idag har ja och kajsa verkligen inte gjort nått. Typ städat huset och kollat the hills :D
Nu har olivia också kommit hit! Vi har grillat och chillat ;)

Nu sitter vi här och nöödar våra egna datorer.
skriver sen, puss <3

-

väldigt dålig uppdatering nu, men jag har typ inget att skriva för de enda ja och kajsa gör är att ligga på stranden ;) kmr nog bli dåliguppdatering nu om de ska vara sånt här fiint väder..

nu ska vi sova!

Godnatt/M

nu drar vi till stranden ;) <3

12.05

Godmorron!

Jag & kajsa gick upp vid 10 och gick ut med hundarna sen plocka vi ut diskmaskinen och lite sånt. mkt duktiga! Nu steker kajsa pannkakor som vi ska ha med oss till stranden ;) Klart blir de stranden igen!

Skriver mer ikväll, Puss/M

Kläppen

här kmr några bilder från idag ;)


Dom försökte få igång grillen men det gick inte så bra xd

Så dom samla ihop pinnar och gjorde en egen grill :P


Finaste kajsa<3
'
Berget vi hoppa ifrån :)

De är väldig dålig uppdatering nu, men vem sitter inne vid datorn nu när de är som här väder ;O
JAg och kajsa åkte ut med daniels båt med daniel såklart och anton. Skriver mer sen + bilder! :)

Nu ska jag och kajsa gå ner till donken ;)



Såklart har olivia sin konfimation.. :/ <3

stranden

Godmorgon sunshines :)

Idag blir de stranden men kajsa och några fler? eller så kanske vi åker ut med anton och daniel i ngn båt? ;)
Vi får se hur det blir.

Hörs sen/M

Nä, nu ska ja och kajsa sova!
GODNATT<3

de lönar sig att ligga på stranden en hel dag ;)


Nu har ja och kasja varit och handlat mat och käkat tacos :) Sjukt gott (Y)
Tror oskar kommer hit sen med, de bli nice!

Puss /M

Hemma från stranden nu ;) När vi kom dit så var de moln överallt med efter 1 timma försvann dom och till slut var de klar blå himmel (Y)
Snart ska ja och kajsa dra in och handla med min bror.
Ikväll kmr nog oskar och daniel hit (Y)

Hörs sen/M

Goooooodmoooooorgon!!

Vakna vid 10 typ. idag blir de stranden med kajsa :D <3
Nu ska ja äta frulle, skriver sen ;)

Puss/M

imorgon bitti kl.7.00 åker mamma och pappa iväg :D så har hela huset för mig själv hela veckan :D
Imon ska ja och kajsa nog till stranden och schteeeka! (Y) Tror hon ska sova här hela veckan! + att olivia kmr på tisadag!!

Min älskade lizette åker ju imorgon till elitflicklägter. kmr sakna henne något enormt!! <33

Nä nu ska ja sova!

Godnatt<3/M

Idag har jag varit hos lizette nästan hela dagen :D Vi har solat, hoppat stutsmatta, spelat vollyboll, ätit glass oh haft vattenkrig! JA blev as blöt och slog mig på min tå, (har sjukt ont i den nu) hahah xd



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

....

HUND JÄ**L



GODMORGON!

Nu sitter jag här hos lizette och vi har precis ätit frukost.
Blir nog kvar här ett tag sen kmr mamma och hämtar mig för vi ska in och handla mat till mig för nästa vecka för då ska dom bort så då har ja hela huset för mig själv!! :D :D :D :D  (lizette åker på elitklicklägret den veckan) Men kajsa och olivia är hemma så dom kmr ju typ bo hos mig ;)

Nä nu får ja hjälpa lizette och packa till lägret ;)

Puss/M

Midsommar :)

Jag har varit hos lizette hela dagen ;) Vi har dansat runt midsommarstången, passat småbarn, haft 5-kamp, cyklat till mig och varit med daniel och adde. Cyklingen gick ju inte så bra ;) vi var nere i dikenrna ett antal gånger så att säga. vi tog sönder pakethållaren så vi fick gå istället. Men adde och daniel hjälpte oss och laga den sen :)



Nu ska vi sova!
Godnatt <3/M

drar till lizette nu;) <3


.

borde sova nu men ja är inte trött -.- Ska kolla på lite mer the hills nu ;)

Godnatt/M

hemma från stan nu ;)
JA och lizette toge n buss in tills stan där vi köpte parfym te lizette och så träffa vi kajsa :D <3 Sen GICK vi till donken och åt glass & hamburgare ;) Träffa albin där och Jesper kom och tjöta lite med oss också ;)


Nu ligger ja här och solar ;)


Puss/M


Stan

Nu drar ja och lizette till stan en snabbis ;)


uppdaterar när ja kmr hem!
Puss/M

nu har älskade lizette skaffat blogg ;)
Lizettelilja.blogg.se

Puss /M

:D

K A J S A  Ä R  B Ä S T !

