Röd som en kräfta!

Hem nyss hem från Lizette, ska packa färdigt de sista till Gotland sen åker jag till Anna och sover där inatt. Kommer inte uppdatera någon mer för än på måndag, puss!



havet nästa!

Då drar jag till Lizette och sen vidare ut på havet! :D

Schteek hela dagen imorgon!

Japp, för ska jag åka båt till en ö med Lizette och hennes familj, fett mys! Kommer vara borta hela dagen men hinner jag innan jag åker så bloggar jag då :)


bokat!

då var biljetterna bokade!


GOTLAND!

Åker till Gotlnad på torsdag för att tävla agility. Men vi ska inte bara tävla agility utan också kolla på Veronica Maggio!! Känns som det kommer bli en rikigt bra helg på Gotland :D


MIN CAM FUNKAR IGEN!!


haha, åker och tränar nu ;)

mot friskis & svettis!

hemma från stan nu, ska byta om till träningskläder sen drar jag vidare och tränar!

dålig bild...

men detta köpte jag idag. Trosor, armband, parfym och solglasögon!

Sitter nu på espresso house med olivia och...

100media_imag125 (MMS)

Sitter nu på espresso house med olivia och dricker frapino:)


GRATTIS FRIDA!!

Hemma från stan nu, sitter i uterummet med olli :) I stan träffa vi Frida, Emy och Molly. GRATTIS FRIDIIS! :D♥
Ska snart kolla film sen sova, Godnatt!


Bjuder på en bild på mig och frida från påsk ;)

mot stan!

Åker in till stan för att träffa lite folk nu med Olivia & Emelie! kommer hem någon gång ikväll, Olivia sover här! :) så jag skriver mer sen när jag kommer hem! puss

Agilitytävling i Simrishamn!

Ja, igår var jag och Anna i Simrishamn och tävlade. Gick upp halv 5 för att börja resan ner. Tävlingen rullade på och det var en väldigt mysig tävling. Fösta loppet med Alvin var han inte alls koncentrerad, så disk på de loppet. Men andra loppet gick jättebra, Alvin var mer koncentrerad och lyssnade fint, Vilket leder till att vi vinner klassen?! Min lilla Alvin kom först av 32 startande. Är så stolt över min lilla stjärna!







midsommardagen

Midsommarafton igår va galen ;) Natten sluta i stugen med Lizette i ena sängen och jag och Olivia i andra. Sitter nu hemma i uterummet men min bror och mamma, tror alla är liite bakis idag ;) Ikväll blir de agilityträning med Anna sen imorgon är det tävling med Alvin:D


Alvin var med och gjorde kransar (y)








MIDSOMMAR!!

Sitter nu i stugan i Apelviken med Olivia. Väntar på att hon ska duscha färdig så jag också kan duscha. Dom andra bruudarna kommer vid 6 då det står grillning på schemat! :D


schleeten chey!

chilltorsdag!

har precis duschat och ska kolla på the hills nu :) Imorgon är det midsommar vilket firas i en stuga i Apelviken. Ska grilla på kvällen men Olivia, Lizette, Kajsa, Emy och Frida, myys! Efter de blir de fest! :D


jobba jobba jobba!

Vakna brevid Oliivia idag, åkte hem vid 11 tiden. Nu ska jag rasta hundarna och äta innan jobbet kallar!


Sju Sorger- Veronica Maggio

hinner inte blogga..

Hinner inte med att blogga nu när jag jobbar.. Har jobbat idag och ska jobba imorgon också. Men igår kväll åkte jag och Lizette in till stan och köpte godis på hemmakväll. Sen satt vi och snacka om allt och inget :) Åkte hem och hon sov hos mig. Vakna vid 11, åt hos farmor&farfar sen gick jag och Lizette ut med hundarna. Vid 2 åkte jag till jobbet och Lizette hem. Efter jobbet åkte jag till Olivia och sedan vidare till donken med Emelie. Träffa några kompisar på donken också och nu sitter jag och Olivia i hennes säng och myser ;)


jobba ja!

har inte gjort så mycket idag, klippt gräset på agilityplanen och tränat agility. Har även kollat one tree hill, finns ingen serie som är så bra som den! sitter för fan och lipar till de ;) Ska iaf snart åka och jobba och ikväll ska jag träffa Lizette♥


bild från skolavslutningen

mammi kom hem med lite grejer


Två inpackningar till håret + en bodybutter som man fick påköpet (:

Agility-SM 2011

Sådär nu ska jag börja blogga som vanligt! Har varit väldigt mycket nu de senaste..

