Mot Kajsa!

Snabb update, ska strax åka iväg till Kajsa på Tjejmiddag med Olivia och Lizette.

Igår spendera jag kvällen men Olivia och Lizette, skulle kollat på film men allt bara krångla för oss så blev bara massa snack istället. Mysigt det med ;) Åkte sedan till Ole och sov där. Dagen har varit ganska lugn och har inte gjort så mycket alls, bara tagit det lugnt hos familjen Olegård :) Har även varit ute med hundarna och varit en sväng hos Nea. Nu bär det av till mina favoriter!


SOL!

Igår var det en tuff dag. Jobbade från 5.30 till 11.00 och sedan 15.00-19.45. Och börjar bli sjuk.. Ont i huvudet och halsen. Men det gick bra ändå och nu är det gjort! :D Gick och la mig tidigt igår och sov till 11 idag, precis vad jag behövde! Nu ligger jag i solen och pratar med Olivia i skype. I eftermiddag blir det jobb men sen är jag ledig till söndag! :D

KOLLA LÄNKEN!!

Min kära vän Lizette säljer kakor, KLICKA HÄR!!
 

Natti

Kom nyss hem från jobbet, så har hunnit duscha och äta. Imorogn blir det upp tidigt för ska börja jobba redan halv 6... Aja, tänker på pengarna jag :D Måste ju spara pengar nu när jag och Nea ska utomlands i augusti och sedan till SHM i november men mina favorittjejer :D Älskar att ha saker planerat!
Nu ska jag gå och lägga mig och kolla film, Godnatt!
 
 
 
 

SWEDISH HOUSE MAFIA!!

Efter många om och men är biljetterna äntligen bokade!! Så vi åker till Stockholm för att se dom den 23 november!


Kungsmässan!

Gjorde en spontanresa till kungsmässan innan idag med Nea och Olivia. Åkte upp vid 2 och var hemma vid 6 tiden. Rikitigt mysig eftermiddag! Ikväll åker jag nog till min pojkvän och sover där. Måste börja ställa om mig för ska börja halv 6 på onsdag. Perkeft när han lägger sig tidigt och går upp tidigt till sitt jobb för då måste jag med det ;) 
 
Plånbok, Lindex 149:-
 
Bikini, Kapphal?! 99:-
 
Sjal, Tara 149:-

FUCK TICNET!

Ställde klockan på halv 9 för vi skulle få biljetter till Swedish House Mafia. Vi var inne på sidan 10 över 9 och hade nästan biljetterna så fuckar hela skiten ihop och vi måste ställa oss i kön igen vilket leder till att biljetterna hinner ta slut...


Godnatt!

Kom nyss hem från Nea. Kollade film och åt i mängder! Så nu är jag alldeles för mätt och trött så nu blir det sängen :)


Midsommar!

Gårdagen var riktigt galen! :D Men väldigt kul hade jag i alla fall. Mycket skratt och alkohol! Vi var lite överallt kan man säga. Först förfest här sedan till veddige på fest och efter de efterfest i trönninge hos min pojkvän. Midsommar iår blev lyckat till skillnad från förra om man säger så ;) 
Idag vakna jag hos Ole vid 10 tiden, låg kvar i sängen och kolla film och bara tog de lugnt innan vi gick upp. Åkte hem vid 2 då Nea kom ner till mig. Vi har varit ute och gått och handlat godis osv till ikväll. Nu har jag precis ätit och ska strax kila upp till Nea där vår tjockis/bakis kväll startar! :D
 

Midsommarafton!

Glad midsommar alla bloggläsare!
Sitter i min säng nu men Olivia och ska strax börja fixa oss för kvällens festligheter. Börjar med grill hos mig sen vidare till veddige på fest. Har även hunnit med att göra midsommarkransar. Det var full verkstad hemma hos farmor med Olivia, Lizette och Nea :D

SOL!