.

Ska kolla lite the hills innan Min älskade lizette lilja kmr! :D <33



/M

:)

Glömde ju säga att vi såg isabelle strömberg på hm i göteborg innan idag ;)

Göteborg :D

Har varit i göteborg med dom bästa (Lizette, Olivia och Kajsa) hela dagen :D Mkt mysigt (Y)

De här köpte ja:


10:- Glitter


499:- Cubus

Pannband 49:- Glitter
Tröja 249:- Gina tricot
Linne 99:- Bik bok


nu är hela bryyyd-ligan här ;) vi har varit ute och gått och nu sitter vi i vårat uterum och lyssnar på musik och tjötar :D
Imorron blir de Göteborg (Y) TAGGA!



Puss/ M

Olivia här!

Matilda duschar och är allmänt seg , hihi :*
ska snart tvätta hååret jag med. kolla in på min blogg också
http://oliviabbest.blogg.se
ville bara säga att jag är bäst och att jag tycker att matilda är sjukt sööt :D



xoxo / olivia

:D

Snart kmr olivia och hämtar mig :) <3

.

Vart tog solen vägen? :O

:D


The hills & färskpotatis, köttbullar och brunsås :)

.

God morgon! Vakna nyss och nu går ja ut och solar B-)

Tagga Göteborg imon! :D <3

hemma från stan nu ;) Har saknat lizette så enormt mkt! även om vi bara inte har träffas sen tisdag natt. Men de va mysigt <3

Köpte :


99:- Gina tricot


99:- Gina tricot

Lizette är och tränar nu men hon kmr nog hit sen efter träningen och sover här :) <3

:D

drar till stan nu, Puss <3


stan!

nu har jag duschat så nu blire fixa mig och äta sen åker ja till stan och träffas lizette <3
Ska till tandläkaren sen också


:)

Nu har ja vaknat och varit ute med hundarana. Som sagt har helgen varit skjut rolig! Anna eller vår egna mamma Anita tog sm-broms med sitt lag No limit! :D GRATTIS IGEN!










hemma!

nu har ja äntligen kommit hem! de har varit en underbar helg i värmland! uppdaterar mer imon för nu ska jag sov!

Måste bara säga GRATTIS till Världens bästa lag NO LIMIT som tog sm-broms!


men skriver  mer imon

Godnatt puss /m

.

Nu har jag packat klart allt. Så nu drar vi till Karlstad! Kmr inte uppdaterna bloggen nu i helgen men kmr nog hem på söndag natt så då skriver jag :D

hemma från klubben nu, åt lite när ja kom hem och nu sitter jag här ;)
Ska kolla the hills nu

Puss /M

Ikväll blir de nog agilityträning med matilda och anna inne på klubben. Sen imon åker vi till karlstad på agility-sm! Så kmr bli dålig uppdatering nu denna veckan, men kmr nog hem på söndag natt.

Nu ska ja klippa gräset på våran agilityplan här hemma.

hörs sen! <3

:)

ligger just nu ute och solar med anna :)

Tack för en guldkväll igår! Sjukt kul! Vi börja med grillning och kubb hos olivia ;) Och snagga danne också IGEN :@ SEn åkte vi till stan vid halv 9, var vi där och kolla dead by april live och träffa massa folk :D Sen åkte ja, oliviis, kajsa och emelie hem till olivia och så sov vi där :D
Lyckad kväll asså! Tack alla! <3

Nu ska ja ut och sola (Y) Sommarlovet börjar bra!



(sleeten)
Puss

Hemma från skolavslutningen nu, efter skolavslutningen åkte ja och mamma in till stan och köpte thai mat :) Sjukt gott! Nu sitter ja här och väntar på olivis som ska komma och följa med mig ut och gå med hundarna. Sen åker vi till henne. Sen kmr lizette, kajsa, daniel, felix, jesper, johan och emelie så ska vi grilla och sen drar vi in till stan :D <3

Puss <3

Nu drar ja till skolan, SKOLAVSLUTNING VÄNTAR!!





