Rastat dom små liven

Nu är hundarna rastade och trötta och jag har bara stått och kastat en boll, det gillar ja!



Tisdag

Kom precis hem från skolan så sitter här och dricker milkeshake. Matilda kommer snart och hämtar mig så ska vi åka och bada med hundarna och sen träna på friskis :D

Godnatt!

Ska gå och borsta tänderna och kolla färdigt på bb sen blir det sängen :)


SOOOL!


Måndag

Åkte hem till Olivia efter skolan idag och åt potatisklyfter, kyckling och bea ♥ Tog sedan moppen hem till mig och gick ut med de tre så liven här hemma. 1,5 timme gick vi, mycket dukitga (y) Åkte sedan ner till donken och åt glass ;)

Fick hem katalogen med 9:ornas avslutningskort idag:)





Skor


Funderar på att köpa ett par enkla svarta skor till skolavslutningen :)

Jordgubbstårta ♥

Kom precis hem från träningen. Mina kusiner Linnea och Oskar var med och träna :) Var ju hos farmor & farfar och fikade, mysigt! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta!


Morsdag-Söndag

Nu har Enthra kommit, eller hon kom igår kväll. Ole kom också hit igår och sova här till idag :) Och idag är de morsdag. Hela familjen va här innan och åt mat och i eftermiddag blir det fika hos farmor & farfar :)

Enthra:


Hundvakt

God morgon!
Följde med mammi till hajen innan och ska snart äta. Ska passa Annas hund Enthra i en vecka för Anna ska tävla Agility VM. Så Enthra kommer idag vid tre tiden :)


Dagens.


Nelly.com

Har beställt hem två stycker klänningar, få se om dom passar :)



Fredag!

Åkte med Lizette hem efter skolan :) Hon följde mig en bit hem eller ja nästan hela vägen ;) men nu ska jag äta med mammi :D


Älskar dig gumman! ♥♥

älskar dig!


♥♥♥

blir ingen gekås imon

Efter som jag märkte att jag bara hade 83kr på mitt kort :O Jävla skit också.. Som tur får jag nog min lön nästa vecka! :D

Nu har dom kommit!

Har varit borta vid planen och klippt gräset och tränat agility. På vägen hem gick vi förbi brevlådan och då hade min solglasögon kommit :)


Köp i gbg



Orientering

Kom precis hem från stan. Har varit och Orienterat med klassen. Gick ganska bra och fort så vi sluta tidigt. På vägen hem åkte jag och Olivia förbli Östervi en snabbis och kolla när 96orna spela fotboll. Nu sitter vi hemma och bara chillar. Sen ska jag bot till agilityplanen och klippa gräset och träna agility sen ikväll blir de träning på friskis :)



Mot Göteborg!

Nu är vi fädiga för gbg. Tog ut spolarna innan jag gick och la mig för de gick fan inet och sova med dom :O


Saker som måste inhandlas


Nu har Olivia kommit :)

Sitter i uterummet och kolla tv. Hon har precis lagt i massa spoar så jag ska få lockar tills i morgon :)


inte riktigt dom på bilden.

Tävling


Göteborg med klassen imorgon!

Denna veckan och framåt till skolavslutningen är heeelt meningslösa! Kunde lika gräna sluta tidigare och få längre sommarlov. Men det går ju tyvärr inte.. Har verkligen inte gjort något vettigt idag i skolan förutom matte, muntliga nationella(y) Ikväll ska jag träna sen kommer Olivia hit och sover här för imorgon åker vi till GÖTEBORG! Börjar 11.20 och bussen går 11.30. När vi kommer upp ska vi gå på något museum och sen blir det shopping till 18.30 då vi ska gå till operan.

