7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp


haha random bild när på mig och olivia när vi var ute med hundarna i höstas ;)
Lizette, mästerfotograf!

meningslöst inlägg..

har typ inget att skriva om på skoldagarna, gör nästan samma sak varje skoldag.
Idag efter skolan har jag hjälpt till att städa huset här hemma, varit ute med hundarna och tränat på friskis.
Sitter nu i min one piece nyduschad och fräch och väntar på att big brother ska börja (:


onsdag

Idga har jag varit rikigt duktig :D
har gjort färligt alla läxor nu så har inga mer rester kvar, sprungit en runda med hundarna och tränat på friskis med Matilda!
Sitter nu i uterummet mammi och kolla lite tv med datan i knät, mys!

asjclksnakjfv

haha, lizette och jag satt på donken i två timmar och snacka om allt mellan himmel och jord innan ;)
Nu sitter jag och kolla på bb. Efter de blir de sängen, puss!

Glass♥

Åker ner till donken och träffar Lizette :D

Gammal bild. love u! ♥

Nytt!

Nya saker i gaderoben:


Linne, 99:- HM


Jeans 499:- GinaTricot


Skor 599:- Team Sporta

Tisdag

Sov ganska dåligt inatt, vet inte varför men kan vara att jag var lite nervös för operationen idag. Har ju operarat bort min blåsa idag, väldigt skönt! Det gick jättebra. Gjorde bara lite ont när dom tog lokalbedövningen sen kände jag inget så ;) Så gick i skolan bara till 10.45 :D Jag och Lizette hade äntligen vår elevlektion på gypam vilket blev mkt lyckad! Efter operationen när bedövningen hade släppt fick jag as ont men tog en alvedon så det gick över men kan inte skratta eller le för då gör de ont.. Men det blir nog snart bra :)


duktig!

Äntligen klar med SON! Har även tränat lite på elevlektionen jag och Lizette ska ha imon på idrotten, undra hur dte kommer gå.. haah det blir nog bra.
Har även varit ute med hundarna och tränat på friskis så nu blir det datorn och sängen sen Big Brother!


galen ♥

måndag morgon!

God morgon!
Nu drar jag mig till skolan, efter de blir de plugg och träning. Puss!

TRÖTT!

Olivia ligger och sover i min säng och jag försöker plugga vilket inte går så bra -.-

som de kan gå


sover en timme vaken en timme

ligger i sängen med olivia nu, mys! har varit ute och gått och ätit donken.
Gårdagen var awesome! Börja med fix hemma hos Olivia sen vidare till Frida på förfest. Efter de tog vi bussen till Himle där det va lokalfest. Vid 12 börja alla skrika att polisen var på väg och att vi skulle gå ut, en bil hade krockat utanför med en mur. Ringde pappa som körde mig, Kajsa, Olivia och Oliver till Ole där det blev efterfest! Efter ett tag drog Olivia, Oliver och Kajsa till Olivia fast jag stanna kvar och sov hos Ole. Haha en sjuk men jävligt rolig kväll! :D







godnatt

Nu har jag äntligen tränat för första gången på en och en halv vecka typ. Märks verkligen att man har tappat lite.
Nu blir de sängen och film puss!


haha alvin är söt ;)

Tisdag

I förmiddags åkte vi till Lindberga där vi tränade på tre olika danser inför skoldansen som är på torsdag. Faktiskt rikigt kul! Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade rikigt lektioner på eftermiddagen.
Sluta kvart över två idag så var hemma vid kvart i 3 typ. Åt fruktsallad och drack Double Choca Macha (ngn from av kaffe typ) och kolla färdigt på Tusen gånger starkare.
Nu blir det plugg och rasta hundarna!




godnatt

Nu blir det sängen och film (y)
Puss!


cp..

får damp på min cam...Någon som vet hur man fixar det?!



Måndag

Då var det måndag igen.
Kom nyss hem från skolan och nu blir det plugg -.-

hemma (:

Nu har jag kommit hem. Ganska skönt ända. Men det har varit en awesome vecka :D
Olivia kom hit precis när jag kom hem så vi har bara suttit och snackar, ätit kvällsmat och kollat solsidan.
Nu blir de snart sängen med film sen sova, imon blir det skola. Puss!

Bilder från veckan:

















Redan torsdag

Veckan har fått super fort! det är redan torsdag :O

Vilken natt det har varit.
Natalie vakna vid 1 i natt och spydde. Sen har hon spytt hela natten, fick inte sovt mkt..
Så blev inte mycket skidåkning för hennes del. Men jag har åkt hela dagen! Alex och Zico har varit här idag så har åkt med dom (:
Men nu mår hon bättre så hon var med oss en liten stund nu i slutet (:

Här kommer bilder från dom senste dagarna:




















































Sälen 2011!

Nu ska jag äntligen blogga! Har varit så jävla mycket nu den sensate veckan.

Men ska sammanfatta lite snabbt.

Fredag:
Tjejmiddag hos Olivia med bästa brudarna.
Sov hos Olivia efter de med.
(snodde några bilder av Olivia)


Lördag:
Vakna jämte Olivia. Upp städa och äta frukost.
Sen åkte jag hem, pluggade och packade klart allt till sälen.
Natalie och henns pappa kom och hämta mig vid halv 3.
Sen var vi bara hos Natalie och chilla.

