Springrunda!

Kom nyss hem från en springrunda, härligt! Har precis duschat och väntar på att pappa ska komma med maaaat! :D
Ikväll kommer Ole hit så får se vad vi hittar på ;)

Väntar på bussen...

Sitter nu i skolan och väntar på min buss som går 15:20. Kollar lite Big bang theory för att fördriva tiden..
Ni är bäst era två galisar!♥

Mot friskis!

Nu sicker jag och mammi till friskis för lite skivstång/step!
gullungar innan idag på promenaden :*

Matteprov-CHECK!

Äntligen klar med matteprovet och våra två lektioner i eftermiddag är inställda, så himla skönt! :D Så sitter nu i ett grupprum med kaj och liz och lyssnar på musik och pluggar lite men ska snart åka hem med bussen. Får se vad som händer i eftermiddag :D

Plugg!

Nu har jag pluggat matte i skype med Kajsa, gjort färdigt engelska-artiklen och läst i min bok. Känner mig riktigt dukigt! Har även hunnit vara ute med min två älskade 4-benta vänner ;) Så nu ska jag ta en låång varm dusch sedan blir de mer läsning och matteplugg innan BB.

bild från W&W förra året, saknar sommaren!

Lunch på Ströget!

Kom precis hem från en mysig stund på stan med Kajsa! Åt och ströget och gick runt lite i affärer. Nu blir det plugg och sedan ut med hundarna!
necessär 149:-
Parfym 149:-
Eyeliner 99:-
converes 699:-

Tisdag!

Blev ingen bloggning igår.. men var i skolan som vanligt och när jag kom hem tränade jag agility och var ute en sväng med hundarna. Sedan satte jag mig med matten. Har matteprov på torsdag så gäller att plugga nu. Efter en stund kom Ole och hjälpte mig lite och så vi lagade mat och kolla BB, riktigt mysig!
Idag slutade vi tidigare så har lekt vikarie på mammas jobb ;) Pappa kom in med hundarna så gick till klubben men dom och träna agility lite snabbt innan vi åkte och träna. Så nu är jag hemma och har ätit och duschat. Tror jag kilar upp till Nea och kollar BB ikväll!

Nattinuffsan!

Kom hem från jobbet vid 9 så har duschat, ätit och kollt BB. Är galet trött så blit nog till att sova nu även om jag har sovmorgon imon ;)

Underbart väder!

Nu har både Olivia, Lilii och Gandalf åkt hem.. Lite tomt faktiskt ;)
Igårkvällen var mysig. Åt grillat och Ben&jerrys. Kollade på en as dålig film inatt också. Försvunnen hette den, inget att rekomendrea!
I eftermiddag står de jobb på schemat som vanligt!

Navelpiercing

Jag har kommit på en ganska så brilliant idé! Eftersom jag är väldigt bra på att tappa alla mina navelpiercingar, och sedan även tappa alla smycken som sitter på så har jag kommit på att man kan återanvända dom.
Man tar en gammal piercing som har en ögla där nera och sedan bara sätter på ett annat smycke som har en krokgrej. Till exempel ett smycke från Thomas Sabo som jag har tagit. Men ska köpa nya så kan man ha flera olika att byta emellan.

Barnvakt igen!

Nu har Gandalf och Lilli kommit! Lilli och Alvin fick äran och följa med när jag övningskörde in till stan. Skulle lämna mamma och hyra film. Kvällen kommer spenderas med Olivia! Får se vad vi hittar på men blir nog en ganska lugn kväll :)
Gandalf, Lilli och Anna P

nu är det fredagsmys!

Skolan idag har varit ganska lugn, hela dagen faktiskt. Har varit med Nea nu ikväll och spelat Mario kart och kollat BigBrother. Ole kom förbi en sväng innan han åkte och jobba :)
Imorgon kommer Lilli och Gandalf hit igen. Ska passa dom tills söndag. Olivia kommer också imorgon! Har inte varit med henne på jättelänge så det blir mys!♥

BB!

Ligger i sängen och kollar BigBrother. Efter de blir det nana för min del, Godnatt! :D


Sovmorgon!