Borsta Bea nu när jag kom hem.. Resultatet blev såhär ;)

Fastna hår till och med på väggen :S

bilderna från modevisningen























Måndag

Skolan som vanligt idag. När jag kom hem gick jag och träna agility med hundarna sen träning på friskis och svettis. Nu har jag suttit med idrotten och är äntligen klar! :D Tror detta var den sista sista läxan för terminen, sååå jävla skönt!! Nu har vi bara slappveckor kvar i skolan. Åker ju till gbg på onsdag för shopping och kolla operan med klassen, härligt!


HEMMA!

Nu är jag äntligen hemma! Efter 6 timmars bilresa från Stockholm och sen jobb efter de. Har varit en riktigt rolig helg! som vanligt när jag är iväg på agilitytävlingar är jag dålig på att ta bilder.. Ska försöka bli bättre. Orkar inte blogg nu,ska snart sova.Godnatt!

på väg till stockholm

Sitter i bilen på väg upp. Skulle lagt in bilder från modevisningen men hann inte de. Kommer hem på söndag så skriver mer då :)

Modevisning

Äntligen hemma från Borås. Åkte upp vid halv 10 och kom hem nu. Har varit en rikigt lång dag! Lite små drygt med all väntan med riktigt roligt att gå på catwalken! Olivia var ju som sagt med och tog massa bilder så bilder kommer upp så snart. Ska tvätta bort sminket och sätta mig i uterummet och kolla bb. Imon åker jag och Anna upp till Stockholm för Anna ska tävla agility och jag ska mäta in Alvin :)


natti!

min dator där vilket sec som helst och orkar inte hämta sladden så med det säger jag godnatt!♣

Nu har Oliviiis kommit ♥

Vi sitter här i min säng och dricker milkeshake. Ska snart sätta oss i uterummet och kolla BigBrother :)


FITT BUSS!

Idag fick vi vänta i 50min på våran jävla buss!! JAG HATAR BERGKVARA BUSS!
Eftersom våran buss som vi skulle åka med är typ spårlöst försvunnen fick vi åka med en annan så vara Co-driver ;)
men men är i alla fall hemma. Ikväll kommer Olivia hit och sover här för imon åker vi till Borås :) Matildas skola ska ha en modevisning så ska vara modell för Matildas kläder. Olivia ska med och ta kort. Så är ledig från skolan imon:D


dagens outfit!


Blus-Veromoda
Linne- HM
Leggings-GinaTicot

Big Brother

Sitter i uterummet och kollar bb. Sen blir det sängen för min del :)
HAr ju jobbat lite och varit på kalas hos Matilda :D
Olivia har fixat så det blir gula smileysar :D tacktack Olivia!






De är ingen vanlig dag!!

Idag fyller Matilda 19år! Grattis älskade stowra syster♥
Sitter nu i köket och pluggar. Ikväll blir de tårtkalas hos Matilda!:D Fast först jag jag ut med hundarna och sen åka jobbet och hjälpa Anna att mjölka.


Matilda ja!


Godnatt!

Nu har olivia åkt hem.Vi gick ner till donken med hundarna och köpte paj. Sitter nu och kollar big brother och efter de blir de sängen, så sjukt trött...


Lipstick-Jedward

kom precis hem från träningen så ska hoppa in i duschen nu och sen kommer Olivia :)

Måndag

Tycker verkligen inte om måndagar, fast vem gör de?
Kom nyss hem från skolan och har ätit. Ska snart åka och träna sen ikväll kommer Olivia hit :)


Trött ja!

Kom precis hem från jobbet. Så har duschat och ätit :)
Igår efter jobbet åkte ja till Lizette och kolla film, mys!


love u! ♥


fruktsallad :)


cars♥


mamma och pappa var på ikea idag och köpte ett laptopbord till mig, tack! :D

jobba ja!

har rastat hundarna och ätit så nu blir de jobb :)


uppdatering

Har inet bloggat på några dagar.. beror på att jag inte har haft tid och ork att blogga. Men nu har jag fått tillbaka bloggmotivationen ;)
Det har inte hänt så mkt. Varit i skolan, tränat, pluggat och igår var det tjejmiddag hos Frida, mysigt!
Idag ska jag jobba om ikväll kanske jag åker in till stan och hälsar på Frida och Olivia :D

bilder från veckan..









tjejmiddag- Bilder från Oliviasblogg!

trött ja!

