dåligt med uppdatering..

Men jag försöker så gott som det går. Finns ingen tid till att blogga nu på sommaren. Och har man tid så orkar man inte ;)

Men i fredags jobba jag sedan åkte jag och Olivia in till stan och träffade Emy. Träffa även Frida och Kenta så gick upp till torget och satt där och snacka. Kom och gick lite folk hela tiden. Åkte hem till Olivia vid 2 tiden då vi somna gett i hennes säng.
Lördag, vaknar hos Olivia att det är fittigt varmt. Som en jävla bastu. Åkte ner till stranden där mamma låg. Så spendera hela lördagsdagen på stranden men mammi! På kvällen var det fest i veddige så det var förfest hemma hos mig med brudarna! Sjävla festen var ganska tråkig men kvällen var rikigt galen! Pappa kom och hämta mig och Lizette vid 2 tiden.
Vakna idag jämte Lizette av att alarmkolckan ringer vid 9 -.- Lizette skulle åka till Derome och städa. Trodde seriöst att jag fortfarnade var full när jag vakna.. Fick åka till veddige och hämta min väska eftersom jag glömde den där (a Var sedan menigen att jag och Lizette skulle dra till stranden men nej, då börjar de regna :S Så sluta med att jag och Lizette låg och dega i hennes soffa. Riktigt sköönt! :D
Har varit och tränat nu, första gången på typ hela sommaren! Ska verkligen försöka träna nu. Efter träningen kom Lizette och hämta mig. Åkte in till stan och köpte glass och gick runt fästingen, mys!

bilder från de senaste dagarna
















Norvallamarknad

Gjorde ett inlägg innan idag men de har inet kommit upp -.- blir riktigt trött på blogg.se ibland.. Var i alla fall på norvallamarknad med Lizette innan idag. Köpte inget men träffade lite folk osv. Åt även kebabrulle innan jag åkte till jobbet ;)


CP SPOTIFY!!


Tången!

Kom hem från jobbet för en timma sen ungefär. Har hunnit äta och duscha. Åkte ju till tången idag där Lizette och hennes bror André kom ner innan jag åkte till jobbet, riktigt kul!





Äntligen sol!

åker ut till stranden nu, sen blir det jobb halv 3!


Best Thing I Never Had!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla The Hills!


kungmässan

Jag och Olivia gjorde en spontan resa till kungsmässan. Var inte meningen jag skulle köpa något men klart gjorde jag de ändå ;) Köpte ett par skor och puder.


haha, alltid lika snygga!


Staduim- REA 53:- Eftersom jag får skav av mina converse behöver jag ett par som jag kan ha i skolan osv.


Kicks, 185:-

hiss/diss


♦ Först vill jag hissa Body Shops hårinpacking! Det är verkligen något jag rekomenderar. Håret blir friskare och känns nästan som nyklippt.

♦ Sedan måste jag hissa Yoggi Yalla. De gör att jag klarar av mina jobbpass ;)



♦ Känns som jag alltid dissar vädret men det måste jag verkligen göra idag.. Det har varit molnigt, regnat och åskat i veckor :O Det känns mer som höst än sommar..



Cupcakes!

Sitter nu i Olivias säng och myser! Åkte in till hajen efter jobbet med Olivia och handlade lite till cupcakerna vi bakade innan. Jävligt goda blev dom! Som alltid ;)


Tjaaaaaaaaa!

Nu ska jag packelipacka lite för inatt sover jag hos Olivia! :D Sjukt längesen vi träffades nu.. Men innan jag åker till henne väntar jobbet. Ska försöka hinna åka förbi farmor och farfar innan för lite fika också ;)


mupp!

mys!

Nu blir det film och mys med hundarna!


BIOPREMIÄR 5 AUGUSTI!



Grattis Lizettte!♥

Har inte hunnit blogga idag, vakna hos Lizette av att hennes föräldrar och bror kom in och sjöng för henne. Givetvis sjöng jag med när jag vaknat till ;) Åkte hem från Lizette vid halv 1 tiden för skulle åka och jobba. Sittter nu här nyduschad och fräsch. Funderar på att skära upp lite gruka och morot och fixa lite dipp.. :D

GRATTIS GUMMAN!

ily♥

hata regn!

