HEMMA!

Aldrig mer vi går på en sån här vandring!
om det inte är ett måste...


SCHLEET

Godmorgon!

Vandring med OlliBolli idag,

SEN TAGGAR VI NYÅR!! :D



Gbg med snygga brudar!

Idag åkte jag, olivia, lizette, frida och emma till gbg ;)
Mycket nöjd med mina saker jag hitta. Provade också One Piece, helt käär ♥

bilder:


GE MIIG ♥


schnöggingar!

hihi ;)

Lizette, Emma och frida på tåget hem :D

Köpen:



kavaj HM 299:-

Tunika Rut m.fl. 199:-

Trosor Lindex 59:-/st (tag 3 betala för 2)

BH HM 149:-

Linne BikBok 99:-/st


blogga var de också..

haha suger på att blogga just nu... men ska försöka blogga mer.
Sitter här med Olivia och väntar på att en film ska bli klar. Beck-levande begravd(y) sen blire sova för imon bär det av till gbg med bästa brudarna, TAGGA :D

puss!

vandring till statoli

haha jag och olivia har precis varit vid statoli och köpt polly och julmust, mkt gooott :D


träning!

sov hos Olivia igår, mys!
Vakna vid 11, gjorde oss iordning sen åkte vi in till stan :)
hitta inget, men taggar gbg på onsdag:D

Nu blir de träning!

25 december

Julafton igår var okej, fick inte så mkt saker för har ju redan fått min mobil ;)
detta fick ja:


haha jag var även tomte..




Idag ska jag bara ta det lugnt, ska äta middag hos min faser sen också, efter de går jag till Olivia och sover där (y)



Juloutfit


Blus: VeroModa
Kjol (ny): GinaTricot
Vitt linne: Gekås
Strumpbyxor: ?

24 december


24 december


Julgranen

Före/under:


Efter:


hahaha mkt fiin..

julfixx

idag ska jag bara ta de lugnt och julstäda, klä granen och borsta hundarna.
Puss!

julklappar klara!

nu var alla julklappar färdiga!
va hos linn en snabbis oh fixa den sista. geett (y)
nu ligger jag i sängen med datan på magen ♥


coooooooooooling

it´s difficult

sov hos olivia i natt med lizette och frida, mys:*

ligger hemma i sängen och ska kolla oth och äta godis, pusss!


Bästa brudar!

Ska snart ta bussen in till stan, blir mat på campino sen får vi se vad varberg har att erbjuda :*


JULLOV♥

Äntligen är det jullov! de behövs :O
Skolan idag va chill. Spelade kort, julklappspel, rast, åt glass & maränger och fick betyg.
Är nöjd med mina betyg, 10 VG och resten G (y)
slutade kvart över 12 idag, så har bara legat hemma och degat och varit ute med hundarna.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär de av till stan för träffa bryyydarna!! :D

Pusss!

bilder från idag:

julklappspel

haha våran lärare Nettan fick kondomer ;)

sista gången vi satt på den bänken 2010 ;O

snö och -15..

Alvin♥

It was only just a dream


börjar blogga igen!

Då ska jag börja blogga igen ;)
Helgen späderades med Olivia och LIzette, guld! ;D

Idag har de varit skola som vanligt, fast har kollat film, pysslat och varit ute och gått. heelt onördig skoldag -.-
Imon ska vi vara med klassen och gå betygen!
Va i stan idag med Lizette efter skolan. är färdig med alla julklappar nu!! Skönt :D

här kommer lite bilder från förra veckan och denna ;)



hahah nattas fot ;)



hahha, älskar dig :*

jag och terry kör tummbrottning ;)

hahah annie tappa alla pärlor på golvet xD

olivia och lizette gick verkligen in för pysslandet! ;)


annie med hennes armband :)



mina armband jag gjorde ;)

promeniix :)


hahah en film från idag ;)

bloggpause?

har verkligen inte lust att blogga nu..
börjar blogga igen när jag känner för de..

orkar inte..... uppdaterar sen!

ska åka och göra naglarna nu, puss!


Tagga!

Då taggar vi innebandytunering!!