Idag fick jag en lite sovmorgon. Började egntligen 8.10 idag men skulle till läkaren och kolla upp min rygg kl 9 så tänkte att det inte var någon idé att åka till skolan innan. Sen var vi på UF-mässan i sparbankshallen under fysiklabben så har varit en helt okej dag i skolan!
Blev dock ingen tärning för min del idag. Börjar få ont i halsen och känner mig inte riktigt frisk. Så var hemma och plugga istället.
Var ju som sagt hos läkaren innan idag för ryggen. Har haft ont i ryggen i ett antal månader nu och det går inte över så valde att kolla upp det. Läkaren sa att det beror troligvis på en låsning eller liknade som kom efter jag bröt min fot. Eftersom man inte går riktigt normalt med kryckor osv. Så nu blir det till att massera ryggen daligen med tigerbalsam tills det försvinner plus fortsätta träna regelbundet.

jobb nästa!

Sitter nu i min säng och tar det bara lugnt, har haft en lektion i skolan idag vilket är rikigt onödigt! Men får sluta tidigt i alla fall :D Gick ner till stan en snabbis med Liz och Kaj innan bussen gick. Köpte en mascara från kickis vilket behövdes. I eftermiddag blir det jobb!
Blev ändrade planer igår. Vi sov hos Ole istället för de skulle komma någon och fixa men bilen. Så satt med hans familj och kolla topmodel medans dom fixade bilen :)

borde plugga..

Men sitter här och kollar klänningar på nelly.com. Längtar bara mer efter sommaren nu!

Teknik hela dagen!

Har inte gjort så mycket vettigt i skolan idag. Slutar fyra vilket är ganska segt.. När jag kommer hem blir det springa en runda och sedan kommer Ole till mig ikväll, mys! ♥

myskväll!

Ligger nu i sängen och kollar BB med Nea. Tränade direkt efter skolan så var hemma tidigt idag. Nea kom hem till mig vid 6 så har lagat mat, varit ute med hundarna, fixat naglarna och pratat massor ;)

Måndag...

Sitter just nu i skolan, har religion men kollar film så de är chill!
Helgen har vairt rikigt bra! I lördags var jag med Lizette på lagfest. Åt mat och hade det trevligt! Sedan åkte vi ut till valinge på fest där. Rikigt kul var det! Ole åkte med mig hem och han mådde inte så bra om man säger så. Så söndagen spendrades mest i sängen med film ;)

update!

Har inte bloggat sen tisdags, oops ;)
Men just nu sitter jag ny duschad och fräsch. Har precis varit ute och sprungit med hundarna en sväng. Har äntligen tagit tag i min träning vilket känns bra nu inför sommaren! Ikväll kommer min kära pojkvänn hit. Har inte träffat han sen i söndags förutom en stund igårkväll när han kom förbi innan han skulle jobba. Blir väldigt svårt att träffas nu när han praktiserar för han jobbar natt ibland osv. Men men, jag överlever ;)
Veckan förövrigt har varit ganska lugn. Spenderade onsdagen men liz för plugg och kvällen men Nea för en springrunda och BB. Igår var de träning på friskis, skivstång/intervall och så ju kom Ole på kvällen som sagt :)
lite bilder..

Vårkänslor!

Har varit en en chill dag i skolan idag. Har endast fast Kemi i 40min och sen teknik resten av dagen. Var nere vid Gettrön och satta ner något expriment i havet. Vädret har varit helt underbart idag så var en riktigt passande dag att åka ner till Getterön och det ska bli lika fint imorgon såg jag. Då blir det vårjacka och tygskor som gäller!
Förövrigt har jag tränat skivstång/step, sprungit en runda och pluggat fysik. Nu blir det läsa i den förbannade boken som aldrig blir klar innan BB börjar ;)

studiedag!

Idag har jag spenderat mestadels av dagen men Liz! Vi har varit ute och gått, spelar mario kart, ätit och pluggat lite. Det är ju trots allt studiedag ;) Nu ikväll cykla jag upp till Nea för kolla BB och kom precis hem. Så blir nog snart till att sova fast har ju sovmorgon imon för har ingen gympa imorgon vilket är grymt! :D
"Hotellfrukost" med Liz imorse!

barnvakt!