Onsdag:
Först skolavslutning i skolan sen åkte alla tjejer i klassen in och åt på sakura thai. Efter de hem ut med hundarna och fixa sig för kvällen. Åkte till Olivia och sen till Annie där klassfesten startade. Mycket roligt får jag säga! :D Åkte in med buss til stan vid 10 tiden. Såg på Daniel Adams-Ray och träffade folk, mycket roligt de också! :D

Torsdag-Söndag:
Vakna i min egna säng trött och ont i huvudet. Men det var bara till att gå upp och börja packa för agility-sm i Stockholm. Anna kom till mig så åkte vi och bada med hundaran sen jobbade vi. Efter jobbet åkte Anna med mig hem och sov här. Fast blev inte så mycket sömn efter som vi fick gå upp halv 3 då resan till Stockholm började. Blev tyvärr inga medajler för Anna och Gandalf. Var värligt nära att vi kunde åka hem med ett sliver men tyvärr..
Åkte hem på söndagskvällen och var hemma inatt vid halv 1.

Idag:
Vakna vid 11 och har packat upp allt och varit ute med hundarna. Idag ska jag bara ta de lugnt och inte göra någonting! Börjar nog bli lite sjuk, har ont i huvudet och känner mig lite seg.. Så ska vara vila idag!


hahah randombild från hemresan igår ;)

uppdaterar snart

sorry, har inte rikigt haft tid att blogga. har varit i stockholm på agility sm, skriver om allt i eftermiddag!

Sommarlov!!

Nu sticker vi till Annie på klassfest sen drar vi in till stan!! :D

taggar morgondagen

Ligger nu i sängen och ska kolla the hills sen sova.
Imorgon är de äntligen SKOLAVSLUTNING! :D :D Även om det känns så sjukt skönt och bra att slippa bläshammar så kommer det kännas konstigt att man inte ska tillbaka till samma klass, till samma lärare och till samma klassrum efter sommarlovet. Vår klass är inte den som är så sammanhållen och vi gör knappt någonting tillsammans men kommer sakna den ändå.. Aja dags att gå vidare i livet och imorgon ska jag ha det riktigt jävla kuul! med dom orden säger jag Godnatt! :D


gammal bild

GRATTIS ALICE TILL STUDENTEN

Efter 9ornas middag som var mycket trevlig åkte vi in till stan för kolla när alla på ps sprang ut. Ganska rörigt eftersom de är så många men Alice hitta oss tillslut ;) Efter de åkte jag hem och fixa mig och sen vidare på studentkalas. Åt massa god mat och tårta.





Fick även ett halsband av mammi som skolavslutningspresent i förskott:D

9:ornas middag!

Hann inte blogga något igar, sorry! Hade f-9 dag med skolan så gjorde massa lekar och sen var det den årliga brännbollstuneringen mellan 6orna och lärarna :)
Åkte in till stan med Olivia för att köpa prensenter till våra lärare men gick dock inte så bra men tror jag har löst allt nu (y)
Idag vakna jag brevid Olivia och vi har varit ute och gått och fixat oss inför 9ornas middag. Jens mamma kommer och hämtar oss kvart över 11. Kommer nog inte blogga fören i kväll för efter middagen åker jag in till stan och kollar när min kusin Alice tar studenten. GRATTIS ALICE!!



bara de inte regnar på skolavslutningen!


Studentbal Varberg 2011

Har precis ätit grillat och ska nu åka och träna. Folk kommer nog tro att jag är gravid för så mycket som jag åt :O

Va inne i stan innan och kolla balen :)



Färskpotatis!


