Bloggpause

har ingen motivation till att blogga..

MacBook

Hallå bloggen!
Första dagen i skolan som sagt. Gjorde inte så mycket mer än gick igenom massa saker.. Fick bland annat reda på att vi kommer få våra datorer v.36 som de ser ut nu :D  Slutade 14.15 idag och min buss gick 15.22 -.- Så gick till mammas jobb en stund och åt lite fika med alla småbarnen ;) Hon jobbar nämligen på ett dagis precis vid skolan. Imon börjar vi egntligen 8.10 men eftersom 2orna och 3orna ska ha upprop så börjar vi inte för än 10.50, skönt!


regn..

Nu är jag färdig för skolan! Skulle egentligen åkt buss nu men som tur skulle pappa in till stan så kan åka med han istället :D Slipper man stå och frysa vid busshållsplatsen och bli blöt!



Rio!

Kom nyss hem från en riktig mysig kväll med tjejerna! Åt på sakura thai och sendan ner till hamnen och åt glass. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film sen sova! Imorgon blir de upp tidigt för första dagen på ps :O

Mot Stan!


Åker in till stan nu, uppdaterar när jag kommer hem!

Helgen!

Har inte haft tid att uppdatera nu i helgen så får göra de nu ;)

I fredags hade vi ju kalas för mig för jag har fyllt år. Så min släkt var här, trevligt!
Igår var de upp halv 8 för att åka in till stan på handledarkurs vid 10. Så nu får jag övningsköra! Haha får se hur de går ;) Efter kursen åkte jag hem och rastade hundarna, innan jag åkte till Olivia för att fixa mig för fest! Hann sova en timme i solen också :) Gårdagens festande var inet så lyckad. Först lite förförfest hos frida innan vi åkte till Hanna på förfest. De var inte så mycket folk där så vi drog in till stan ganska tidigt. Träffade folk och så. Sen vid halv 1 träffade jag ole och gick hem till han med hans kompisar. Alltså gick vi från stan till trönninge :O Var ganska trött när man kom hem ;) Idag har jag inet gjort mycket, åkte hem vid 1 tiden. Så nu har jag rastat hundarna och ska fixa mig för att åka in till stan och äta med brudarna. Bra avslut på detta sommarlovet!

två bilder från kalaset.



Och så presenter...

Mobilskal


presentkort på vero moda


klocka

Och en tygbur till Alvin som jag ska ha på agilitytävlingar.


Grillkväll!

Orkade inet starta datorn igår när jag kom hem. Var hemma vid 12 tiden och skulle upp vid 8 -.- Förstår inte att de ska vara så jobbigt att gå upp.. I alla fall så var vi hos Frida igår och grillade, mycket mysigt!
Klippt mig idag. Tog bara topparna så man ser knappt att jag har klippt mig (y) Sara som min frisör heter gjorde även lockar i mitt hår. Perfekt, slipper jag fixa håret tills ikväll då vi ska ha kalas för mig :D






Mot Stan!

Nu åker jag till Frida på grillkväll! Skriver när jag kommer hem, puss!


Tack älskade vän!♥







Love u!♥

hahaha



Det är visst stötande at säga tack...

16år! :D

Firade min födelsedag på Liseberg igår med Lizette! :D Träffade Albin, Rasmus, Adam och Hannes så gick med dom hela nästan hela tiden. Tror aldrig att jag har skratta så mycket eller sprungit så fort som vi gjorde. Eftersom vi var nära på att missa tåget fick vi springa från liseberg till stationen. Tror vi sprang på 20 min och det tog 40 min att gå :O haha blev ett lite äventyr men hann de gjorde vi! Det var en riktigt lyckad dag, den bästa födelsedagen hitills:D
Fick inga presenter av mamma och pappa förutom ett presentkort på nevelpiercing eftersom dom ska betala min lagning på mobilen.
Idag vakna jag brevid Lizette. Vi åt frukost sen gick hon ut med hundarna i regnet (TACK SÅ MYCKET LIZETTE!!) medans jag dammsög huset. Efter de låg vi bara och chilla till två då jag skulle åka och jobba!














väntar....

på att Lizette ska komma! Idag har jag inte gjort mycket alls. Har snackat skype med Olivia hela dagen typ ;) fast har också hunnit träna och lite annat.



Min vecka!


God morgon!