Sitter nu i uterummet och kollar på bigbrother. Var och träna skivstång/spinn innan. Trodde jag skulle dö värme döden, jeeeklar va varmt de va! I morgon har vi nationella matte igen så borde sova snart..

25 Grader

Har varit en rikigt chilldag idag i skolan. Har varit ute i solen nästan hela dagen och har knappt haft några lektioner på grund av nationella engelska muntliga :)


schteekare!


mupp!


kaj♥

Måndag

Har varit i skolan idag. Har suttit ute på alla raster och några lektioner, härligt! Nu ska jag snart åka och träna på friskis sen träna agility med Anna och Matilda :)


agilitytävling






Skit rolig helg!

Helgen har varit mycket rolig! Bodde i Surahammar där Annas kompis Emil bodde och tävlade i Västerås. Perfekt väder och bra agilitytävling!



Anna och Enthra♥


solbränd ja!

Godnatt

Har precis kollat på big brother och nu blir det sängen!

GRYM!


Västerås imon!

Nu har olivia åkte hem och jag har packat klart för imon. Åker ju till Västerås för att tävla agility. Kommer hem på söndag kväll/natt så bloggar nog inte fören på måndagen :)


Packat ja!

chillar med olivia

Sitter här med olivia och chillar. Ska snart gå bort till agilityplanen och träna agility. Skulle egnetligen tränat själv idag på friskis men hoppar de för är fortfande förkyld och hostar.


bild från i skolan idag :)

sova

sitter och kollar på big brother nu och efter de ska jag sova. Måste ju vara pigg till nationella i matte imon. Så säger godnatt nu, puss!

sova

sitter och kollar på big brother nu och efter de ska jag sova. Måste ju vara pigg till nationella i matte imon. Så säger godnatt nu, puss!

har internet igen

Så, pappa har fixat internetet nu! Var tydligen någon knapp på baksidan som man bara skulle sätta på -.-
Aja, ska blogga som vanligt nu i alla fall. Fast under helge bliren kommer de inte inte bli någon bloggning för åker till Västerås på fredag, ska tävla agility med Alvin :)
Idag har jag varit i skolan so vanligt och nu blir de plugg och ut med hundaran.


Olivia här!

Hejsan hejsan, Olivia här!
ska bara säga att anledningen till att Matilda inte bloggar är för att hon inte har något internet. Men hon har ju en androidmobil så man kan ju hoppas på att hon i alla fall kan langa ett litet mobilinlägg.. ;) Och sen bloggar hon väl såklart när hon har fått internet igen! puss och hej :)


hes ja!

Ska nog lägga mig i sängen och vänta på att ska Big Brother börja. I morgon är de skola vilket suger + att det ska bli kallare och dåligare väder :(


The Lazy Song- Bruno Mars


Valborg

haha, valborg blev inte riktigt som vi hade tänkt.. Men men allt löste sig tillslut. Börja med förfest i min brors lägenhet. Sen gick vi till Tofta Byggdegård men då hade lokalfesten blivit inställd och vi missade bussen in till stan. Så jag, Frida och Emy gick till Ole där dom beställde taxi så vi kom in till stan. Gick runt och träffade folk och jag kom även in på grappa ;) Dom hade ingen vakt så de var bara till att gå in och sätta sig, haha. Efter lite om och men fick jag skjuts hem till Ole vid 2-3 tiden och sov där. Idag gick jag till Joels lägenhet för att städa men då hade Emy, Lizette och Frida varit jättegulliga och redan städat :) Så dammsög bara lite snabbt sen kom mamma och hämta mig. Resten av dagen ska jag bara ta den lungt!

Snygg blid på bästa brudarna + fotografen Olivia! ♥

RSS 2.0