tråkigt inlägg..

Första skoldagen efter lovet, ganska drygt men den gick ganska snabbt.
Efter skolan hem, äta, ut med hundarna och sen träna.
Ligger nu i sängen med datan, de gillar ja!
Ska nog snart sova, puss!


söndag!

Idag har det varit en riktigt träningsdag!
Först agilityträning inne på klubben, sen dubbelpass på friskis med core och gympa!
Har även gjort färdigt NO-inlämningen med Olivia nu så ska lägga mig i sängen snart och kolla på solsidan :D


Kalas

Då var jag redo för kalas!


trött ja!

Ligger i sängen och kolla Sommar i Sverige. Är så jävla seeeg...... men hade tänkt rycka upp mig nu, gå och duscha och fixa mig för ikväll, puss!

Sleten ja!

Awesome!

Kom nyss hem från Emelie. Har varit där och städat upp från igår.
Tack för en mycket bra fest Emelie! :D
Har precis ätit och ska snart ut med hundarna. Fast först ett avsnitt oth (:
Ikväll ska jag till min kusin Linnéa och fira henne.

Fick inte så många bilder från igår..




Fick reda på att dessa två snygginar läser min blogg ;)





God morgon!

Vakna för en stund sen, har ätit frukost och kollat one tree hill (:
Olivia kommer hit sen så ska vi rasta hundarna och sånt. ikväll blir de fest :D

mamma & pappa kom nyss hem från stan med lite saker till mig.
(dåliga bilder)

Schampo och Olja till håret


Länk och lås till moppen

Fin besök!

Nu sitter jag här med Olivia och Kira!


söta kiiirii (:

JEANS

Försökte hitta några jeans i gbg igår med det är så jobbigt att prova, haha
men ska åka in till stan med mammi snart och då ska jag kolla på de här i vbg (:



kanske dessa..

God morgon!

Eller gick faktiskt uppvid halv 10.
Har hjälp pappa att städa huset och städat mitt rum också (:
Ska snart gå och äta hos farmor&farfar sen möta Olivia som kommer med hennes kompis hund Kira.
Puss!

Gbg!

Idg har jag och Olivia varit i gbg. Var meningen att vi skulle köpa one piece men eftersom dom inte hade dom vi ville ha så köpte vi via internet (:
Köpte inte alls mkt idag, bara naglack och svarta leggings. Provade även Onepiece, fan va jag längtar tills jag får min :D





Dagens köp:

Lindex 25:-/st

Cubus 99:-

vjkdifbhlreA

Hemma från träningen nu (:
Olivia kom hit för en stund sen och vi har käkat pizza, ska snart ta en kvällspromenad med hundarna.

Tisdag ja!

Åkte aldrig in till stan idag, gick inga bussar och så :/
Får träffa Emma ngn annan dag (:
Jag och Olivia har bara tagit de lugnt, kollat film och rastat hundarna.
Nu blir de träning sen kommer Olivia hit igen för imon åker vi till gbg ;D



God morgon!

Gick upp kl 9 idag, ganska tidigt för att vara lov men har lite saker som måste fixas..
-Duscha
-Äta frukost
-Rasta hundarna
-Dammsuga
-Hänga upp tvätten


Allt detta ska hinnas med innan Olivia kommer hit. Fast tror vi rastar hundarna när hon har kommit (:
I eftermiddag åker vi in till stan och träffar Emma! :D


SOVA!

Ligger äntligen i min nybäddade säng! Borta bra men hemma bäst!
Ska faktiskt sova nu, är så sjukt trött. Godnatt!♥

ONE PIECE BESTÄLLD♥

Japp, idag beställde jag och Olivia våra one pieces så dom kommer om ca 12 dagar :D




Helgen!

Har inet hunnit blogga för har varit på agilitytävling i Karlstad. Kom hem igår kväll men sov hos Anna då (:
Idag hann jag inte mer än hem och vända innan jag åkte till Olivia. Sedan vidare till stan för att handla grejer till cupcakesen. Hem till mig, rasta hundar, ringa upp till onepiece affären i gbg och SYV. Åkte sedan hem till Olivia och bakde cupcakes :D kollade även på film innan jag åkte hem. Nu sitter jag hemma och äter nudlar.