Har varit kass på att uppdatera i helgen.. Men har varit fullt ös hela helgen!
I fredags var det tjejmiddag med gamla klassen, dock var det inte så många som kunde men kul hade vi ändå! Vi åt god mat, dansa och spela olika spel. vid halv 12 åkte vi in till stan men det var svin kallt så Ole kom och hämtade mig och slutade med att jag däcka i hans säng ;)
I lördags så mår man som man förtjänar om man säger så. Åkte hem vid 1 tiden och tog en promenix med Nea innan jag åkte och jobba. Var färdig vid 8 tiden så åkte hem där Anna Ps hundar Lilli och Gandlaf var. Skulle nämligen passa dom under lördagskvällen.
Efter 9 så kom Ole, Emil och Anna och kolla melodifestivalen och filmen beerfest, riktigt trevligt! Vid 12 tiden åkte Emil och Anna iväg för att vara fylletaxi vilket vi också gjorde. Åkte och hämtade mamma och pappa i kärradal. Sen när vi kommer hem ringer Anna P och frågar om hon kan sova hos oss för hon varit på fest. Så hon kom in droppande vid halv 2.
Så man kan säga att de har hämt mycket denna helgen, men kul har jag haft!
Ikväll ska jag träna och vara med Lizette. Är ju ledig imon vilket är rikigt skönt! :D
Lilli!
Fredags hos Lizette!

Drive by- Train

Hallå bloggen!
Sitter just nu i min onepiece och tar det lugnt! Har varit små stressad hela veckan så de behövs :) Ska snart snacka skype med olivia och kolla bigbrother. Efter de blir de nog sova om inte Ole droppar in här inatt efter 100-dagars ;)

jobbelijobba!

Igår efter träningen kom Ole och hämta mig så hjälpte han mig att plugga kemi och sen idag åkte vi bil så fick sovmorgon i 1 timma :D Provet gick nog ganska bra tror jag. Känns så iallafall. Fick sluta direkt efter provet så åkte till farmor och farfar och åt mat, älskar att äta där:)
Nu har jag varit ute med hundarna och så åka och jobba i stormen. Mamma sa innan att de ska snöa ikväll så får väl se om jag kommer hem eller inte...
Har btw köpt nytt skal och skyddsplast till mobilen som kom idag. Ska ha skalet när jag jobbar så min mobil håller sig fin! ;)

Plugg på dagis!

Sitter just nu på mammas jobba och pluggar kemi. Ska åka och träna halv 5 så ingen idé att åka hem i mellan. Ikväll blir det plugg så jag klarar de där jävla kemiprovet imon!



Måndag

Sov hos Ole inatt så hade som vanligt sovmorgon till 9! :D Efter skolan åkte jag och mamma ner en snabbis till stan och köpte ett spetslinne och bodybutter. När vi kom hem tog jag med Alvin en springtur och nu har jag duschat och ätit. Ska snart ringa Kajsa på skype för att gå i genom kemiprovet vi har på onsdag!
Gina tricot 129:-
Body Shop 185:-

Mat och Bio!

Blev mat på Hard Rock Café och bio, En gång i puket i lördags i Göteborg. En rikigt mysig och rolig kväll med Lizette och Olivia!

Gbg med underbara brudar!

Kom precis ut ur duschen så ska fixa mig lite innan jag drar till Lizette. Ska fika och plugga lite matte innan vi drar vidare till gbg för att kolla bio med Olivia :D
Igår tränade jag efter skolan sedan kom Ole och hämta mig och sedan tillbaka till han för kortspel med hans familjen. Riktigt mysigt! Sen vid 12 åkte vi tillbaka hit och sov.
Men nu måste jag skynda mig så jag hinner till lizette innan dom äter upp all fika ;)
Bild från promenaden innan idag

Update!

Oj, har inet bloggat sen i måndags! Man det har inet hänt sp mycket, har gått i skolan, tränat, kollat bb hos Nea och sov även hos ole igår :)  Var även på sjukhuset igår för återbesök vilket gick jättebra. Inget konstigt har hänt med mig p.g.a tabletterna så bara till att försätta med dom i två månader till!
Nu idag har jag varit i skolan som vanligt sedna hem en snabbis och äta innan skivstång/step stog på schemat! Fick en flip när jag kom hem också så sprang bort till agility plannen och körde ett intesivt pass med Alvin sen sprang jag en vända till. Har precis läs lite i min bok och nu sitter jag här med gurka, morötter och dipp och ska kolla bb-avsnittet från igår:)

RSS 2.0