Kom nyss hem från jobbet, fick köra i öseregn och åska :O Trodde seriöst att jag skulle bli träffad av blixten.. Men har i alla fall hunnit duscha och sminka mig. Nu ska jag bara äta upp nudlarna och ta på mig kläder sen åker jag på kalas till Lizette :D


Grab somebody sexy tell 'em hey

Tjaaaaaaaaaaaa! har inte gjort mycket idag mer än att rastat hundarna och ätit. Snart åker jag och jobbar sen blir det födelsedagskalas hos Lizette :D Grattiis i förskott!♥


hemma från gbg

Kom nyss hem från Göteborg, har precis ätit lite mat. Har varit en mycket mysig och trevlig dag med Lizette♥ Har både shoppat och kollat fotboll. Blev inte så mycket shopping med hitta ett par short och en klänning :)


Älskar dig gumman!


Shots, HM 149:-


Klänning, HM 149:-

Nu kommer den riktiga sommaren, ÄNTLIGEN!!





Världens bästa syster!

Har precis ställt in en paj i ugnen (y)



Göteborg imorgon!

Var i stan innan med Lizette som sagt, hittade ingenting utan sparar pengarna till imorgon då vi åker till Göteborg! haha, andra gången denna veckan jag åker dit fast med Lizette denna gången ;) men men vi älskar götet!
Nu ska jag baka en paj till mina kära bröder!



FÖRLÅT!

har glömt bort bloggen lite.. gjorde ett inlägg på mobilen i förregår vilket inte har kommit upp -.- Men ska kortfatta vad jag har gjort nu under dessa 3 dagar.
Måndag: Gjorde jag inte så mycket mer än jobbade. På kvällen kolla jag Johan Falk med Mamma och Pappa.
Tisdag: Följde lizette med mig till jobbet, mycket duktig var hon ;) Sen åkte vi till henne och badade i bubbelbad och sedan hem til mig och sov här, mys!
Onsdag: Åkte till Gbg med Olivia och Frida för att kolla Gotiha, Emy kom även upp också lite senare. Tåg ett tåg hem 17.40 så var i varberg ungefär 18.30. Gick från stationen till friskis och svettis där jag åkte med mamma och pappa hem. På kvällen gick jag till min kusin Nea och kolla film :)

Och nu är det torsdag, har legat ute och solat i en timme men nu har solen gått i moln... Så ska klippa gräset och sedan åker jag in till stan med Mammi och Lizette :D

Har verkligen varit kass på att ta bilder.. Så får bli några från helgen.







Ni är jävligt bra!♥


mys!

går upp till mina kusiner en stund nu, blir nog kolla film :)

Wheels & wings!

Helgen har verkligen varit awesome! Tack till alla som gjorde min helg! Finns inet så mycket mer än att bilderna får tala för sig själva ;)


Jag lever!

Bloggar mer ikväll, då kommer bilder och sånt!


Dr. Dre - The Next Episode ft. Snoop Dogg, Kurupt, Nate Dogg (Hedegaard Remix)

Feest!

Nu har vi städat huset och packat klart för helgen. Ska bara rasta hundarna sen drar vi till Olivia och gör oss iordning. Efter de åker vi till Ulander och lämnar sovsaker eftersom vi ska sova där i helgen. Sedan blir de förfest hos Larsson! Kommer nog inte bli så mycket uppdatering i helgen men något inlägg ska jag försöka slänga in ;)


taggar inför W&W!

Sitter nu i sängen med Olivia. Ska snart kolla film och sen sova. Ska försöka lägga oss i tid idag så vi är pigga till imorgon! Olivia var med mig på jobbet idag, mycket duktig! :D Vi har inte gjort så mycket mer idag än jobbat och lagat mat idag ;) Så med de sagt så säger jag GODNATT!


mums!

Gookväll!

Sitter nu i sängen med Olivia som igår ;) Har inte haft någon tid att blogga men gick upp vid 10 tiden. Åkte in till stan med Olivia och hennes familj. Köpte bara lite småsaker. Kom hem vid 3 och lagade maaat. Efter de gick vi ut med hundarna innan vi åkte till Kajsa på tjejmiddag/fördelsedagsmiddag. Mycket mysigt! Imorgon ska jag jobba och Olivia ska få följa med, undrar hur de går ;) haha nee, men det kommer nog gå jättebra! Nu ska vi kolla på film sen soova!