Mums!

har inte hunnit..

som sagt så har jag verkligen inet hunnit blogga, har gjort något hela tiden. Men ska berätta lite kort vad som hänt :)

Fredag:
Student i Borås! Mycket roligt och Matilda var så glad att jag blev tårögd.Fick kämpa för att inte tårarna skulle spruta. Grattis igen Matilda, love u! Kom hem vid halv 6 tiden på kvällen då jag åkte raka vägen till stan där Natalie och Olivia va. Fixade lite saker och åkte sedan hem till Olivia för att äta grillat, mums! Vid 9 tiden åkte vi hem till, gick ut med hundarna och kolla film innan vi somna som stockar i min säng.

Lördag:

Vakna jämte Olivia, gick ut med hundarna och sen frukost och fix inför konfrimationen. Åkte till kyrkan halv 1 där vi mötte upp Lizette. Kolla på konfirmationen sen vidare på konfirmationskalas hos Daniel :) Åt massa god mat men de räckte inte för åkte till Matilda på Studentkalas efter de. Med minst lika god mat. Mätt som jag var åkte jag hem och vände sen vidare till Emelie :) Åkte hem ganska tidigt men tidigt men Tack Emelie :D

Bilder från Studenten



















GRATTIS MATILDA!

Nu drar jag upp till Borås på STUDENT!!!


STUDENT

Imorgon är vi lediga från skolan och Matilda tar studenten i Borås!! Så åker dit upp vid halv 10 tiden. Så blir ingen sovmorgon för mig ;) Lägger mig i sängen och kollar the hills nu. Godnatt♥

beställt två klänningar



staden

Kom precis in, har varit ute och gått med hundarna. Hitta ingen klänning i stan men köpte avslutningsskor :) Blev de jag har lagt upp på bloggen tidigare. Klippte och slingade håret också. Blev mycket nöjd dock blev de lite kort men var tvungen att ta så mycket för det var jätteslitet.







hahah fick tillbaka en bok från typ 4an, gillar min stavning skarpt!

sista lektionen!

Sitter nu i skolan och här vår sista lektion i år 9 och på bläshammarskola!! Så jävla skönt! Slutar tidigare idag så åker direkt in till stan efter skolan. Ska möta olivia som redan är i stan och klipper sig. Ska kolla avslutningskläder och sen klippa och slinga håret :) Bloggar när jag kommer hem.

vilken?






Simstadion

Kom precis hem från simstadion. Rikigt kul och inte alls kallt som jag trodde :) Son ju hos frida inatt. Började med grillning sen tog vi mopparnar ner till kvantum och köpte godis. Eller jag köpte naturgodis ;) Vid 10 tiden gick vi och la oss i sängarna och låg och prata till halv 1, riktigt mysigt!




Grillning hos Fridisen!

Fotbollstunering i skolan idag. Gick inget bra för vårat lag men de andra 9orna vann hela tuneringen :D Och för fösta gången i mitt liv dömde jag en fotbollsmatch. Eller flera stycken men idag var första gången. Kanske inte riktigt min grej men kul var de i alla fall ;) Fick även sluta tidigare idag så var hemma vid två tiden(y)
Nu ska jag packa för övernattning i staden hemma hos Frida med bästa brundarna! Ska grilla och ha det allmänt mysigt :) Imorgon blir de simstadion med klassen, så hoppas på bra väder!


sängen next!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film. Så godnatt på er! :D


Hiss/Diss


♦ Idag vill jag hissa Alvin, min hund för han har blivit så otroligt mysig!
♦ Hissar även tubtoppen för det är rikigt snyggt när man har ett u-ringat linne och att det är så otroligt skönt att ha på sig!


♦Dissar att det ska regna imorgon när vi ska ha fotbollstunering. Hoppas att klart.se har fel!
♦Vill också dissa att min föräldrar har kommit hem. Är så himla skönt när dom är borta. Inget tjöt och inget gnäll!