15 december

Skolan idag som vanligt, Olli bolli följde med mig hem så vi laga mat och gick ut med hundarna. Sen var hon tvungen att åka hem för jag skulle träna på friskis och svettis!
Efter träningen har jag slagit in julklappar :D
är färdig med pappas, beas och alvins !

hahah lilla andre ;)



hahah annie :*



Julklapparna:


STOLT :D

God morron!

Idag blir de skolan som vanligt.
Efter det blir de hem ut med hundarna och sen träning!


Puss!

Skype





Idag har jag bara varit hemma. Har varit ensam hemma hela dagen! Har gjort knäck, pluggat och varit ute och gått med hundarna ;)

ÄGD TERRY!!

Är man bäst så är man :B



Olli bolli

Idag följde olivia med mig hem. lagade potatis kroketter, kyklingbitar och beasås :D Sen ut med hundarna och när vi kom in drack vi varmchoklad med grädde :D


efter de låg vi i min säng och cpa lite..

haha!

hon åkte för en timma sen så har pluggat matte tills nu. Har nämligen matteprov imon ;o

så klart ska Alvin också vara med och hjälpa till.. ;)


trött kille ;)

skolan

Drar mig till skolan, Puss!

träning!

då taggar vi friskis&svettis!



bilder från igår







lizette va lite trött i bilen på vägen hem, älskar dig gumman!

Godmorgon!

Vakna jämte lizette vid 11.50 och lizettes mamma skulle komma och hämta lizette 12.10 för dom skulle åka och klippa sig.. fick liiite panik men hon hann, nästan ;)

Kvällen igår va lyckad!
Nu ska jag duscha sen kommer bilder!

FEST!

Tagga fest med Lizette och FRida!! :D
Puss!

Lördag

blev ingen uppdatering igår men va med Lizette ;)
Vakna jämte lizette idag, gick ut med hundarna innan vi åt frukost och sen in till PS.
nu sitter jag här hemma och bara tar de lugnt. Ikväll blir det Lizette, får se vad som händer.

har fixat så jag kan skicka bilder från mobilen till datan nu så här kommer lite bilder och klipp från veckan ;)
Inte så roliga men men..


Onepieceboiii!

hahah jag och olli cpa liite (A)

hah el, terry-mästerfotgrafen ;)


Bea hos veterinären.

Jenne och Lirre ;)


lizette fick ngt utslag :/

hahha, nårga tomtar i stan :)


olivia testar kameran på min mobil ;)


Lizette på hal is ;)

Vad sägs om en fika bara du och jag?

Vad sägs om en fika bara du och jag?


sovmorgon!

nu ska jag sova! vill bara säga att jag har sovmorgon imon till 8 för ska till tandläkaren 10 över 9 :D

Pusss :*

daaaaaamp!

sjuk hund

hann inet mer än hem och äta innan jag och mamma fick åka till veterinären.. Bea var ganska slö och hade jätte svullen buk. Från 16-20 satt vi hos veterinären. Dom tror att Bea har ätit jätte mycket av något men vi kan inet komma på vad för de ar inte funnits något hon hade kunnat äta :S jaja, får se hur hon mår imon annrs får vi åka in imon igen.



har inte hunnit plugga så mkt, men är färdig med bildanalysen(y)
bara de att vi har tyskaprov imon med.. fan

ska kolla paradise hotell nu, puss!

Kan jag låna 1000 kr? Jag är lite körd den...

Kan jag låna 1000 kr? Jag är lite körd den här månaden..


Jag gillar dig…

Jag gillar dig…


skolan..


haha, drar till skolan nu :*

PUSS!

godnatt och sovgott:*

inget att skriva..

idag har det varit en vanlig dag, skola-hem-ut med hundarna-träna.
Fast va och lämna mitt cv på donken innan också (y)
Nu hoppas vi på sommarjobb :D
Ska kolla ung&borskämnd och paradise hotel nu :*





Julklapp i förskott ;)

Idag efter skolan åkte jag och pappa in till stan för att kolla mobil till mig. Vi gick runt i olika affärer men bestämde oss för en HTC desire ;)
Trodde vi inet skulle köpa ngn idag utan bara kolla men de va lika br att köpa den. Så fick min julklapp i förskott :D
Tack så jätte mkt mamma och pappa, puss <3

Efter stan gick jag ut med hundarna och nu blire lite plugg, tagga tyskaprov på fredag!!


skolan nu..
efter de åker nog jag och pappa in till stan och kollar mobil :D
puss!