Har inte bloggat på några dagar nu.. men har inte haft tid eller ork att göra de. Men ska verkligen försöka göra de nu! Har gjort lite allt möjligt dom senaste dagarna. Orkar inte skriva om varje dag så några bilder får räcka ;)


Jag sjöng som Lizette, alltså VANN jag över henne! ;D




Stan med Lizette


Lizette sköter om sina blommor.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tjejmys med Olivia, Kajsa och Lizette!♥


Filmkväll med Frida och Olivia :D

+ att jag har jobbat

 


God morgon!

Vakna precis och ligger nu i sängen och lyssnar på en ljudbok. Idag ska jag nog åka in till stan och träffa Emy och Olivia :)

Stan!

Åker in till stan och träffar Lizette, puss!

God morgon!

Inte varje dag man bakar scones på morgonen ;)

En vecka kvar till jag fyller år!

Japp, idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller :D Har inte önskat mig något speciellt förutom att få lagat min mobil som jag har lämnat in nu. Lämna in den igår så nu har jag en lånetelefon. En samsung galaxy mini, riktigt okej för att vara lånetelfon. Idag kom lizette till mig vid 12 tiden. Gick ut med hunadrna innan jag skulle iväg och jobba. Nu blir de sängen och kolla film.


Sen var min telefon lite mer sprucken eftersom jag råka tappa den igen...

Nya tag!

hehe, har inte orkart blogga... men nu är jag igång igen ;)
Idag vakna jag jämte Olivia av hennes mobilalarm, älskar de! Igårkväll efter jobbet kolla vi film och bara tog de lugnt, mys!♥ Åkte hem vid halv 10 idag för olivia skulle jobba. När jag kom hem åkte jag in till stan med mamma en sväng men hittade ingenting :/ Efter de åkte jag hem till Lizette och bara chillade och nu bär de av till träning vid fästingen!


Frisk!

Nu är jag så gott som frisk! Febern är borta men har fortfarnade lite ont i halsen.. Men det går nog över snart. IGår på eftermiddagen kännde jag och jag började må bättre. Så vid 3 tiden åkte jag och mamma ut till stranden en stund. Träffade även Lizette :) Låg där ute till halv 5. Sen på kvällen gjorde jag ingenting, bara låg och kollade film. Nu har jag hjälpt mamma och städa och varit ute med hundarna. i eftermiddag blir de jobb!


God morgon!

Ligger nu i min säng igen ;) Har varit uppe en gång innan då jag åt frukost osv. Har fått en tid till doktorn vid 2 tiden för att kolla om jag har halsfluss.. Har fortfarnade feber och halsen gör cp ont. Hoppas bara jag kan få medecin så jag blir frisk snart! Men nu ska jag kolla film, hörs sen!


rikigt bra film! Även ettan är bra :)

haha film från i lördags!


Isglass!

Matilda var precis här och hämta hennes hundar. Hon hade med sig krya på dig isglass! Så nu ska jag snart bli frisk!


sjuk :(

Sitter här med feber vilket suger riktigt mycket! Skulle egntligen jobbat idag men får nog ta ledig. Och bra strandväder är de också men jag får väl ligga här inne och bli blek -.-


Rix fm festival 2011

På torsdag åker jag och Olivia till Halmstad för att kolla rix fm festivalen! :D


godkväll!

Sitter nu i min säng och ska snart kolla film. Idag har vi fått finbesök av Matilda hundar, Dixi och Levi! Ska passa dom tills imon för Matilda är på bröllop. Har även jobbat idag, Imon blir det stranden om det är fint väder och sen jooobb.


Alvin, Levi och Dixi. Maj 2010

chilll!

sitter i tv-rummet och kollar film med mammi!


regn ja!

Idag när jag och Lizette låg på stranden börja de helt plötsligt regna :O så vi åkte hem till Lizette så länge för vi tänkte att de skulle sluta efter en stund. Vilket det också gjorde med Anton och Patrik kom så vi åkte ner tillsammas och badade. Efter det skulle vi åka ut med Lizettes båt men det gick inte så bra utan vi fick ro istället ;) Åkte sedan hem till Lizette där vi åt och chillade lite innan jag var tvungen att åka hem eftersom jag skulle träna. Det var uteträning på fästingen vilket var mycket roligt men väääldrig vamrt! Nu har jag kommit hem, ätit och varit ute en sväng med hundarna.


härlig bild från stranden :D

RSS 2.0