Måndags kväll

Kom preci hem från Linnea. Har varit hos dom och ätit för Linneas pappas ny tjej och hennes 3 barn har flyttat ner hit till torpa :) Nu väntar jag på att Olivia ska komma så blir det en mysig liten kvällspromenad.

Enthra har åkt hem nu med. Anna kom direkt från belgien idag och hämta henne vid 4 tiden. Fick lite presenter som tack för passningen :D




NY HEADER!

Förlåt för jag inet har bloggat men de har hänt en del saker.. Men ska sammanfatta helgen :)

Lördags:
Åkte jag och Olivia in till stan och träffade Molly. Sjukt längesen vi träffa henne. Gick runt lite i stan och åt på ströget, mys! Sen åkte jag och Olivia till deromesjön med Nettan och hennes syster för att bada med hundarna. Efter de tog vi bilder till min nya header som ni ser. Jättenöjd med den, tack så mycket Olivia! Grillade efter de och sen fick vi idéen att gå till stan. Slutade med att vi fick gå hem...

Söndags:
Började dagen med att städa hela huset för mamma och pappa skulle komma hem. Vid 1 kom Matilda och vi åkte till deromesjön med hundarana. Badade till och med själv, inte så kallt faktiskit ;) Åkte hem och åt sen åkte jag till jobbet. Helt sjukt va varmt de blir i ladugården nu. Var som en jävla bastu :O Var hemma vid halv 9 ungefär och då kom Ole hit :)

Idag:
Har inte gjort så mycket idag. Dammsugit huset och ska äta mat nu. Vid 5 blir de träning på friskis sen upp till onsala och äta smörgåstråta med släkten :)

Bilder från Olivias blogg:

















Baksmällan-Petter & September


Mys fredag!

Kom nyss in från en kvällspromenad med Olivia och hundarna. Emelie var här innan också och grillade med oss, mys!



Hiss/Diss


♦ Vill hissa VÄDRET! Älskar verkligen att solen kommer tillbaka och att det blir varmare.

♦ Hissar även att jag är ensam hemma! Så skönt att slippa päronens tjat osv!



♦ Dissar att folk fortfarnade facerapear. För några månader sen när alla börja med var det ganska kul men nu är det bara irriterande..

♦ Dissar även gubbjävlen som gick in i mig så jag tappa mobilen och spräckte displayen!! Även om det var ett tag sen så dissar jag han ändå.

Olivia här!

Olivia is in tha house tonight, Matilda är och jobbar så jag tog intiativet att blogga lite ;) Ikväll ska jag flytta in hos Matilda, Lizette flyttar ut och jag flyttar in! de är så de ska vara! Emelie kommer också så ska vi grilla, nu när de är så fint väder får man ju verkligen passa på! Just de, imorgon kommer vi också ta nya bilder på Matilda och kanske redan ikväll fixxa en nya header till henne, Nice va!? :D Matilda får blogga mer ikväll för nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
xoxo



MAT-FEST

Nu blir det mysmiddag med Lizette♥ Sen drar vi vidare på äventyr i veddige, puss!


Deromesjön!

kom precis hem från deromesjön, badade med hundarna. Lizette tog även lite kort på dom :)

















Kungsmässan!

Kom nyss hem från kungsmässan. Fick med mig några saker hem :D
Ska snart åka och bada med hundarna (y)










Fick en "standväska" när jag köpte bikinin :)

God Morgon!

Nu är vi redo för kungsmässan!



Hemmaträning


Lizette flyttar in!

Nu är de färdigbäddat för Lizette. Så nu kan hon komma hem från träningen tycker ja! :D

Klänningarna har kommit!!


Double taste shake!

Sista skoldagen på denna veckan, SKÖNT! Är ju lediga ända till Tisdag :D Efter skolan idag åkte jag och Johan till donken och drack dom nya milkeshakearna. Dom var jättegoda men lite små tycker jag. När jag kom hem åkte jag och Mammi till Deromesjön och bada med hundarna och nu har vi städat huset. Nu ska jag snart åka och träna på friskis och sen kommer Lizette hit och flyttar in till på fredag, mysmys!


RSS 2.0