Söndag

Igår kväll kom mina syskon och deras respetive + min mobror hit och åt med oss. Vi bokade även skidresa v.6 till Tandådalen! Ska blir riktigt kul och om min pojkvän kan ta ledigt åker han också med :D
Gick upp till Nea senare på kvällen och var där :)
Nu idag har jag varit ute med hundarna och i eftermiddag blir det jobb!


IPHONE 5

Idag åkte jag till telia och beställde Iphone 5, blev en vit. Så om ca 4 veckor kommer den :D
 

Middag!

Hände inte så mycket igår.. Sabina och Evelina kom och vi spelade spel och snackade massor. Blev en riktigt chillkväll :)
 

ny header snart kanske?

Borde byta min header snart. Har haft denna i över ett år nu...
 
Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag. Men i morogn är det äntligen fredag! :D Tjejerna kommer hit så ska vi äta mat och förkröka lite innan vi antligen drar vidare på fest!
 
Bilder från sommaren, längar tillbaka..

DKNY

Mamma och pappa kom hem med en lite present igår :D
 

Onsdag

Har vara haft en timmes engelska idag. Alla andra lektioner blev inställda, hur skönt som helst! Åkte med mamma ner till stan en snabbis och kollade i affärer. Hittade en stickad tröja så ska lämna tillbaka den svarta tröjan jag köpte häromdan. i eftermiddag har jag legat i sängen och sovit. Har fortfarande ont i huvuet så gäller till att vila så jag blir frisk till helgen!

Bilden är dock inte så rättvis, mycket finare på :)
 

Beslutsångest...


Allt återgår som vanligt..

Japp, nu har jag och Nea bott ihop i 3 veckor och nu är det slut. Mamma och pappa är påväg hem nu dom kommer vilken sekund som helst. Så himla tråkigt att hon flyttar hem, blev lite ledsen när alla hennes saker stod packade vid dörren.. Aja, kommer förhoppningsvis fler tillfällen. Har varit 3 helt underbara veckor när man fått sköta allt själv med min bästa kusin! :D
 
Efter skolan åkte jag med Liz hem och åt mat. Sedan tog vi moppen till mig. Har målat naglarna, pluggat lite och såklart var Nea också med ;) Kom nyss hem från Nea, åt och hjälpte henne att packa upp alla saker.
Nu sitter jag och pluggar lite massage eftersom vi har prov på fredag.
 
Snyggt mönster ;)

trött, sjuk...

Har inte alls sovit bra inatt. Har fått ont i halsen och huvudet :(
Har suttit i skolan sen 9 och har nu fått reda på att våra lektioner är inställda så börjar inte för 11.40...

Shopping!

Har kommit hem från stan nu, fick med mig ett par svarta jeans och en tröja/kofta. Mötte även upp olivia som sedan följde med oss hem. Sista kvällen som vi är ensamna hemma, suger riktigt mycket nu när vi bott tillsammans i 3 veckor:( mamma och pappa kommer hem imorgon så har städat hela huset så nu är det rent och fint!

Jeansen är från wonder och kostade 400kr och tröjan för från veromoda och kostade 349kr


Studiedag!

Ska strax ta bussen in till stan och möta upp Nea! Ikväll blir det nog myskväll med Olvan!

Tjejkväll!

Nu när våra pojkvänner åkt hem så tar jag och Nea en mysig tjejkväll. Åkte till hajen och handlade lite, bland annat choklad och frukt. Så äter det nu och kollar High school musical 3!


Helgen!

Har inte haft så mycket tid till att blogga i helgen men ska göra en snabb uppdate om vad som hänt!
 
Fredags var vi på Kick Off med skolan i kungsbacka. På kvällen åkte jag hem till Olivia och kollade film och myste! Vid 12 kom Ole och hämtade mig och vi åkte hem till han och sov där. 
Lördagen åkte jag och Ole hem till mig och lagade mat med Nea och Pj. Låg bara och chillade tills kvällen då det var kalas för trillingarna. Åt massa god mat och spelade kort :) Åkte till Ole sen igen på kvällen och sov där
Idag har jag varit hos Ole och firat han lite med hans familj eftersom han fyllde år för ett tag sen. Sen sagt hejdå till han eftersom han åker tillbaka till Karlstad idag :( 
Nu har jag varit ute med hundarna och väntar på att Nea och Pj ska komma hem så vi kan laga mat! 
 

Slagna hjältar!

Vandring idag som stod på schemat! Givetivs gick vi vilse... I 30 min gick vi och yrade vilket slutade att vi kom tillbaka till samma ställe som innan.. Ändå var vi bland det fösta som kom fram och fick åka med tidiga bussen till skolan. Lizs mamma hämatade oss och vi åkte till Liz innan vi tog moppen hem till mig. Har kollat paradise hotel och sovit en tag nu, huuur skönt som helst! Strax kommer Nea och Ole kommer hit så vi ska laga mat tillsammans, mysigt! :D
 

GLAD! :D

I måndags flytta Nea ner till mig och mamma och pappa åkte på semester igår. Nu ör allt som vanligt igen som det har varit de senaste två veckorna :D Vi firade även min kusiner, dock bara sofia och fanny eftersom Frida flyttat till Örebror och inte kommer hem för än till helgen. Men vi åt kinamat, marängswiss och kolla på massa bilder från bröllopet osv. Mycket mysigt!
 
