Studiedag imon! :D

Tjing tjing!
Sitter nu i sängen och har faktiskit pluggat lite, dukigt!
Igår färgade jag håret och det blev jättebra! Gjorde blonda slingor som vanligt, trivs så bra i de :)
Sen på eftremiddagen gjorde jag nästan ingenting. Låg bara i sängen och kolla OC. Efter kvällsmaten kom Ole hit och vi kolla på film och chillade. Vid 11 så åkte vi ut med bilen för han skulle vara fylletaxi och jag hade ju inget bättre för mig så jag följde med. Var hemma vid 2, halv 3 då jag decka i sängen ;)
Ne nu ska jag fortsätta plugga lite matte och sen blir de OC! ;D

update!

Har inte bloggat sen i tisdags men nu så. Idag är de fredag men jag har inte varit i skolan utan har varit nere i falkenberg och opererat mig. Allt gick bra till och med sövningen. Var lite nervös inför den eftersom jag inte visste hur de kändes. Men de var väldigt smidigt. Bara till att sova lite och vips så hade dom fixat foten ;) Åkte ner till falkenberg imosre vid halv 7 tiden och var hemma vid 2 tiden, Gick ganska snabbt förutom att jag fick vänta där nere för läkaren skulle göra två små operationer innan mig. Vid halv fyra kom Lizette hit och vi firade våra födelsdagar(en aning sent) med tårtabak och födelsedagspresneter!:D Ole kom öven en stund och hälsade på. Han var också här igår då vi åkte bil eftersom han fick körkort i onsdags :D
I helgen händer de inte så mycket om man säger så.. Imorgon ska jag in till stan och färga håret vilket är vädligt behövligt! Och på söndag kommer nog Olivia och Frida hit på filmmys!
Vi är ju även lediga på måndag och då har jag lite planer vilket jag inte kan säga just nu, men vi får reda på de på måndag ;)

här är lite bilder från veckan..




Tog av badaget i torsdagskväll, aj säger jag bara..



Tårtan, ser inet god ut men de var den!



Krypa på dig blommer från ole och ett födelsedagskort från Lizette, ni är bara så söta!

Har en bild på vad jag fick också men kan inte lägga upp den :S


Tisdag!

Hallååå!! sitter hemma nu med min kusin Nea. Har precis ätit mat och nu sitter vi här och tar de lugnt :)
Skolan idag har gått bra, fast har fått sån jävla träningsvärk! Helt sjukt.. Men har fixat nycket till hissen nu så slipper gå i alla trappor :D Skulle egntligen på nollning idag men den blev inställd p.g.a att polisen hade typ fått reda på de osv :S



fin socke:D

Måndag!

Skolan idag har gått bra. Lite, eller aa väldigt jobbigt bara men alla trapper och lektioner i olika klassrum.. Men jag vänjer mig nog snart. Mina eftermiddagar/kvällar spenderar jag i min säng ;) Funderar på att kolla om någon bra serie, typ one tree hill eller oc. Blir ganska långtråkigt här i sängen.. 
Sjukhuset ringde innan idag och det blir operation på fredag i Falkenberg. Det var någon fotspeciallist som skulle göra så därför det blir i Falkenberg. Är dock lite orolig inför operationen.. Har aldrig varit sövd innan, med de ska nog gå bra :)


skolan väntar!

Halllåå allihopa! Sitter nu i sängen och klar för skolan. Vakna vid 7 idag men börjar inte för än 11.20.. Men men kunde inte somna om och allt tar ju dubbelt så lång tid så lika bra att ha tid på dig ;) Får skjuts idag av pappa till skolan så slipper åka buss. men skriver mer ikväll, puss!


Arg på mig själv..

Ibland blir jag bara så trött på mig själv. Idag när jag skulle till jobbet så vurpa jag såklart med moppen -.-  Såg direkt efter jag vurpat att foten svullnat upp och hade så jävla ont! Så åkte direkt in till aktuten och de visa sig vara en bruten fot.. Lagom kul nu inför nollning och allt sånt :( Dom kanske ska operera foten i veckan men de får jag reda på imorgon.
Lizette kom hit innan och kolla på idol med mig, mys!
Imorgon blir de skola som vanligt. Vill inte bara sitta hemma och sen missar man så mycket när man är borta.



Lördag!

Sitter nu här och färgar ögonfransarna och snart kommer Olivia hit. Vi skulle egentligen till kungsmässan men sket i de, tar de en annan dag. Vet inet vad vi ska göra nu men blir ja till att ta de lugnt bara. Ikväll ska jag på kalas till mina kusiner som fyller 19 imorgon, Grattis i förskott Frida, Sofia och Fanny! :D
Igår var det skola 8.10-14.20. Hade hål i två timmar vilket suger ganska mycket! Sen på kvällen kom Ole hit och vi kollade film.
Men nu tycker jag att Olivia får mösa sig hit!!

Bilder från igår:



The boy in the striped pyjamas

Nu är jag nyduschad! Så ska hoppa ner i sängen och läsa?! Japp, har en fucking jävla engelska bok som som vara ut läst om en vecka. Är på sid 40 och det är 215 sidor.. Aja dax att börja läsa!


I'm back!

haha, gullig Olivia är som smygbloggar åt mig ;) love u hun!
men nu hade jag tänkt att jag skulle börja blogga själv igen. Får se hur det går med ska verkligen försöka!

Dagarna rullar på som vanligt, skola-hem-ut med hundarna-plugga-sova. Ganska enformligt men det funkar ;)
Orkar inte berätta allt jag har gjort när jag inte bloggat men tänkte i alla fall lägga upp lite bilder. Fast har fått tillbaka min gamla mobil (äntligen!) Så har knappt några nya bilder.. Men nu ska jag duscha. Skriver sen, loovar!


frida forever alone!


hahah stooorkich!


Vi som alla andra på PS som har fått macbooks sitter och tar massa cp kort :)




love this picture!





uppdate från hemlig beundrare(?)

HEJ JAG HETER MATILDA OCH JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA!

de stämmer ju i och för sig.. Fast "hej jag heter Matilda" stämmer inte för de är faktiskt Olivia som bloggar just nu, känns som att jag är lite bättre på att blogga än Matilda, så medans jag sköter min blogg så hoppar jag in och bloggar åt Matilda också utan att hon vet de, haha :D snäll kompis! vafan, tycker synd om alla bloggläsare som går in på Matildas blogg i hopp om att hon ska ha bloggat(haha vilket jag faktiskt gör) och jag blir lika besviken varje gång, skärp till dig Matilda!! eller "skärp upp dig" som självaste Matilda säger ;) nej men nu ska jag sova, och hoppas på att ni har de lika bra som jag, puss och hej lever pastej!


matildas blogg får just nu 2/5 barnmatsburkar, DÅLIG UPPDATE!!

RSS 2.0