Pusss

SKOOLAVSLUTING IDAG DÅE!!! TAGGA TAGGA!!

sitter här och äter frukost :) har precis duschat, vet nt om ja hinner blogga mer innan ja åker.. men ja kmr ju hem en stund innan ja drar vidare till Oliviis :)

Puss <3

:)

nu ska ja lägga mig och kolla på the hills och sen sova! måste vara pigg till imorron :D

Godnatt <3

:)

Sitter just nu med en ansiktsmask ;)



TAGGA SKOLAVSLUTNINGIMORRON (Y)

puss

Oliviis här !
oliviabbest.blogg.se.

ville bara säga att jag tycker att matilda är söt och jag älskar henne, och att jag är bäst ! :)

ny design ;D nt för ja nt tyckte om den andra med har precis lärt mig göra själv (Y) <3

:)


Jag är grym på att laga mat ;) Omelett med skinka och thai wook :D

:D

Sitcker ut och cyklar lite med hundaran :D



VI GILLAR VI GILLAR :D

nu är ja och oliviis hemma igen :) eller vi har varit hemma i en timme. Vi håller på och fixar med bloggarna och gör nya header. men Olivia har damp på sin blogg för att de nt funkar -.- men ja håller humöret på topp :D nu ska vi bort till agilityplanen för hon ska filma mig när ja kör med alvin <3

Ps. vi hann en sväng om donken på vägen hem ;)


nu drar vi till skolan :D

Köss hej <3

:)

nu går jag och oliviis och lägger oss.

Puss & Godnatt<3



Nt bra med regn på dagen men huvudsaken är att de nt regnar på kvällen (Y)

Idag har ja kollat på balen med mamma, oliviis och kajsa :D Sen åkte oliviis med mig hem. Vi åt och körde lite moppe sen stack vi till lizette och körde hennes nya moppe (Y) och nu sitter vi här och äter ben & jerrys glass :D första gången och de är sjuuukt gott!


(igga bilden)

...

Vakna med mega ont i halsen och två hundar som piper att dom vill ut.. bara till och gå upp och släppa ut dom men sen när jag ska ropa in dom så tar de bara stopp. Får nt fram något, Fan ja har blivit hes :/ Lite bättre nu med de känns som ja har världes klump i halsen.. Måste bli frisk till tisdag! Och imon ska vi servera 9:orna så tror oliviis sover här så tar vi moppen till skolan sen :D Börjar 11.00 och slutar ca: 13.00 (Y)

idag ska ja nog bara vila så ja blir frisk. Kanske åker in och kollar på balen också ;)


Puss

.

Min hals är som ett rivjärn och mitt huvud de är fan nt bättre de.. vill verkligen nt bli sjuk nu! särsklid nt på skolavslutingen! får lägga min tidigt idag så kanske de är borta till imon...



KAnske skriver senare,

Åker på kalaset nu,

Har nt plattat håret...

Pussen <3

:D

Nu har ja duschat! Sjukt skön....t (Y)
Igår va Daniel och Lizette här, vi dampa och gick ner till statoil i regnet för att köpa godis :D Sen när vi kom hem smsa vi Oliviis och Emelie så dom kom hit så titta vi på skräckfilm. Sen skulle dom åka hem men de sluta med alla somna i min säng.. Sjukt trångt och varm så flytta mig till gästrummet pch sov där lite ;)

Nu ska ja fixa mig sen åker vi till min kusin Jonathan som fyller 20 år! Så ska fira han.

ikväll tror ja bara ska ta de lungt har sjukt ont i halsen så knarkar halstabletter som aldig förr! vill nt va sjuk på skolavslutningen :O

nu ska ja hoppa in i duschen, skriver sen <3

Sitter i uterummet med Oliviis, Danne och Emelie :D Lizette ligger och sover i mitt rum. Har kollat på skräckfilm och nu sitter vi och tjöötar! OLIVIIS HAR ÄNTLIGEN KOMMIT HEM!! Sjuukt najjs!! har saknat henne som fan! men nu är hon hemma <3


dålig uppdatering..

Förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat eller lust och skriva.. Men nu är ja på banan igen (Y)

Sitter här och dricker te med honung i för har sjukt ont i halsen men nu äre bättre :D har tagit en alvedon nu med så nu ska vell huvudet repa sig ocksp (Y)

skriver mer sen <3


:)

Nu har ja och lizette precis kollat klart på ett avsnitt av glee :D



Så nu ska vi sova :)
Godnatt puss<3

:D

Väntar på att pappa ska köramig till daniel :D Ska vara med han, lizette och jesper. Sen ska lizette sova här :D Mysigt <3


Godnatt

Ska försöka lägga min nu. kan behöves eftersom ja alltid lägger mig så sent nu för tiden och är sjukt trött i skolan... Men om exakt en vecka är de skolavsluting!! LÄNGTAR!

