Grymt!

Lizette här!

Matilda är helt vädelös på att blogga, eller hur?
Tycket det va på tiden att blogga lite så jag gör det åt henne!

Just nu sitter vi i cafet och chillar.
ska snart ha engelska. efter det blir det mat
sen ska vi ner till stan och kolla på bio med klassen,
sjukt myyyyysigt! :)




snygga som vi är!



/ Din bajbeeee

skit matte...

Gick inte så bra på matteprovet.. men men finns inget att göra åt nu..
Efter provet gick jag, Lizette, kajsa och frida ner till stan. Skulle göra ett lite hemligt ärende som jag inte kan berätta om nu ;) Seda var de tillbaka till skolan för att ha 1 timma och 20 min matte och sedan 1 timma och 20 min histoira. Var ganska så seg efter de om man säger så. Nu när jag kom hem har jag inet gjort något vettigt alls och det ska ja inet gör nu heller utan ska kolla OC :D


helt slut!

Har nog aldrig pluggat så här mycket i hela mitt liv! Var ju på läxhjälpen från 4-5, hem, äta sedan var det till att börja plugga igen. Men nu ger jag upp! Det får gå som de går och vi hoppas på de bästa ;)
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på OC och sedan sova, puss!


I skolan

Sitter i cafét i skolan med Kajsa och fikar. Har redan slutat men ska vänta här i en timma till 4 då läxhjälpen börjar. Eftersom vi har matteprov imon och jag inte riktigt fattar allt måste jag plugga..


måndag!

Jaha, då var de måndag igen. Bara till att börja längta till helgen. På fredag ska jag ta bort mina stygn på foten och blir då troligtvis av med mitt gips och på lördag blir de fest! Har inte festat på 4 veckor så är verkligen sugen på de nu:)
Idag följde Lizette med mig hem efter skolan. Åt fruktsallad och fixade våra naglar. Har äntligen fått mina lösnaglar av Frida :D Imorgon blir de plugg med Lizette och Kajsa tror jag. Har matteprov på torsdag så måste verkligen plugga! Men nu ska jag kolla OC ;)


sitter i skolan...


Lizette, forever alone!♥

plugg...

Sitter just nu och pluggar matte och kemi. Har matteprov på torsdag och eftersom vi har prov på så mycket så är de lätt att blanda ihop allt. Men men det löser sig nog ;)
Igår kväll var jag hos Ole och sov där inatt :)


nya köp!

Hemma från stan nu. Har precis ätit och nu ligger jag här i sängen ;)


Mössa 129:- JC
Jacka 899:- Veromoda


BH 129:- HM


Ansiktstvätt 320:- Kicks


Puder 450:- Kicks

God morgon!

Nu drar jag och mamma in till stan! :D


sorry..

Ny start (igen) haha ;)
Nej men SKA verkligen försöka blogg regelbundet nu. Men har haft massa sturl med att få in bilder osv på min mac så inläggen hade ändå bara blivit tråkiga med cambild eller ingen alls... Men nu ska de bli ändring på detta!

Livet rullar på som vanligt, eller ja hoppar får jag väl säga eftersom jag lever på kryckor nu för tiden. Fast kan faktiskt gå utan kryckor vilket jag göra när jag är hemma. Men i skolan blir det lite jobbigt plus att de tar tusen år att komma fram eftersom jag inte går så snabbt ;)
Ikväll händer de inte mycket alls! Blir till att ta de lugnt. Imorgon åker jag in till stan med mammi. Måste köpa smink och lite annat. 

här kommer lite bilder från den senaste tiden













RSS 2.0