Bilder från idag och helgen:

Hundran i Varberg på bar backe och bara några minus grader (:

Hundarna i Karlstad i 1 meter snö och 21 minus! :O

Jag och Bea var ganska trötta på vägen hem..

Alvin i mosre hemma hos Anna (:

CUPCAKESBAK!




SPORTLOV!

Äntligen lov! det behövs verkligen!
Ska ut med hundarna nu sen drar jag till älskade lizette!  Pussss :D


film!

Ska kolla på Mean Girls 2 nu, sen soooova :D


Puss!

Idag har det varit en vanlig torsdag i skolan, hade även matteprov idag, gick la sådär..
Efter skolan rasta ja hundarna, tränade agility, pluggat och tränat skivstång/spinn.

Bild från gympan:


Gjorde pannacotta idag på hhk (:


Trassel!

ska kolla film nu sen sova, godnatt! :D

:D

Kom precis hem från min farmor & farfar. Har firat farmor som fyller 71år idag, Grattis farmor!♥
Har nästan inte varit i skolan idag (y) hade en lektion på morgonen + en innan maten, de gillar ja :D
Har även varit på neptunuskliniken idag och kollat upp en blåsa som jag har i min mun och har haft de i ca 3 veckor nu?!De var tydligen ngn blåsa som man kunde få och var helt ofarlig. Fast man man måste typ skära bort den så
ska göra detta innom en månad sa dom. Beror på om dom har några tider.


Nya leendet :D
(fick även mitt nya skal till mobilen idag som ni ser)

Tandläkaren (tidinställt inlägg)

Nu sitter jag i tandläkarstolen förhoppningsvis och dom ska precis börja ta ut min räls!!

Godmorgon!

sitter här och äter yoghurt (:
ska snart gå till bussen, puss!


Natti!

Fan va jag längtar tills imon!! :D

men nu ska ja försöka sova!
Godnatt&Puss!

NU ÄR DET BESTÄMT!

På onsdag nästa vecka åker jag och Olivia upp till Göteborg för att köpa onepiece :D Finns inte dom vi vill ha där får vi beställa på internet. Awesome! ;D

blogga var de också..

har inte varit någon bra uppdateringa nu på de senaste.. men jag ska förska blogga mer nu igen!

Något som ni har missat är att jag äntligen har färgat mitt hår! Hatar att gå runt med utväxt... men nu är den borta :D


Imon ska ja äntligen ta ut min räls! Har haft den i 1 år och 11 månader nu. Känns helt overkliget att den verkligen ska bort imon :O Men fy fan va skönt!

sista gången ni får se detta leendet!;D

Orkar inte starta datan så får bli ett mob...

100media_imag046 (MMS)

Orkar inte starta datan så får bli ett mobilinlägg. Blogga inte igår men jag lever! Skulle på fest idag med den blev inställd så åker nog in och kollar powerplay ist. Nu ska jag dra till skolan puss!


träning ja!

Då drar jag och tränar cirkelfys!


hemma

Då va ännu en skoldag avklarad!
hade ingen lärare på bilden så blev inte så mycket gjort på den lektionen ;)


snyggingar!



hahah terry och felix skyddar sig från att bli smittad! ;)



JÄVLA BLOGG.SE

Jag får damp på blogg.se! Headern visas inte ibland, jättesegt att komma in på bloggarna, lägg upp dubbelinlägg och mobilblogga innan idag men det har inte kommit upp -.- dom måste fixa detta snart!

Så nu till dagen..
Hade nationella i svenska idag. läsförståelse, tror det gick ganska bra iallafall (:
På torsdag har vi nationella igen men då svenska uppsatas. är lite nervös över de.. men det löser sig nog som vanligt.
Efter skolan åkte ja hem till Olivia och åt. Sen tog vi moppen till mig. Fösta gången vi körde moppe 2011! hahah men det gick bra (y) gick ut med hundarna, plugga och dampa som vanligt :D


Nudlar & plugg!


Frysta blåbär med socker ♥♥


Nu ligger jag i sängen och ska nog kolla på en film och sen sova.
Godnatt&Puss!