Söndag:
Vaknade jämte Natalie. Upp och in i bilen. 7 timmars lång bilresa upp till Sälen. Lämnade även av en hund på vägen.

Måndag:
Första dagen med skidåkning!
Åkte och hyrde skidor och fixa lite annant innan vi kom ut i backen.
Strålande solsken och klarblå himmel, det gillar ja!
På kvällen var det chill i stugan.

Tisdag:
Har åkt skidor hela förmiddagen med Kajsa och Natalie :)
Lite sämre väder. ganska molnigt och kallt.
Har precis ätit mat och det börjar spricka upp så snart ska vi ut i backarna och äga lite!


Lite bilder från dom senaste dagarna:


















Finn 1 fel..


sorry

men hinner inet blogg nu.. har skit mkt plugg nu innan vi åker till fjällen. har inet gjort hälften än -.-
skriver mer när jag har tid, puss!

5e bilden: En gammal bild på dig själv.


haha, liten och kort hår ;)

ONE PIECE♥

Äntligen har våra one piecear kommit! åkte och hämta dom idag efter skolan. Så nu har jag flyttat in i min :D
Efter de har jag bara pluggat hela eftermiddagen, fast är inte färdig än -.-
Så blir mer plugg ikväll...


Tisdag

Fullspäckad dag!
Skolan, sluta halv 2. Olivia åkte med mig hem. Vi pluggade och rasta hundarna. Åkte förbi donken på väg in till emma och frida för att planera festen. Så nu är nästan allt klart! awesome! :D
Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen och kolla klart på filmen, puss!


film

nu blir de film. Borde sova men är inte trött -.-

Planer för denna veckan


packa..

hemma från träningen nu. har ätit och duschat.
Funderar på om jag kanske ska börja packa lite till sälen. Känner att det kommer bli en fullspäckad vecka så lika bra att börja (:

Träna

Har pluggat matte nu och varit ute och gått + tränat agility med hundarna.
Snart kommer Matilda och hämta mig så åker vi in till friskis&svettis!


3e bilden: En bild på någon i din familj.


Min storebror Joel ;)

IDIOT!

skulle inte alls ta bort blåsan idag -.- dom skulle bara kolla på den, tog max 5 min?! :O
Gick ist på stan med mammi (: Köpte Smink, parfym och jeans! hitta äntligen jeans! :D
Ska plugga, rasta hundarna sen får vi se om de blir träning ikäll.


Eyeliner Isadora 95:-   Ruoge Isadora 115:-   Parfym Bjön Borg 149:-



Jeans Crocker 499:-


jobba ja!

Äntligen ligger jag i min säng!
Jobbade från 15.00-21.15 så har ätit och duschat nu.
Imon blir de skola till kvart över 11 sen kommer mamma och hämtar mig. Ska nämligen operera min blåsa imon, undra hur de kommer gå..
Hörs imon, puss!

Alvin idag (:

2a bilden: En bild på dig själv.


Sälen!

Om exakt en vecka åker jag till Lindavallen med Natalie och hennes familj. Kajsa och henns familj ska också med så det kommer bli awesome! :D

God morgon!

Ligger i sängen med olivia nu, undrar vad vi har gjort..........:$
Ska upp och äta frukost nu. i eftermiddag ska jag följa med Anna och jobba.

Mysig kväll

Kom precis hem från stan.
Blev mat på Sakura thai, sen bio (:




Min låtsas fru!

blev ingen promenad med matilda, åkte och hämta olivia istället. Gick ut och gick sen hem till henne och fixa sig. Nu drar vi in till stan. Äta sen bio, puss!


härligt!

Öppnade ytterdörren så solen sken in och la en maddrass där. Har legat och solat/sovit men hundarna, skönt!


dålig bild + min hand ser helt cp ut ;P

middag+bio!

Ikväll åker jag och Olivia in till stan för äta och kolla bio, mys på de!


HELG♥

Äntligen är det helg!
Andreas kom hit igår kväll, kolla film och sånt. Sluta med att han sova här. Han åkte för en timme sen för han skulle jobba. Så nu sitter jag här och målar naglarna. Vid halv 4 kommar Matilda och vi ska rasta hundarna.


Matilda och Levi (:


Städat ja!

har varit dukigt och städat lite inne på toan :D


Film från idag

haha jag och olivia trollar!




Dead by April!

Var ju och kolla på Dead by April i Videhögeskolan idag(:










Godmorgon!

Ska gå till bussen snart. Idag ska vi åka och kolla på Dead by April!
Blir nog en ganska slapp dag, puss!


sova

Ska lägga mig i tid idag, godnatt puss! :D

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.



precis

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någondu tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

seg dag..

I natt har varit en sån natt man bara hatar, har vaknat typ 372892 gånger -.-
Skolan va jävligt seg idag, gjorde även muntliga nationella i svenska.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film, puss!


Våran älskade vikare Ingela!



fan..

Börjar bli sjuk, ont i halsen och huvudet :(
aja, blev ingen träning idag så va med Lizette istället :)


gammal bild från i sommras, ge mig sommar nu!!

Ligger i sängen nu och ska kolla på ngn film tror ja, puss!

RSS 2.0