Godnatt!


Ny bikini

Åkte med mamma och handla innan idag. Vi stanna vid team sportia där jag hitta en bikiniöverdel. Var halva priset så den kosta bara 200kr. Efter det var det jobb mellan 13.00-19.40. Nu kollar jag, Nea pch becka på paradise hotell:)


Myser!

Sitter hemma hos Nea med Pj och äter smält choklad och frukt. Bra start på veckan! :D


On my way!

Ska strax kila upp till bussen och ta bussen in till stan igen ;) Ska klippa mig hos Nea och sedan gymma med henne. Hade tänkt att ta bort mycket av det slitna håret så det kommer nog åka av några centimetrar.. Får se hur detta slutar ;)
Btw, hitta en klocka i stan innan idag från Ur och Penn. Endast 150 kr på rean! :D
Blir tyvärr en cambild för har fått lämna in mobilen på lagning...

Dålig uppdatering..

Jag vet, har verkligen varit kass nu på att uppdatera. Men förra veckan har det varit underbart väder och jag har varit ledig så har spenderat mesta delen av dagarna på stranden. Orkar inte skriva om allt som hänt men lägger in lite bilder som får sammanfatta tiden ;) Ska strax åka in till stan med mammi en stund!
 
 
 

Fullspäckad helg!

I helgen blir det nog inte mycket uppdatering. Ska jobba morgon imorgon sedan iväg med Ole och hans jobbarkompisar och på kvällen är det födelsedagsmiddag hos Larsson. På söndag ska jag äntligen tävla agility igen så blir borta hela dagen. Ska upp till Ulriceham där jag och Bea stog på prispallen för första gången inom agilityn. Det är redan 4 fyra år sedan jag och Bea börja tävla tillsammans, sjukt va tider går! Kan bara säga att den dagen var en utan dom bästa i mitt liv! :D
Jag och min kusin Nea från Ulricehamn för 4 år sedan, galet var snygg man var när man var liten!
 
 

uppdatering

Bloggen har kommit lite i andra hand den senaste tiden. Har inte haft tid eller ork till att blogga. Men under tiden har det varit wheels and wings i varberg, jag har umgåtts med mina vänner och min pojkvän, varit på ikea med mammi och jobbat såklart ;) Har även fått reda på att min pojkvän flyttar till Karlstad till hösten för att plugga vidare. Suger lite att det är så långt bort men vi får hoppas att allt funkar ändå :)
Jag, Olivia och Lizette var också på bio i förregår. Vi såg på Cockpit, en riktigt roligt och sevärdig film! :D
 
Lite bilder från wheels and wings osv, några bilder snodde jag från Lizettes och Olivias bloggar ;)
 
Blommor från Ole ♥
 
Var på ikea med mamma som sagt och köpte två hyllor, två tavelramar och ljuslyktor
 

Snabbinlägg!

Nu ska jag nana. Imorogn ska jag gå upp i hyfsad tid för att åka in till stan en snabbis med Olivia. Ska köpa hårfärg och lite annat. Sedan på kvällen taggar vi W&W, helst utan regn ;) Natti!

Torsdag!

Idag kommer mamma och pappa hem. Skulle ju städat igår men blev aldrig av så fick göra det idag. Igår efter jag och Nea tränat så åkte vi till stan med hundarna och köpte en sallad och satte oss i engelska parken. Sedan åkte vi hem till mig och duschade och kolla på paradise hotel. Vid 6 tiden åkte vi till kärradal för att spela minigolf där Nea pojkvän jobbar. Blev en lätt match och vann över Nea med 1 pöäng ;) Gick till Olivia och snackade lite med henne och Lizette innan jag åkte hem igen. Ole kom till mig på kvällen och vi lagade mat och kolla film. I eftermiddag blir det jobb!
 

Bra att ha!

Detta fick jag med mig hem från stan i måndags,
 
ca 50kr på matas, riktig bra penna som håller brynen på plats.
 
ca 50 kr på matas.
+ valiga svarta låga sockar.

Update!

Har inte så mycket tid till att blogga nu på sommaren men det kommer inlägg lite då då ;)
Olivia har bott hos mig från söndag till tisdag. Söndagskväll var det mys med film och dipp. Måndagen åkte vi in till stan för Olivia skulle kolla hennes fot och det visade sig att det var ett litet ben i foten som hade gått av :S Som tur slapp hon gips för det läker av sig själv. Gick även runt och gjort småärenden, fick med mig lite bra och ha saker hem ;) På kvällen bakde vi cupcakes och grillade. Tisdagen började jag jobba vid 1 och slutade vid halv 8. Åkte och hämta Nea som sedan åkte och hämta både Pj och Ole. Åt mat och spelade lite kort. Idag har jag städat lite och ska nu åka och gymma med Nea. Måste ju vara fint här med mamma och pappa kommer hem imorgon :D
 
 
 
 

Fest i veddige!

Igår var det fest i veddige, Började med tacos här hemma med Kajsa och Lizette sedan vidare till Evelina på förfest innan vi gick ner till lokalfesten. Blev en riktig rolig kväll och den slutade hemma hos pojkvännen. Idag har jag bara tagit de lugnt med Ole och jobbat. Nu har Olivia kommit hit och ska sova här. Mamma och pappa åker på semester så bor ensam till torsdag! :D
 
 

Fullt upp!

Har inte haft någon tid alls till att blogga nu i veckan.. 
Men i tisdag så sola jag på förmiddagen och sedan kom Ole hit och åt lunch med mig innan jag åkte och jobbade. Efter jobbet åkte jag och Ole upp till Nea och tvingade både hon och Oskar att följa med och ta ett kvällsdopp med oss ;) Badade på tången och åkte sedan hem till Ole och sov hos han. 
På onsdagmorgonen kom mamma och hämta mig och jag åkte ut till Lizette för en dag på havet! Vi åkte ut med hennes mamma och pappa med deras båt. Riktigt roligt! :D
Kvällen spenderades hos Liz, bara chillade och tog det lugnt. Åkte hem vid 12 tiden.
Torsdagen åkte jag och mamma ut till stranden och låg där tills jag skulle jobba vid 3. Kvällen slutade i min säng för tidigt läggdax. 
Fredagen jobbade jag morgon så gick upp vid kvart i 5. Åkte till stan en snabbis med mamma och sedan tjejmiddag hos Frida på kvällen :)
 
 
 
 

Hunddag!

Idag har jag ägnat mycket tid åt mina hundar. Var ju hos veterinären vilket gick jättebra. Båda två skötte sig som tur var ;) Efter blev det borsting och klippning på båda hundarna. Min brors flickvän hjälpte också till. Nu ska jag åka och träna och sedan kommer pojkvännen hit! ♥
 
 
 

Måndag!

Då var det måndag igen och jag är ledig :D Idag ska hundarna till veterinären vid två för att få vaccination och sedan har jag inte planerat så får se vad som händer :)


Trött tjej!

Ligger nu i sägen och är helt slut! Var hemma från jobbet vid halv 11 så åt mat och duschade innan jag gick och la mig igen. Sov till två och efter det har jag varit med Nea. Vi har chillat och gymmat typ ;) Så nu ska jag kolla film innan det blir dejt med kudden! 
 

Tjejmiddag!

Kvällen hos Kajas var riktigt mysig! Åt massa gott, snackade och spelade spel. Åkte hem vid halv 12 typ och nu ligger jag i sängen och ska sova. Börjar 05.30 imorgon så behöver verkligen sova nu, godnatt :D

RSS 2.0