Hoppas dom fixar att som cpar!




hemma igen!

Är hemma nu

hahah cooling mamma! '

Sitter nu här och målar naglarna och taggar nationellaprov i svenska imon.
har laddat upp med loka & vindruvor :D

Sitter hemma hos min bror med mamma, min a...

100media_imag042 (MMS)

Sitter hemma hos min bror med mamma, min andra bror och hans tjej och kollar film. Har ätit mat och firat mamma :D Grattis mamma!<3 Ska snart hem, uppdaterar då. Puss!


agilityträning!

har tränat agility nästan hela dagen :D


P!nk - F**kin' Perfect


Kalas för mamma

Nu blir de kalas för mammi, släkten komme hit.



cars♥


ONE PIECE♥


Om jag bara får övertalat mamma att jag får köpa en one piece så åker jag och olivia upp till Göteborg i slutet av feburari och kollar om de finns dom vi vill ha där. Just nu lutar de mest åt den rosa/lila!

stan med mammi!

Har varit i stan med mamma nu på förmiddagen (:
Detta köpte ja:
(dåliga bilder)

Linne-Ginatricot, rea 49:-


Puder & täckstift på bodyshop


Linne-
Ginatricot, rea 49:-


Leggins-Ginatricot, 249:-


VÅR/SOMMAR 2011!


Converse är ett måste till våren/sommaren!

FREDAG!

Då va de äntligen fredag!
va i skolan som vanligt idag.
Försökte få film på johan när han sjöng idag, gick la sådär ;)


Min helg kommer vara väldigt lugn..
Idag: bara vara hemma och dega..
Lördag: Stan med mammi :D + kalas på kvällen.
Söndag: Agilityträning och vara med Lizette♥

Puss!

helt slut!

efter en dag med skidåkning + skvinstång/spinn är jag helt slut!
Ska lägga mig i sängen nu med datan på magen :D
Puss!

(testa precis fruksallad med keso för min mamma brukar äta de och säger att de är jättegott, fast ne så gott vare inte..)


åkulla!

Idag har 8orna och 9orna varit oh åkt längdskidor i åkulla :D
haha eftersom dom vanliga spåren är tråkiga gjorde vi egna i skogen! haha lite offpist så att säga.

Bilder:









filmer:




Godisförbud!


Nu ska jag ha godis/läsk förbud på rikigt!
Inget mer godis och ingen mer läsk!

min säng♥

Tränade cirkelfys idag(y)
Ligger nu i min säng med datan på magen.
Ska nog kolla film eller ngt snart.
Imon taggar vi åkulla med klassen!



Puss!

Sitter just nu i ett grupprum med olivia o...

100media_imag033 (MMS)

Sitter just nu i ett grupprum med olivia och pluggar so. Eller pluggar pluggar men vi chillar (y) ska snart ha en halv timme matte, så jävla onödigt men bara en halv timma.. hinner ju inte bli seriös och börja plugga. Slutar 3 idag så blir hem ut med hundarna och sen träna :)


hm



Tävling


Jag är med och tävlar på http://myshowroom.se/ där 10 vinnare får hårvårdskit värt ca 700kr!

1 Feburari!

De är redan feburari... Vill bara ha sommar nu!
Fy fan vad jag är trött på de här jävla vädret, blir ju demprimerad!

Idag har det varit skola som vanligt, hem ut med hundarna och sen lite plugg.
Sitter nu här framför datorn, ska försöka hitta någon rolig film att ladda ner.

Här kommer lite bilder från den senaste tiden:

Jag & Lizette innan festen i veddige (:


hahah koncentrerade brudar på syslöjden!


Olivia gjorde en inbakad fläta på dig själv ;O

Alvin med Grädde på nosen


Jag, Johanna, Felix och Terry spelar spel :D


Felix..


Lizette på hkk


Terry och El i bakgrunden ;)


Olivia bröt min penna :(


Emo-soppa! den skar sig..


Fick fika idag när vi kollade på allas photostory av våran engelskalärare :D


Terry med hans fluff!

ingen mer bloggpaus!

nu ska jag fan ta tag i det här och börja blogga VARJE dag!
Får se hur länge de håller men ska verkligen försöka nu.

RSS 2.0