Myskväll

Sitter uppe hos Nea med Fanny och kollar svenska Hollywoodfruar. Efter skolan åkte jag och tränade på Friskis. Blev Skivstång/step idag. Imorgon börjar jag 8.10 med massage!


Löprunda!

Kom precis in från en löprunda. Eftersom jag precis har börjat träna efter mitt "sommar uppehåll" blev det inte så jättelångt men tillräckligt för att jag ska vara trött ;) Kände att det var prcis vad jag behövde. Rensa tankarna och bara springa. Nu ska jag äta något sedan lägga mig i sängen och kolla paradise hotel! :D
 
Ni är bland de bästa jag har!♥

TJENNA TJENNA TJENNA!


Galet trött!

Nu har jag kommit hem från gymmet med Nea, Pj och André. Jag och Nea skulle på dans fuego men gick till gymmet efter 10 min.. Det var inte riktigti vår grej ;) Nu har jag pluggat lite med Lizette på skype och ska nu kolla paradise hotel damark säsong 6 :D
 

Agilityloppen!

 

Agilityhelg i Bjuv!

Det har varit en riktigt rolig och mysig helg i Bjuv tillsammans med Nea. Tävlingen har gått bra och vi kom 2a i hopp1 och fick pinne i lördags. Är där med uppflyttad till hopp2 :D Och idag kom vi 1a i Ag1 och fick vår andra pinne! :D är riktigt nöjd med helgens resultat och med min älskade hund! Det viktigaste av allt, TACK Nea för du följde med i helgen och coach mig och Alvin!!
 
 
 

snabbis i stan!

Skola idag som vanligt.. Gick ner till stan en snabbis med Lizette efter skolan. Nu är jag hemma och ska strax äta. Ikväll blir det packning inför helgen som kommer spenderas med Nea i Bjuv på agilitytävling. Dock ska det nog regna hela helgen men det blir nog mysigt ändå! :D
 
Detta fick jag med mig hem:
Kicks 450:-
 
Ginatricot 249:-
 
GinaTricot 99:-
 

Första skoldagen

Skolan idag har gått bra. Dock lite jobbigt att gå upp när vi inte somna för än ett igår kväll. Men det var det värt eftersom det var sista gången jag träffa ole innan han flyttar imorgon.
Nu efter skolan har jag tränat agility och varit ute på en långpromenad med hundarna. Ikväll kommer jag nog somna tidigt, borde jag i alla fall eftersom jag börjar 8 imorgon;)


Regn regn regn

Tror ingen har i Varberg har missat att det regnar.. Sista dagen på sommarlovet kommer jag spendera på jobbet! Ikväll kommer nog Ole hit. Måste passa på att träffa han nu innan han flyttar :(

En genomblöt promenix blev det idag..


Värdelöst!


Försent inlägg

Bio med bästa!


Födelsedagspresenter!

Plattång-GA.MA från Nea med familj!
Prafym-Ralph Lauren från Ole.
 
Berlocker-Spinning Jewelry från mamma och pappa

Mycket nu!

Den här helgen har bara sprungit förbi! 
Torsdagen var då min födelsedag som jag firade på liseberg med Nea, Ole, Emma, Sara och Anton. Blev en riktigt galen och rolig dag! :D
Fredagen var den party med fina flickor. Sov hemma hos PJ med Nea, Rebecka och André. Blev nattamat och massa snack innan alla decka runt 4 ;)
Lördagen var det bröllop. Min farbror skulle gifta sig och det blev mycket lyckat och framför allt roligt! :D
Söndagen åkte alla kusiner med pojvänner och badade med hundarna och sedan på kvällen var jag med Ole.
 

Just nu'

Sitter och kollar film med mami. Inte långt kvar till mig födelsedag nu'n Kommer fira födelsedagen imorgon med goa vänner på Liseberg!:D


New in:

Igår var det jobb från 13.00-20.00 och sedan åkte jag till Olivia och sov där :) idag gick vi upp vid 8 för jag skulle fixa mina naglar hos Amanda vid 9. Nu har jag solat och tränat agility med hundarna.