Ställde klockan på 9 idag för jag skulle hinna gå ut med hundarna och sedan sola innan jobbet. Tänkte att jag skulle börja tidigare på jobbet men givetvis slutar min moppe fungerar när jag är på väg. Så mamma fick komma och hämta mig och köra mig till jobbet så blev sen i alla fall.. 
Efter jobbet åkte jag och Nea till kärra för att bada. Badkrukan Nea banga men själv tog jag mitt första dopp ;) Ganska sjukt att jag inte har badat för än nu men vädret har ju inte direkt varit på topp. 
 
 

Sommarlovet har börjat!

 
Första dagarna på sommarlovet är avklarat! I måndgas gjorde jag inte så mycket alls. Städade mitt rum, sola och tränade. På kvällen åkte jag till pojkvännen min. Kollade film och drack milkshake. Vi gick och la oss ganska tidigt för han skulle upp kl 6 och jobba. Själv låg jag kvar till 8 för skulle vara hos frisören kl 9. Nea min kusin som jobbar på hårfixarna i varberg färgade mitt hår. Gjorde lite bruna slinger för omväxlingen skull och blev riktigt nöjd! På eftermiddagen åkte jag och jobbade. Efter jobbet åkte jag till Olivia där Emelie och Amanda också var. Satt ute på hennes balkong, spelade frågespel och åt chips, dipp och vindruver. Sov även hos Olivia.
Idag vakna vi vid 10 tiden och för att åka in till stan. Köpte lite smink och även en tröja. Sedan åkte vi hem, åt mat och solade. Äntligen lite sol och värme i detta jävla land! Åkte och tränade vid 7 och sitter nu i uterummet och pratar skype med Liz! Ska snart gå in och lägga mig i sängen och kolla Glee. Imorogon blir det solning och jobb!
 
Här ser man skillnaden på håret!
 
Köpte även en inpacking till håret
 
Tröja från Vero moda.
 
Mascara och rouge.
 
 
 

Skolavslutning och WCHF!

Det har varit 3 mycket roliga dagar med skratt och sprit ;)
Skolavslutningen började med avslutning i sparbankshallen och mat på campino med Lizette och Kajsa. På kvällen var det klassfest hos Malin och vid halv 11 åkte vi in till stan. I fredags och lördags var jag på wchf och den festivalen kommer jag sent glömma! Det har varit både mycket skratt och lite gråt men överlag har det varit bra. Maskinen var verkligen höjpunkten på hela festivalen och kan bara konstatra att han är grym live!
Nu ska jag hoppa i onepiecen, kolla film och käka godis!
Skolavslutningen!
WCHF!

Bästa Nea!

Min kusin Nea fixade min frisyr innan till studenten. Blev en så kallad droppfläta och lite lockar i topparna. Blev riktigt nöjd, Tack Nea! :D Blir nog denna frisyren imorgon med på skolavslutningen!

Studentfirande!

Tror ingen i Varberg har missat att det var student idag ;) Riktigt kul att se alla som springer ut och hur lyckliga dom är. Vill ta studenten själv idag men man får vänta 2 år till.. Var i alla fall på studentkalas hos Ole innan och kom nyss hem. Snart kommer Lizette hit och sover här. Imorgon är det skolavslutning vid 11 och sedan festligheter med klassen på kvällen :D

Sista dagen i skolan!

Då var sista dagen i skolan i ettan avklarad! Ett år går så jävl fort, helt galet! :D Slutade vi halv 12 så åkte ner till stan med Nea och solade och var på banken. Vi åt även buffé på Sakura Thai. På kvällen klippte och färgade Olivia håret hos Nea. Nu har Olivia åkt hem och Nea kommer snart ner för hon ska sova här. Imorgon är det student! :D

Fixat naglarna!

Kom nyss hem från Amanda som fixat våra naglar. Blev vit-glittriga tippar med silverstjärnor, riktig nöjd!
Nu väntar jag bara på Ole ska komma och hämta mig, sover där inatt. Puss!

Stundentbal och sista provet!