Godnatt, pusshej

Ny design :D

Nu har ja fått en ny design som ni ser :D Tack så mkt Nora som fixa den :D Kolla gärna hennes bloggar : http://noralindblad.blogg.se/ och http://noriiel.blogg.se/



Puss



Godmorron!



Drar till skolan nu, hörs sen <3

Trött -.-

Är sjukt trött idag.. allt har varit segt! både jag och lektionerna i skolan. Fast de är ganska slappt nu sista veckan ;P Tänk att de snart är SOMMARLOV!!! Ja kan nt fatta :S Denna sommaren ska och kommer bli den bästa!!
Nu ska ja kolla på Glee om ja nt somnar..

Denna bjussar ja på ;P


Pusssssen

Lizette sov hos mig inatt och de va mys :D Pappa hämta oss hos danne vid 12 kanske. Idag har ja äntligen köpt moppen :D Inte den snyggaste men den duger. Jag och lizette har kört runt här och tränat :D nu ska ja bara fylla 15 och ta de där kortet!

Orkar nt skriva mer nu..

GODNATT<3

Nu är den min ;D


Drar till Daniel nu :D Lizette babe ska också med <3


Pussen :D


Vill ha ;D

5 juni

Goood morgon :D
Soool idag (y)
Ska nog köpa moppe idag med!!
Vi hörs senare


Nu har ja duschat, ska snart bädda rent sängen om lägga mig och kolla på film och dricka juice (y)



Puss

:D

Sov hos lizette idag som sagt. fett mysigt :) vi gick upp vid 8 och fixa oss sen satt vi ute och åt frukost och lyssnade på musik :D Vid halv 10 cykla vi till skolan. Sjuuukt nice väder idag asså! hade as slappt i skolan, typ inga lektioner och om vi hade va vi ute (y) Sen stack ja, lizette och danne till stan. där träffa vi jesper. Sen åkte vi te bläshammar för vi hade våra cyklar. Så ja cykla enda hem te mig! mkt hurtigt ;D

Nu sitter ja här ovh trååkar..

Film från idag när jesper och danne provar klänningar på HM :)



och en bild xd

snyggingarna :D


köss

:)

fotbollstunering i skolan idag dåå ju! Vi kom te semifinal men där losa vi mot lärarna -.- Men kul har de varit iallafall :P

Jag och Nea gjorde pannkakor och satt i solen och lyssna på musik (y) mysigt!
Nu ska vi äta igen sen ska ja cykla till lizette och sova där. mysigt de med! Vi börjar inte fören 10 i 10 så vi har sovmorrgon! :D

Coolningran innan vi gick ut med hundarna :P
 

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS


3 juni

Good morron!

Idag har vi fottbollstunering i skolan (y) Så de blir ganska slappt.
Nu ska ja gå och äta frukost ;P


2 juni

ingen bra uppdatering idag, nästan varit ute hela dagen idag ;P
Hade typ ämnesrum hela dagen idag i skolan (Y)
På mat rasten gick ja, lizette och oliviis till donken för att köpa hamburgare och glass men eftersom de bara va ja som hade pengar och väldigt liiite så blev de bara varsin hamburgare.. lite surt att gå ända till donken för en jälva hamburgare! men men vi hann iaf tbx till lektionen ;P
När ja kom hem följde nea med mig och sen hämta vi upp anna på vägen och gick ner till donken IGEN! Sen gick vi hem till nea, fast nt anna för hon skulle rida. Spela fotboll med orre medans nea klipptegräst. SEn hade vi vatten krig!

snygg bild! Blöta som fan!

nu sitter vi här hemma och ska snart titta film (y) mkt mysigt




köööss!

.

nu ska ja duscha,

:)

Nu sticker ja ut och springer!


JUNI!


GILLA GILLA GILLA!!
Nu känner man att sommaren börjar komma :))

Staden :)

hemm från stan nu :) Va där med Oliviis och Kajjsa. Vi shoppa lite och träffa folk :D mkt mysigt!

ja köpte:


Linne, gina tricot 199:-


Solglasögon, Lindex 99:-

Puss

outfit!


Dagens outfit,
(dålig mobilbild)

Godmorgon!

Good morron :)

sitter här och äter Special Kåååååå :D Idag blire standen med dom bästa!

skriver när ja kmr hem, kööss

RSS 2.0