Tog inga bilder från idag, bara på kajsas goda efterrätt :)

mys!

sitter nu i sängen med Olivia, var precis nere vid statoil och köpt chips och dipp :)




FF!

Nu åker jag och jobbar. Ikväll flyttar Olivia in♥


Snodde bilderna från Olivia ;)




















Lotta på Liseberg!

Åkte med Olivia till Liseberg ikväll för att kolla på lotta på liseberg. Liten spontan resa sådär ;) Kom i alla fall hem nyss och ska nu lägga mig i sängen och kolla film. Bilder kommer imorgon!


Stranden next!

Åker till stranden nu :)


handla ja!

Drar in till stan med mamma och min bror nu, bakfull som man är. Måste handla massa mat nu när jag ska vara ensam hemma i veckan :D


Guld kväll!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Tack så mycket Hanna för vi fick komma :)
Vakna i Olivias stuga i morse med lite mer folk än vad dom skulle sova där om man säger så ;) Åkte hem vid halv 12 typ och nu har jag ätit mat och ska gå ut och sola! De behövs, mitt huvud är allt annat än okej. Ikväll ska jag vara med Lizette, blir nog en myskväll ♥










till apelviken!

Kom nyss hem från stranden, åkte dit en stund med mamma och pappa. Har precis packat färdigt och nu åker jag till Olivia! Ikväll blir det fest hos en kompis :D

God morgon!

Har precis ätit frukost, ska ut med hundarna nu sen sola! Igår efter jobbet gick jag till Linnea där oskar och pj också var, mysigt!

köpen fran gekås


trosor och en bh


Väska och plånbok


deo, skrubb till kroppen och rakhyvlar


torrschampo, naglacksborttagning och sololja


naglack och örhängen


hörlurar, gillar dock inte färgen men de var dom ända dom hade med mick..


jacka



jobb!

Åker och jobbar nu, lägger upp bilder på de jag köpte ikväll :)

Mot gekås!

Nu åker jag och mamma till gekås!


Godnatt!

Ligger nu i min säng och ska kolla the hills innan jag ska sova. i morgon bär de va till gekås med mamma och pappa sen jobb!


Apelviken!

Sitter nu i en stuga med Olivia i Apelviken. Ska snart cykla ner till stan och möta upp mamma med mina hundar. Sen ska jag vara med i agilityuppvisningen i engelska parken. Får se hur de går :)

Bild från Gotland på Alvin


lunch med Olivia!♥



God morgon världen!

Har precis ätit frukost och sitter nu och väntar på att Olivia ska komma :D



Godnatt!

Gick bort till agilityplanen och klippte gräset innan, Olivia och Emelie kom på besök och vi gick en lite runda med hundarna, mysigt! Vid 10 tiden åkte dom hem och jag gick upp till mina kusiner Linnea och Oskar där Per-johan också va. Kollade film och spela Viva Pinata! haha, vi spelade alltid de när vi var mindre ;) Men nu ska jag sova, puss!


stranden!

Var på stranden med mammi innan jag åkte och jobba idag. Jag älskar att sola och bada! Och havet var inte alls kallt, de va riktigt skönt. Åkte och jobba vid 2 tiden, fy fan va varmt de var och jobba idag..



mitt hjärta blöder♥


Gotland♥

Då var årets höjdpunkt inom agility slut. Det har varit en jävligt rolig helg på Gotland! Tävlingrna har gått super, en första placering och en andra placering för Alvin! Så nu har vi två pinnar i hopp och en i agility :D Bea kom 4a i ett lopp men tyvärr var det bara tre pinnar, så ingen pinne där.. Men det var inte bara agility som stod på schemat utan i fredags var vi och kolla på Veronica Maggio!♥ Jag älskar maggio, de var grymt bra och kul att se henne live. Något som jag verkligen vill göra igen!
Nu sitter jag här med Gandalf, Enthra, Alvin och Bra och väntar på att Anna ska komma. Ska rasta hundar och äta sen åker jag och jooobbbbbaaarrr!!













RSS 2.0