Ung och bortskämd..

Tänkte kolla på ung och bortskämd nu.
Har aldrig sett de men dom flesta säger att de är bra ;)



Måndag

Ganska seeg måndag.. har inte gjort ngt vettigt idag ;)
Nu har jag iallafall rensat min gamla minneskort på mobil för dom som vill veta.
Så nu har jag plats till massa ny musik och nya bilder!
Så nu kommer det komma massa bilder.
Lånar tines gamla mobil, en sony ericsson tack och lov! men helt okej kamera till skillnad från den jag hade innan(kunde inte ens filma :O )



Skolan..

Godmorgon!
nu ska ja gå till bussen, puss :*



söndag

hemma från träningen nu, kunde inet ge järnet.. men känns ändå bra att bara åka dit ;)
Nu ska jag bara ta de lugnt och tagga skolan imon, eller inte..


träning!

Träning på g!
Får se hur mkt jag orkar.. har varit sjuk och är fortfarnade lite men har inte tränat på en hel vecka!?!


ni vet att jag älskar er båda!

Igår var väldigt upp och ner.. men allt är löst som tur :D
Kvällen spenderades hemma hos Daniel med lite folk (y)
Sov hos Lizette och nu är jag hemma ;)
Idag ska jag borsta min så hundar och kanske träning ikväll!

Puss:*


Godmorgon!


jag, edwin, adde, jesper och viktor, daniel, jens ;)

Stan :D

Kom precis hem från stan :D
haha, alltid lika kul!
Skulle köpa julklappar men hitta bara saker till mig..


Tröja 199:-

Tunika 149:-

Film från ica :D

film med olivia :D

nu ska vi tvätta bort sminket och kolla film, sen sova (a)
Ska till stan imon så ska gå upp i tid så vi kommer till stan innan dom stänger, puss :*


Stan imon med ollibolli :D


jävla hundar :O

Alvin och Bea ville också smaka på min julkalender....


DATA WROM!

Hemma från skolan (y)

hahahaha nödar lite dataworm :D



Skolan idag

Japp, idag blir de skolan för mig.
Slippa vara hemma själv(y)
Fortfarnade sjukt ont i halsen men huvudet har blivit bättre.
Ikväll ska jag vara med Olivia och Lizette, vi ska nog bara ta de lugnt ;)
Imon blire stan med OlliBolli :D

Pussen :*

GODNATT!

ligger i sängen och dricker tee (a)
ska kolla lite gossip girl innan läggdax :*

o
haha mamma är gullig, hon köpte 3 olika sortes halstabletter till mig idag ;)

Duschen!

Nu ska jag ta en vaarm och lååång dusch (a)
Sen hoppas jag på att de blir skolan imon!
Hatar att vara hemma själv när alla andra är i skolan -.-


HTC?


Funderar på att köpa en HTC (y)

ny header!

Tack så jättemycket min älskade Olivia för min nya header :D
Blev skit nöjd! Du är bäst! och du vet att jag älskar dig<3

coolingarna! :D

dålig uppdatering

jag vet, men har inte orkat..

Men va på PS igår och kollade olika linjer :D
Kolla ekonomi och teknik men det lutar mer åt teknik.
Kände igår att jag börja få ont i halsen och i huvudet och i natt kunde jag inte somna för jag hade så ont i halsen:O
Somna vid 3 tror ja. Så blir ingen skola för mig idag..
ligger hemma i min säng med datan på magen, två hundar som ligger på mig och knarkar halstabletter och ibumetin..
Hatar att vara hemma helt själv när alla andra är i skolan :O
Hoppas jag kan gå till skolan imon bara!

Ska kolla gossip girl nu, puss!


RSS 2.0