uppdaterar mer i morgon!

Sitter nu hos Olivia och ska snart dra in till stan och hämta Frida och Emy sen drar vi till min brors lägenhet där det blir förfest! Efter de går vi till tofta byggdegård, awesome! Har kryp avstånd eftersom vi sover i lägenheten :D


God Morgon!

Har precis ätit frukost och ska bort till agilityplanen nu och klippa gräset!

Fredag

Åkte till skolan idag. Efter de åkte jag och Olivia hem till mig och rastade hundarna och sen in till stan. Vi gick först in till HM och där hitta jag 3 toppar + ett linne! Efter de träffa vi Frida och Emy och sedan Terry. Satt på ströget och snackade sen gick vi ner till Sociten och chillade. Åkte hem och åt sen gick jag och Olivia till agilityplanen där det också finns en kaninbur. Det visade sig att en kanin hade rymt så vi leta lite men hitta inte den... Var tvunga och gå hem föt skulle köra hem Olivia. När jag kom hem gick jag och mamma bort igen och letade. Efter en stund hitta vi den :D
Sitter nu och kollar på Big Brother, Blir nog snart sängen sen tar vi och taggar morgondagen!



snygga bruudar♥


199:- HM


149:- HM                                                    49:- HM


99:- HM

duschen

Ska ta en lååång och vaarm dusch nu! har nästan bara legat i sängen i två dagar. Imorgon blir det förhoppningsvis skola och sen drar jag och Olivia in till stan :D


fortfarande sjuk

Stannade hemma idag med, har forfande lite feber och ont i halsen. Men imon tänker jag gå till skolan även om jag är sjuk! Har faktiskit pluggat lite men det går sådär.. Ska försöka plugga lite mer sen men nu blir det Andra Avenyn och mys med Alvin :D



Godnatt

Läggdax för mig, puss!

Hold You- Gyptian


sjuk...

Vakna i morse med feber, kul! Men åkte till skolan i alla fall och var med på spexfotot. Kom precis hem, Så nu blir de film och sova!


Godnatt

Sitter i uterummet och kollar bb nu. Ska snart lägga mig och sova och hoppas på att jag är frisk imon. puss!


teletubbies

Skolan idag var ganska chill, fint väder så satt för mesta dels ute :) Åkte till donken efter skolan och åt glass med johan och jens. Har inte gjort så mycket nu, har ont i huvudet och halsen :( Vill verkligen inte bli sjuk, ska ju ta spexfoto imon i skolan och det vill jag verkligen inte missa! har i alla fall gjort min och Olivias antener vi ska ha imon ;)




God morgon!

trött och ont i halsen, inge bra.. Men nu drar jag mig till skolan, puss!

då var detta lovet också slut..

Avslutade detta grymma lovet med Olivia på fästningen, mys!






Fästningen

Kom nyss hem från träningen och har duschat nu med. Så drar in till stan och äter sallad på fästningen, puss!


Sista dagen på lovet..

Igår va ole här, vi kolla på film och så. Han har precis åkt hem så nu ska jag ut med hundarna och sen träna. Ikväll åker jag och olivia in till stan och träffar emy och frida!


Mer bilder från igår :)








Påskafton

Gårdagen var mycket rolig :) Började med förfest hos Frida, sen vid 9 gick vi ner till Viktor på fest. Stanna inte så länge för någon råka ta sönder ett glasbord. Så vi gick ner till stan där vi träffa folk :)
Sov hos Olivia inatt med henne och Emelie. Åkte hem vid 12 så har legat ute och solat och borstat hundarna.
Nu ska jag åka och träna!


Bild från igår, kommer mer sen :)

skriver imon

Hinner inte blogga nu, åker till Olivia och gör mig i ordning sen vidare till stan, puss!

stek!



Pannacotta♥

God morgon!

Vakna för en stund sen. Kvällen igår var helt okej. Inte så mycket folk med roligt ändå :) Idag ska jag ta det lugnt och sola!! Ska åka och hämta min moppe hos Olivia sen med. Ikväll blir det fest i stan!





Good Times- Roll Deep!

Nu är jag nästan färdig! Väntar på att Emelie och Olivia ska komma hem, sen drar jag dit och sen vidare till fest. Kommer hem någon gång i natt men skriver imon. puss!!


God morgon!

eller har varit uppe sen 10. Har ätit frukost och torkat golvet i hela huset. Ska nog ut och sola lite nu :)


Give me everything!



Godnatt! ♥

Stressig torsdag

Som ni såg har Olivia gästbloggat :) hade lite ont om tid idag. Vakna hemma hos Olivia efter en rolig kväll i stan. Åkte hem till mig och rastade hundarna och åt sen var de vidare till jobbet. Kom hem halv 9, duscha och åt sen blev det grillning på standen, mys! Kom precis hem och sitter i köket och äter skorpor :D Ska snart lägga mig i sängen och kolla Big Brother och sen bli det nog ett avsnitt Andra Avenyn. Imorgon blir det fest i derome och på lördag fest i stan, awesome!


haha, jag och kajsa igår vid fästningen ;)


hitta en påskkärring på väg ner till standen..


mys!