Nya naglar och två nya ringar från spinning


Stan med bästa kusinen!



Helgen!

Försökte ladda upp ett inlägg från mobilen men det funka inte så gav upp.. Har fått låna Fridas gamla iphone så mitt liv är räddat! ;)
 
I fredags var det fest. Först förfest hos Nea och sedan vidare till Anton i valinge. Kvällen var jättebra tills slutet då jag spåra.. Lite för mycket alkohol vilket inte blev så bra. 
I lördags var det bakishäng med Nea och Pj och fix inför kalaset. Hade kalas för släkten eftersom jag fyller på torsdag :D Gick med Nea upp till henne och sov där. 
Igår jobbade jag från 15.00-20.00 och sedan åkte jag hem och hade myskväll med hundarna. 
 
Idag ska jag och Nea åka in till stan och kollla lite och sen ikväll ska jag träffa ole en stund.
 
 
 
 
Klaset:
Kortspel!
 
 
 

Då drar vi till förfesten!

 
 
 

Fiesta!

Igår kväll var jag med Nea och Lovisa. Vi åt glass på donken och var hemma och myste. Ole kom också till Nea en stund och klippte sig. Sedan åkte vi och lämna Lovisa i stan och jag och Nea sov här hemma. Idag åkte vi in till stan en snabbis med mamma. Hämtade min telefon som inte gick att laga -.- Så har lite strul med mobil just nu. Lämna tillbaka min skor och köpte en skinjacka. 
 
Ikväll blir det fest! Kajsa kommer strax hit så ska vi göra oss iording innan vi åkte på förfest :D
 
399:- på HM
 
 

Just nu!

Ligger på stranden nu med härliga brudar;)


Kungsmässan!

Åkte som sagt till Olivia igår efter jobbet. Sov där och idag åkte vi till kungsmässan. Träffade Nea och Pj där så åkte med dom hem sen. Hittade ett par jeans och ett par skor idag. Skorna är jag dock lite osäkra på men ska gå med dom här hemma och se. Kvällen spenderades med Nea och Pj och nu ligger jag i sängen och ska kolla på ett paradise hotell avsnitt innan jag ska nana. Imorgon ska det tydligen bli fint väder så får se om det blir stranden eller sola hemma ;)
 
Jeansen från Gina Tricot.
Skorna från din Din Sko.

jobb jobb!

Igår var det jobb hela eftermiddagen och sedan åkte jag till Ole och sov där. Idag blir det ännu mer jobb och sedan ska jag nog vara med Olivia :)


Överrasknings/flyttfest!

Igår hade vi en överrasknings/flyttfest för Frida som snart flyttar. Blev en mycket lyckad och rolig kväll! :D Blev dock ingen alkohol för mig, skulle jobba morgon idag. Bara det att jag försover mig en timma!? Som tur skjutsar pappa mig till jobbet så blir bara en halvtimma försenad. 
 
Efter jobbet idag åkte jag, mamma, pappa och hundarna till österöö fårfarm. De firade 20 år och jag och Alvin var med på agilityuppvisning. Det gick jättebra och Alvin skötte sig :D
 

Nöjd!

Blev riktigt nöjd med färgen! Gjorde slingor, varannan blond och varannan brun. Tack så mycket Nea! :D

Eftersom min mobil fortfarande är på lagning får det bli en dålig cambild..

Just nu!

Sitter nu hos Nea nu och gör slingor. Måste vara fin nu till min födelsedag som är snart och till bröllopet;)


myser!

Agilityuppvisningen gick jättebra idag även om det började regna ;) Ligger nu i sängen själv och myser med hundarna. Ganska skönt att vara själv ibland och tänka på allt mellan himmel och jord.
 

Mot staden!

Ska strax åka in till stan på agilityuppvisning i engelska parken. Ska springa med Alvin lite :)
Igår jobbade jag och sedan kom Ole hit och vi var ute och gick. Efter det åka jag till Olivia och sov där. Idag har vi bara tagit det lugnt :)
 

RSS 2.0