natti nuffsan!





bästa låten att sova till!
GODNATT!<3

jag och lizette hade bestämt för att gå ut och springa idag efter skolan men de sluta med att ja tog med mig hundarna och gick till lizette där åt vi kladdkaka och fixa os lite för vi skulle ner till stranden och ta lite kort :D sjukt mysigt! <3

bada
också! lizette banga men ja bada faktist. de var gaaanska kallt :P

ska snart sova, pussss<3

:)

Drar till skolan nu, hörs sen :)

har varit hos farmor och ätit mat :D mkt trevligt!
Och de bästa av allt är att vi fick massa färska jordgubbar! åt hur mkt som helst!


vakna hos daniel med folk idag :) Som sagt var vi i åskloster igår. mkt mysigt :) spela fotboll, åkte longboard och kolla film m.m. SEn cykla ja och lizette hem till henne och dä kom min pappa och hämta mig för ja inte orka cykla hem ;P Sen åkta ja och mamma in till stan. köpte nya team sportia mjukisbyxor, mascara och eyeliner :D
Skulle köpt present till mamma med men den affären var nt öppen.. så får gö de ngn annan dag ;D

bilder :)


<3

<3

<3

mästerkock!

hahah :D











va gääärna tröött!






<3



sleetna!

cooooolingar!

puss

<3

har cyklat till lizette bby nu :) sitter och väntar på att kajsa ska komma sen drar vi till daniel där hsn, anton och jesper är <3


gammal bild på mig och lizette :)

pusssss<3

:)

KOm nyss in, har varit ute och sprungit med hundaran :D

Godmorgon!

Nea sov här inatt ;) mysigt!
drar snart till skolan.. vi ska till muka hela dan idag så de blir slappt ;D


plugg -.-

JAG BLIR GALEN PÅ ALLT PLUGG! har hur mkt som helst i skolan nu

hinner inte blogga nu, men vi säger godnatt så hörs vi imon :D

pusss

25 maj

har varit på östervi med skolan idag :) hade fotbollstunering mot bua och väröbacka. Vårat lag söög typ men de andra bläshammarlaget kom två :D




Nu sitter ja här och pluggar -.- men ngt konstigt vis hamnar jag alltid här framför datorn -.-

24maj

Sitter är och pluggar som aldrig förr -.- var massa läxor och prov denna veckan. om imon blire fotbollstunering mot bua och väröbacka :D

MEn oliviis kmr snart och räddar mig från allt plugg :D Ska sova hos henne inatt med kajsa och kanske lizette :D<3


Sjukt bra helg! tack alla :D<3

Nu ska ja gå och borsta tänderna sen blire nog sängen :)<3

konfirmation

Äntligen är konfirmation helr slut! :D Igår var konfirmation i kyrkan sen hem på kalas med släkten :D På källen åkte ja till kärra strand med lizette,oliviis, danne, jesper, anton, kevin, rasmus ocj kevin:D sjukt mysigt! Sen åkte typ alla hem förutom ja och lizette och oliviis eftersom vi skulle sova hos oliviis. Adam, olivias bror hade typ fest så vi satt och snacka med dom hur länge som helst:P och idag gixk till kyrkan för vi skulle ta nattvard typ -.- så nu är konfan heeelt slut! :D

Bilder finns på Oliviis blogg och facebook :D
kanske kommer bilder senare.



22 maj

Sitter och äter  flingor nu eller speciall K som dom heter :) Mamma väckte mig vid åtta typ -.- Måste hinna ut med hundarna och fixa inför komfimationen :P

Hörs sen <3

21 maj

Som sagt var ja och lizette i stan idag :D Sjukt mysigt! JA köpte en bikini på gina + lite godiis :D




:D

ÄR hos lizette nu :D Vi gör iordning oss för vi ska in till stan snart (Y)



Puuuusssen <3

.

Sitter i skolan nu och har svenska -.-
sen blire kanske stan med bästa lizette :D <3

.

drar till bussen nu.. hörs sen :)

.


Apelsin, jordgubbar och vit smält choklad :)

Sjukt gott :)

:)

kom nyss in från en promenix med hundarna :)

film :D

hahah lizette råka sparka upp sin sko på taket när hon trixa med fotbollen XD


19 maj

SOOOOOOOOL!!!! Äntligen känns de som de kmr bli sommar (H) Sjukt najs!



Vi har typ suttit ute hela dagen i skolan och schteekt (Y)

När ja kom hem gick ja och anna till donken med hundarna. Jag börjar bli stamkund där nu :$
Sen gick jag hem och plugga lite musik -.- men då kom johanna och olivis hit :D
Men nu har dom åkt och ja sitter här själv..
Puss <3



Outfit

Dagens outfit




Godmorgon!