Gästblogg japp!

Olivia här, har väl inte så mycket att berätta direkt. Men jag kan ju säga att Matilda inte har hunnit blogga idag, och nu är hon på jobbet! men hon bloggar förmodligen när hon kommer hem skulle jag kunna tänka mig. Kan ju också passa på att säga att gårdagen va grym. Men de får Matilda skriva mer om själv, ciao!


bloggar mer imorgon

Nu har vi tvättat moppen, fett snygg blev den! Ska ut med hundarna och sen drar vi till Olivia och fixar oss där. Eftre de åker vi in till Frida, sover även där inatt. Blir nog ingen mer uppdatering mer idag.

tog ut datorn när vi tvättade mopparna (y)


hfdsjkdbjfsdbvskxl

Sitter här med Olivia, hon kom hit för en stund sen. Får se vad vi hittar på men ska i alla fall tvätta mopparna. Ikväll drar vi in till Frida för grillning på fästingen! :D


gammal bild♥

Godnatt

Har suttit här och kollat på andra avenyn, man blir helt fast :O men nu ska jag sova. Imorgon kommer Olivia hit. På kvällen blir de grillning vid fästningen med snygga brudar. Puss!


Big Brother låten


hahah, fett grym!

solbränd ja!

Nu har jag tränat och kollat på gårdagens avsnitt av big brother. Så nu ska jag kolla på dagens!


Trött och solbänd ;)

SOL!

Nu har vi solat sen kl 11. Har även varit nere vid donken och köpt  milkshake och glass :)



God morgon!

Sitter här och äter frukost nu och det är as fint väder!:D Lizette är på väg hit nu så snart drar vi ut och springer.

Andra Avenyn

Ska kolla Andra Avenyn innan jag går och lägger mig. Upp halv 9 imon för joggning med Lizette, puss!

hemmakväll

Kom hem för en stund sen så har hunnit äta och duscha. Skulle egentligen in till stan till Frida, Olivia och Emy med hoppar de idag. Blir en lugn hemma kväll idag :)


hah söt!♥

SOL!

Idag är det fint väder och jag ska jobba -.- men men, pengar behövs! Ole åkte precis hem och jag har hängt upp tvätten och lite så. Nu ska jag ut med hundarna innan jag åker till jobbet. Ikväll blir det nog grillning med bästa brudarna!


Friskis och svettis!

Nu drar jag och tränar, puss!

Tryck F5

Äntligen ny header och disgn!! Tack så mycket Olivia!


love u!

Where Dem Girls At

Vakna jämte Olivia idag, mys! Idag ska jag sola och träna! Ikväll ska jag vara med ole :)


Plugga gärna på en lördagkväll...

Nu har vi tagit massa kort, varit på donken och köpt milkeshake, pluggat och fixat headern. Som sagt kommer den upp imorgon!

ny header snart...


Imorgon kommer den upp!

fml

jävla skit! varberg förlora... allt går bra henna helgen!
Nu dra vi och köper pizza!

WIC!

Nu kom Olivia hit så nu ska vi sitta bänkade framför tv och kolla på sm-finalen i innebandy!

oturs helg...

Igår efter skolan var jag, Lizette, Annie och Johanna på donken. Lizette följde med mig hem sen så vi gick ut med hundarna och lite så. Vid 7 åkte jag till Olivia där Frida också va. Molly skulle också kommit men hon kunde inte. Vi kom på att vi tre skulle åka på moppeäventyr! Kom inte längre än ut från Olivias hus innan jag vurpa -.- Olivia och Frida körde före mig och så möter vi en taxi som stannar jag vevar ner rutan. Olivia stannar vilket jag inte ser så kör rakt in i Olivias arm och sedan ner i diket.. Alla klara sig utan större skador, till och med mopparna. Olivia fick ont i armen, jag fick lite blåmärken här och där och min backspegel gick sönder. Kunde ju gått mycket värre! Efter de körde vi runt lite och mötte även Daniel, Jens och Kevin. Åkte hem till Olivia igen vid 10 då Big Brother började. Efter de åkte jag hem.
Idag åkte jag och Mammi till Kungsmässan. Hitta bara EN tröja?!?!? Efter de åkte vi till stan i varberg för mamma skulle ha någon sjal där. Jag går helt vanligt genom torget och håller min mobil i handen. Då kommer det en jävla gubbe och springer in i mig så ag tappar mobilen och spräcker displayen!!:O JÄVLA IDIOT!!! Gick till teila för att kolla om det gick på garatin, vilket det inte gjorde... ALDRIG att jag lägger 1500kr på att laga min mobil när det inte ens var jag som tog sönder den!! Kan bara konstatera att detta är min oturs helg!!