Idag har det varit en ganska seg dag i skolan. Kan ha och göra med att Ole äntligen kommer hem idag! Han kommer strax hit och sover här i natt med mig och Nea :D 
 
Imorgon taggar vi 1,2 mils vandring med skolan...!
 
Fanny, Sofia och Frida! 
GRATTIS IGEN I EFTERSKOTT! :D

18års fest!

 
Snodde lite bilder från Pj och Neas bloggar från gårdagen :)
 

 
 

Nollning!

Kom precis hem från nollningen. Har duschat, ätit lite och ligger nu nerbäddad i sängen med hundarna. Ska kolla paradise hotel nu innan jag nanar, Godnatt! :)¨
 




Ikväll skiter vi i allt!

Strax kommer André och co och hämtar oss så åker vi vidare till Stephanie på 18års fest! :D
 



myskväll!

Sitter nu i soffan och kollar medans André och Pj spelar PC3. Dom kom och hämta mig innan efter jag hade tränat step2 så åkte vi och handla mat som vi sedna åt. Blev schnitzel och potatisklyftor :) Ska åka och hämta Nea senare ikväll som är ute med sitt jobb :)
 



Torsdag!

Idag hade jag sovmorgon till halv 1 för att vi fick jobba hemma på engelskan, gaalet skönt att få sova länge!
Nu har jag och Orre har precis lagat mat. Blev bara jag och han idag eftersom Nea är ute och äter med PJ på deras 3-årsdag.
Hade tänkt att gå och ducsha snart och sedan hoppa i mjukisdressen och kolla film!
 
Grattis till eran 3-årsdag! Ni betyder otroligt mycket och ni finns alltid där för mig!♥

Väntar...

På sista lektionen. Ska engtligen ha flyttat upp denna lektionen men har blivit lite missförstånd så vi får vänta.. 
 

Shopping!


Chelsea, Tröja 199:- 
 
Dålig bild, Cubus Mjukisdress 398:- 
 
GinaTricot, Jeans 199:-
 
+ trosor

Helgen!

Denna helgen har varit galet bra! I fredags var det som sagt tacos och monopolspel med kusiner + pojkvänner. En lugn hemmakväll är vad man behöver efter hel skolvecka. I lördags gick jag upp vid 7 för att åak till Göteborg med Olivia och Kajsa. Tog tåget upp vid 9.34 och hem 13.42. Blev en ganska snabb vistelse i gbg men blev några riktiga bra köp. Visar er senare :)
På kvällen förfesta vi hos Olivia och sedan vidare till åskloster på fest. Slutade med att nästan alla var i poolen, antigen med eller utan kläder ;) Sedan nattamat hos Olivia! Blev en riktigt lyckad kväll :)  
Idag har jag haft bakishäng med Nea och Pj och jobbat. Så nu sitter jag i soffan och är helt slut! Imorgon är det äntligen måndag, som vi har längtat....
 






 

Äntligen fredag!

Helgen är här! Ikväll kommer Fanny och Tim ner till oss. Ska äta tacos och kolla film. En riktigt mysfredag! Imorogn åker jag, Kajsa och Olivia till Gbg för shopping och på kvällen blir det fest! Behöver köpa lite nya höstkläder.
Cyklade ner till stan på hålet och åt på ströget men Kajsa och Lizette :D
 
 
 

skoooooolan!





Tisdag!

Ligger i soffan och kollar svenska hollywoodfruar, har precis ätit pannkokor. Idag har vi varit ute på en löprunda och tränat agility :)

Måndag!

Idag har jag, Nea och Orre åkt till Ica och handla, var även en snabbis inne på gina och lämade tillbaka en t-shirt. Vi handla "lyxmiddag". Blev potatisgratäng, majskolvar och revbenspjäll, barnsligt gott! ;) Nu ligger vi proppmätta i sängen och kollar paradise hotell!
 



Helgen!

Fredagen spendera jag hemme hos Olivia. Kollade film och snacka massa skit som vanligt ;)
På lördagen var jag på varbergs sparbanksdag. Vi hade agilityuppvising så sprang med både Bea och Alvin denna gången. Var lite lite hunder med så Bea fick göra en lite comeback :) På kvällen åkte jag till Olivia och förfesta och sedan vidare till lugnet på fest. Fick dock dra rätt tidigt därifårn så gick till campino och åt nattamat och sedan vidare till jens en stund. Blev en lyckad kväll! 
Vakna hos Olivia med en rejäl huvudvärk... Åkte till Gekås med Nea och Sara. Köpte mest skolgrjejer. 
På kvällen flyttade jag in till Nea eftersom hennes Pappa och Kristina är på bröllopsresa. Så ska bo här i två veckor nu :D 
 

RSS 2.0