Godmorgon!
Sitter här och äter frulle och lyssnar på musik :)
Sjuuukt najjjs väder! men vet inte va ja ska ha på mig. På vädret säger dom att de kan bli regn i eftermiddag:S





:)

Ska sova nu.. Godnatt <3

:)

Ska sova nu.. Godnatt <3

18 maj

När ja kom hem från skolan träna ja agility med hundarna (Y) Sen cykla ja till donken där ja mötte lizette :D Vi åt hamburgare och glass sen cykla vi vidare till lindberga på konfaa -.- Vi gick igenom vad vi ska säga och sånt. Sen cykla ja hem och duscha och nu sitter ja här ;D



Pusss<3

:)

Ska lägga min tidigt för en gång skull, Godnatt<3

:D

nu ska ja duscha :D

Ny Jeans

Måste ha nya jeans!


16maj

Igår kväll kom danne te mig sen cykla vi och mötte lizette och sen cykla ner till donken och åt glass :D efter de cykla vi hem till mig och då kom rasmus och kevin till oss. Sen åkte dom hem och lizette sov hos mig :D mkt mysigt!

Så nu har vi varit ute med hundarna oh så ska ja följa henne hem med cykel. Hundarna får också följa med :P




Skriver sen
puss<3

15maj

Igår va ja på agilitytävling i falkenberg med matilda :D sen på eftermiddagen gick ja och matilda ut och gick med hundarna så fick dom bada mer om de på lisamatildakarlsson.blogg.se

Idag äkte ja och mamma till gekås :D hitta faktisit för en gångs skulle lite kläder.. Två t-shirtar och två linnen :D köpte lite annat också.

Nu hade ja tänkt åka till matilda för 18år kalas :D Matilda fyller ju på måndag!!!!

SEn ikv ska ja va med lizette :D vet inte va vi hittar på med det löser sig..

Puss <3

12maj

Nu är vi lediga torsdag & fredag!! :D sjukt gött!!

Jag och Nea gjorde pannkakor när vi kom. Dom blev prefekta!
Nu kollar vi på gossip girl och väntar på att de ska sluta regna så vi kan gå ut med hundarna..


11 maj

älsklings lizette följde med mig hem idag efter skolan:D När vi kom hem fixa vi oss för vi skulle ta komfa-kort! det va ganska dryyygt. men vi smet upp till klocktornet för att kolla på klockorna. Ja visste inte att de fanns 2 klockor, men det gör de XD film och bilder kmr här:


Ja & lizette <3

KAjsa & Lizette<33

Jag & kajsa & vår komfaledare Timmy ;P

Ja & Kajsa<3


Kajsa i en snygg hatt :D<3





:D

åker till lizette nu!
pusss <3

R.I.P

min favvo jeans är söndriga.. :/ mamma gjorde ett försök att laga dom i går och det blev riktigt bra men igår kväll när vi hoppa stutsmatta sprack dom överallt typ.. jag har blivit för tjock! XD



8 maj

Ja veet att jag suger på att uppdatera..

Igår grilla vi hos olivia. De va ja, kajsa, lizette och olivia. Mkt mysigt! SEn drog vi till anton och va med danne och anton. Sen sov ja och kajsa hos olivis :)

Mamma om och hämta mig halv 10 för ja skulle klippa och slinga håret :D Nu är det gjort! Nu är ja ljus brunett med blonda slingor. Mkt fiint :P Bilder kmr senare idag tror ja.

va nyss ute och gick då alvin och bea stack efter en ÄLG! Som tur vände dom nästan direkt när ja ropa. har sån jävla respekt för älgar. jaja inget hände som tur va.




GRATTIS !!

GRATTIS TILL MIN BÄSTA LIZETTE SOM KOM VIDARE TILL GÖTALANDSLÄGRET!!! DU ÄR BÄST GUMMAN !!<333

3 maj

Gooodmorgon :D
Ska snart åka till skolan...
Bloggar när ja kmr hem:)

Puss

2 maj

Idag gick ja upp vid 9 för ja och matilda skulle ha agilitykurs som börja vid 11. Sen gjorde vi lassage. Sjukt gott :D Vid 3 stack ja ner till donken och mötte lizette och kajsa :D Vi åt glass och sen cykla vi hem till mig och då kom orre och niklas. Efter en stund stack vi till lizette :D Och nu har ja kommit hem och sitter här vid datan :D

Imon äre skolan..

Bild: www.oliviabbest.blogg.se

Pusshejj <3

Valborgslåten :D

hahah vi kom på en låt igår :P


1 maj

Tack för igår bruudar :D Lyckad kväll! Vi var först här och åt mat sen drog vi in till stan vid 8. Lite tidigt för nästan alla kom med 10 bussen. Men vi hade de kul iaf! bilder kmr från kvällen :D

Idag flyttar min bror hemifrån!! Hur skönt som helst!! Så jag ska möblera om mitt rum :D blider kommer!

Pusshej<3

RSS 2.0