole att köra blombud på dagen och sedan grillade vi hos min med mina undebara brudar innan vi åkte till veddige på fest. Vid halv 2 kom Ole och hämtade mig och hans syster och vi satt och snacka en stund i deras uterum innan vi gick och la oss. Gick upp hos Ole vid 10 tiden och åkte hem vid 1. Sen har jag solat, fikat hos farmor och farfar, tränat agility och tränat! Är helt slut nu så blir att kolla BB sen sova. Har sovmorgon imorgon vilket är riktigt härligt :D

Mot fästningen!

Var i stan en snabbis efter skolan med Liz. Fixade morsdags present och kollade lite men hitta inget roligt. Nu har jag varit hemma och varit ute med hundarna och duschat. Så nu bär det av mot fästningen för grill men lite folk! :D

Reseplaner!

Hallååå bloggen! Sitter nu hos Nea och kollar på bb. Dagen har varit lång men bra. Har haft massa lektioner vilket suger när det är så bra väder men har försökt vara ute på varje liten rast;) efter skolan var jag på bankmöta med mammi och pappi och sedan gympa på friskis. Efter det gick jag ut med hundarna och sedan till Nea. Vi har lite planer inför sommaren. Vi har tänkt att åka utomlands någonstans så har suttit och kollat runt lite. Får se vart vi åker:) men nu ska jag fortsätta kolla bb och sen gå hem och sova. Börjar 8.10 imorgon så blir upp med tuppen!


trött..

Äntligen är jag hemma från jobbet! Har varit galet varmt och krånglat massor.. Trodde aldrig jag skulle komma hem. Men har i alla fall ätit och duschat nu. Åkte till Ole igårkväll direkt efter vi badat med hundarna så måste packa upp osv innan BB börjar :)
haha Bea gömmer sig bakom allt ;)

Sol!

Kom precis hem från skolan med bussen. Gick till stan en snabbis med Liz och Kaj efter vi slutade. Fick med mig ett par svarta ballerina med en liten rosett hem. Väldigt enkla men snygga! Nu ska jag hoppa i bikinin och sätta mig ute och äta sallad! Vid 3 står det jobb på schemat! :)
HM 99:-

Sommar!

Äntligen har sommaren kommit! Så himla härligt att äntligen kunna gå i shorts och linne :D 
Just nu pratar jag med Olivia i skype och väntar på att Ole ska komma så vi kan åka och bada. Får se om det blir årets första dopp idag eller inte. Har blivit förkyld vilket kanske inte är det bästa att bada då. Men men får se hur det blir, tror jag inte kommer ha något val i slutändan ;)
Lite bilder fårn långhelgen
Mammi på donken :)
Tårtkalas hos Matilda
Min brors tjejs har sex stycken valpar, galet söta!

GOOOOD MORGON!!

Sitter ju nu i Olivias säng och chillar. Uppe med tuppen för Olivia ska åka till sin pappa strax och jag till Kungsmässan med mammi. Igår hade jag och Olivia myskväll med frukt, chips och dipp! Kollade BB och snacka massa skit :) Ikväll blir det kalas, antigen hos Matilda eller Ole men ska försöka vara med på båda. Så får se hur jag ska fixa ihop detta ;)

Långhelg!

Nu bär det av mot skolan för att göra engelska nationella! Slutar 10.40 idag med och i eftermiddag blir det jobb! Kvällen kommer spenderas med bästaOlvan! :D

Mot friskis!

Mina klänningar har inte kommit än :( Men nu tar jag bussen in till stan för träning!

Tisdag

Kort skoldag idag som sagt. Åkte en snabbis till donken med Liz och Kaj innan jag åkte hem. Just nu gör jag ingen vettigt, ska gå ut med hundarna strax och kolla om jag fått post från Nelly.com! Beställde två stycken klänningar i helgen så hoppas på att dom har kommit :D Ikvälll blir det träning på friskis med Nea och mammi!
Fast har beställt en rosa!

nytt försök igen...

Japp har tänkt att ta tag i bloggen igen! Sitter just nu och kolla BB och dricker te och äter vindruvor :D Imorgon börjar jag 8.10 men går bara till 10.40 vilket är super härligt! Så imorgon bilr det en långpromenad med hundarna och plugg. Har ganska många prov nu i slutet så det behövs! Blir nog också träning på kvällen.
Min helg förövrligt har varit riktigt bra! Fredagen blev det mys med den bästa, nämligen Lizette! Hon skulle spela match på lördagen så åkte hem ganska tidigt och sov ensam på en helg vilket jag inte har gjort på evigheter. Var ganska skönt att få sova ut på riktigt. Lördagen var jag utvilad och redo för fest! Blev förfest hos Evelina och sedan fest i en stuga någonstans i veddige. Blev bra drag tillslut vilket var riktigt roligt! Hemgången blev inte som väntat men efter om och men däcka jag, Olivia och Johan hemma hos mig. Söndagen börjades med pannkaksfrukost och sedan jobb. Var ganska tungt att jobba men det gick bra ända. Helgen slutade på det bästa sättet vilket var med Ole. Däcka ganska så tidigt i hans säng både jag och han ;)
Bilderna är från Olivias blogg eftersom jag är vädelös på att ta bilder...

Kusinvitamin!

Ikväll sover min kusin Nea här. Ska kolla bb och snacka massa skit! :D
Nu har även lilla Lilli kommit. Ska passa henne i en vecka ungefär för hennes matte är på Agility-VM i Rom. Håller alla våra tummar och tassar för Anna och Gandalf och alla andra Sverigeekipage och hoppas på medalj! :D
Söta Lilli innan idag :)

Valborg!

Dålig uppdatering jag vet...
Men igår var det valborg vilket vi givetvis firade! Började med förförfest hos mig och sedan vidare in till stan för förfest. Stanna dock inte så länge där för vi åkte vidare på fest i Moarna eller vad det hette. Riktigt roligt var det förutom en lite händelse mellan min kära vänner. Men allt löste sig och det ledde bara till det bättre om man säger så. Kvällen/natten slutade i min säng med Olivia brevid. Idag har vi inte gjort mycket alls! Städa upp från igår och åkt till donken för lite bakismat.

RSS 2.0