HM 149:-

Äntligen!

Troligtvis kommer det en ny design och header till helgen!

Helgen!


....

Känner att de vär väldigt dåligt med bilder på bloggen men min cam är fortfarnade sönder.. men ska försöka fixa den så fort som möljigt!


skit väder!

Vädret idag har verkligen varit kasst! Det var inte jättekul att gå ut med hundarna om man säger så.. Skulle egentligen tränat idag men hoppade de för känner mig lite seg och trött sen behövde jag plugga. Blir ingen träning imon heller får då blir de mattestuga med Olivia sen kalas för min kusin som fyller 15 år :)

Älskar vädret!

Idag har det varit en chilldag i skolan. Har suttit ute i solen på nästan alla lektioner, härligt! Fast imon ska de bli regn :( Åkte och tärna på friskis idag vid 5 och efter de åkte jag och Matilda in och träna agility. Så nu ligger både jag och hundarna trött i soffan och ska snart sova, puss!


Peter Pan

Nu blir det film sen sova, Godnatt!

Mys söndag!

Åkte  in till stan efter träningen. Åt på campino med Olivia, Emy och Frida, mys!
Nu blir det BB sen sängen för min del, puss!


SOL!

Igår va de middag hos Olivia. Blev mat, film, mys (: Åkte hem vid 12 idag så nu har jag legat ute och solat, rastat hundarna och ätit. Snart blir de träning och sen kanske Olivia :D


Puss!

Nu har jag duschat och är färdig fixad för tjejmiddag hos Olivia med bästa brudarna, love!


Tack Natalie för igår!

Riktigt lyckad kväll hos Natalie igår! Började med att Lizette kom till mig och vi gick ut med hundarna och började fixa oss. Efter de åker vi till Olivia och fixade de sista där. Pappa kom och körde oss till Kajsa där vi va i typ 20 min innan vi gick vidare till Natalie. Festen slutade kvar över 3 då jag, Olivia och Lizette somna som tre stockar hemma hos Olivia (:
Åkte hem från Olivia idag vid 1. När jag kom hem låg jag och sola i det fina vädret, de gillar vi stark! HAr även tränat agility och varit ute och gått med dom små liven.

två fyllebilder:



HELG♥

Skolan idag som vanligt, hade även utvecklingssamtal idag. Eftre de hem sen träning. Linnea och Oskar var även här en stund när jag kom hem efter träningen :D

Denna helgen kommer nog bli awesome! Imon kommer Lizette hit efter hon har varit på utvecklingssamtal så blir väl promenix med henne och hundarna sen blir det fix innan vi drar vidare till Natalie på fest. På lördag åker jag, lizette, kajsa, frida och emy till olivia för att äta middag och bara mysa!

men nu ska jag sova puss!

Vårkläder!



mattestuga!

Olivia följde med mig hem efter skolan. Gjorde våfflor och hade mattestuga! (Hjälper Olivia med matten) Efter de blev de promenix med hundarna och sallad på donken :D
Nu väntar jag som vanligt på att Big Brother ska börja.
Puus!!

skit väder!

Har inga läxor denna veckan, AWESOME! :D
borde gå ut med hundarna med det regnar, fan!
aja bara på med regnkläder och gå ut...
Ikväll blir de träning!


Måndag

Olivia följde med mig hem idag efter skolan. Åt tacos och gick ut med hundarna. Efter de bakade vi macarons (:
Sen åkte vi till Daniel och va där i typ 10 min innan vi åkte till Kevin där vi också bara va i 10 min ;) Sen åkte jag hem och sprang en runda med hundarna. Så sitter nu i soffan och väntar på att Big Brother ska börja, puss!




haha gulliga :D

trött

Sitter nu i soffan med datorn i knät. Har precis kollat bb. Åkte hem från olivia vid 12 typ och efter de har jag varit ute och sprungt och tränat på friskis (y) Blir nog snart sängen så man är pigg till skolan.
Godnatt puss!

söndag

Ligger i sängen med olli bolli. Nu vankas de frulle!

mobilblogg

Ligger nu i olivias säng och väntar på att Olivia ska komma och krypa ner här i jämte mig. Godnatt puss!

coolbrud!


@Olivias crib

sitter nu i Olivias säng och chillar.
Igår kom Ole till mig och vi kolla film, han sov även över(:
Idag efter Ole åkt kom Lizette till mig och prova kläder som hon skulle ha ikväll. Hon följde även med mig ut med hundarna och sväng. Körde sen till Olivia där hon och Siri väntade (: Var meningen att jag och Olivia skulle till himle men blev ist barnpassning åt lilla Siri, söt unge de där ;)


kladdmaja..





Äntligen har hon somnat :*

RSS 2.0