Äntligen är det sista provet klart inför sommaren och nu har jag ingenting kvar att göra! :D Galet skönt det ska bli med sommarlov. Imorgon har vi bara gympa och teknik så kommer nog slutra runt 12-1, och på onsdag är vi lediga! Nu ska jag strax åka in till stan och möta upp Nea. Ska fixa våra naglar hos Amanda, måste var fin nu till studenten, skolavslutningen och WCHF :D
Igår var det studentbal i Varberg och var givetvis där och kolla på alla fina 93or och även min stiliga pojkvän ;)

Fredag och lördag!

Igår var det födelsedagsfest för Emelie som stog på schemat! Grattis i efterskott emme! :D Åkte med Sara hem till Olegård där vi satt och snacka massa skit och åt nattamat från halv 2 till halv 4, haha! Gick sedan och la oss och vid halv 6 tiden i morse kom äntligen min kära pojkvän hem! Så otorligt härligt att han är hemma! ♥
Gick upp vid 11 någonting, åt frukost och sola med Oles syskon Sara och Daniel. Sedan kom Ole upp och vi spela kubb och hade det allmänt bra! Nu är hemma och ska plugga.. Känns inte så bra att plugga en lördagkväll men det blir sista rycket nu innan skolavslutningen! Längar så otroligt mycket till skolavslutningen och inet minst WCHF men mina underbara vänner!♥
Fick en klocka av Ole från Napa ;)

Agilitytävling i Göteborg!

Det blev en väldigt lång dag idag i Göteborg. Men är riktigt nöjd med Alvins insatts idag trots att det blev två disk :) Hade tänkt lägga upp en film på första loppet men är alldeles för trött nu så gör det imorgon. Nu ska jag förska läsa lite innan jag ska sova. Börjar 8.10 imorgon så får gå upp tidigt. Kommer ha långa hål imorgon vilket suger! Aja, Godnatt med er! :D

Godnatt!

Kom nyss hem från Olivia. Har varit hos henne och bara snackat massa skit i 4 timmar. Var ju tvungen att ta igen hela veckan hon har varit borta ;) Nu ska jag läsa och sedan sova. Imorgon blir det upp tidigt för agilitytävling! :D

Två bilder på Alvin från Gotland förra året :)

Nya springskor!

Slutade tidigare idag också! :D åkte med mamma halv 2 men skulle egntligen gå till 4. Så åkte till Team sportia och kollade på cykel och nya springskor till mig. Hitta ett par från Nike som jag köpte och pappa köpte en cykel. Skorna blir perfekta nu när jag ska åka och tävla imorgon. Så nu ska jag ut och prova att springa agility i dom ;)
799:- på Team Sportia

Måndag!

Kom precis hem från stan. Skulle sluta 4 idag men 2 st lektioner fick vi jobba hemma och en inställd så slutade redan vid 11 :D Så åkte in till skolan idag för en 40 min engelska lektion, värt... Men gick ner till stan och träffa Nea och hennes kompis Frida, så gick runt och kolla på stan. Neas pojkvän PJ kom också och vi satte oss på ströget och åt mat. Fick med mig ett linne och 2st naglack hem. Så nu blir det plugg och måla naglarna. Ikväll ska jag träna och upp till Nea för att kolla Gossip Girl. Vi bestämde att vi var tvugna att börja kolla på något annat nu istället för BB. Igår var det ju BB-finalen och jag, Nea och min plastkusin satt givetvis bänkade! Lite sorligt nu att det är över för jag var nästan alltid där uppe och kolla BB men dom.. men nu får bli Gossip girl istället ;)
Linne, 149:- Ginatricot
Naglack, 19:-/st Matas

Update!

Var ett tag sen jag skrev men dagarna rullar på. Har slutat tidigt 3 dagar denna veckan men dom har gått åt till plugg. Det är mycket nu i slutet, massa prov och inlämningar.. Men snart är det äntligen över! Första året på PS är färdigt! :D För övrigt så har ju nästan alla 93or åkt iväg till napa. Vilket innebär att Ole med har åkt. Lite jobbigt att veta att dom ska vara borta i en veckan när man brukar träffas flera gånger i veckan :( Men jag ska nog klara mig ;) Har ju mina underbara vänner här hemma och snart kommer Olivia också hem från Grekland! :D

RSS 2.0