Gaaalen kväll!

Fy fan vilken kväll/natt! hahah så jävla roligt ;) Nämner inga namn eller ditaljer..
har varit kass på att uppdatera nu de sensate men har inte tid... Ska försöka bli bättre,
Nu ska jag duscha! puss <3

bild innan vi drog till natta, tror de kommer att komma mer bilder sen.


snart fredag

Idag har de varit skolan som vanligt, hade HLR idag så slapp gå ut på promenad (y) jag och lizette redovisa No idag, gick toppen :D efter skolan åkte lizette med mig hem vi plugga lite och sen åkte vi till henne. Sen till Bua oh kolla när hennes bror spela innebandy. dom losa med 5-2 :/
Sitter hemma nu, har precis varit ute på en kvällspromenad med hundarana, ganska mysigt ändå xD
Ska kolla gossip girl eller nått nu, pussen <3



TAGGA SAW 7 IMON!! + LOOOOOOV!!!

Kungarna av tylösand<3

Snart börjar sista avsnittet :/


bio på fredag :O


SKIT VÄDER

tjoohooo!
skolan idag har varit ganska bra,  förutom att vi gick i EN TIMME?! idag i regnet ;O Smart som jag va hade jag inte med mig några regnkläder, så va pisseblöt..
hahh sista lektionen dampa jag och olivia som fan. MAKABERT och BIBBAN! (y)
Lizette följde med mig hem efter skolan. Vi har ätit-pluggat-gått ut med hundarna-pluggat-ätit igen+dampat ;) Och när vi va ute och gick såg vi 5 älgar på samma gång ;O dom sprang över vägen typ 10m ifrån oss!  as häftigt med läskigt xD Fick tyvärr ingen film eller bild på dom..
Men här kommer några andra bilder från idag:

början av går vandring

slutet, suddig jag vet !

mina ben efter

olivia trolla, flygande mobil!


plugg!


städade också mitt rum efter allt plugg
FÖRE:


EFTER:

bilder från gårdagen


























några bilder från igår, 15 av typ 300 ;)

faaail

kom precis hem från kalaset (y)

här är filmen från idag, filmen säger allt....




Fail

idag har jag och Lizette varit ute och gått i 3 timmar!
1 timme i skolan, 30 min med moppe från skolan till sastoil (film kommer där nere) och 1,5 timme med hundarna.

Ska på kalas hos farmor och farfar nu, Farfar fyller 75år, Grattis farfar!


filmen kommer senare, har lite bråtton till kalaset nu, puss<3

Tjaaa!

idag har olivia tagit massa kort på mig och lizette!
här är en bild, mer kommer :D


♥♥


imon fyller min farfar år, så ska fira han (y)
så blir skolan-hem-ut med hundarna-kalas

Tjaaa!

idag har olivia tagit massa kort på mig och lizette!
här är en bild, mer kommer :D


♥♥


imon fyller min farfar år, så ska fira han (y)
så blir skolan-hem-ut med hundarna-kalas

Godmorgon

drar till skolan nu,


fan

har ont i huvudet, vill verkligen inte bli sjuk nu.
men ska krypa ner i sängen och kolla gossip girl och sen sova.
Godnatt&Pusss

som ny!

då var den fixad (y)


min säng

Sängen är under lagning...

söndag

kom precis hem från åkulla. har gått milen med 'Anna och Matilda. Gillade korv, drack varm oboy och åt ballerina kladdkaka, mkt mysigt!
Ikväll ska jag bara ta de lugnt. Olivia kanske kommer hit en stund ;)
imon äre skola -.-


Helgen

uppdaterar nu ist xd

Fredag va jag och kolla innebandy med Lizette och träffa sabina där, sen åkte vi till makke och sen till kode.

Lördag vakna jag jämte lizette, vi gick ut med hundarna och hade spa-dag! sen på kvällen kom Jens och Oskar och hälsade på. Min älskade säng gick sönder också :'(

Söndag vakna jag jämte lizette igen, vi åt frukost och sen drog hon hem för hon ska på ngt kalas och jag ska till åkulla och grilla med MAtilda och Anna :D

bilder från helgen:







Biffen! ;)




min säng när den va hel!

och nu, benen gick sönder....



uppdaterar ikväll ;)

har inte uppdaterat under hela helgen?! :O
Men hinner inte nu, uppdaterar ikväll ;)

Godmorgon

Drar till skolan nu, puss <3

(Y)

Nästan färdig med Engelskan har har precis städat mitt rum, mkt stolt!
ska snart äta mat, e as hungrig (a)
Ikväll ska jag bara ta de lungt och så. Ganska skönt ibland att bara vara hemma och ta de lungt.

film från skolan:


bild på skolgården,

(bilden är tagen från ett fönster xD)
vädert idag har varit helt cp, först iskallt imorse sen snöa de sen regn sen sol och nu regn igen -.-

plugg

Sitter här och pluggar engelska med Lizette genom skype (y)
Ska bestätta om Japan muntligt med bara stödord imon på engekslan och jag suger på engelska! Särskillt på uttal :O
Men det löser sig nog hoppas ja..


hemma från oliviis nu!

kungarna på tylösand nu (y)

puss

har bara varit hemma och pluggat idag...

Men nu drar jag till Olivia, puss hej <3


Gammal bild :*

-.-

skoooolan väntar -.-

ska lägga mig tidigt idag!
Ska tvätta bort sminket, ta på mig pyjamas och bädda ner mig i sängen (a)



regn

jag och Olivia va ure och gick i regnet innan, och jag träna lite agility.
Agilityfilmen ligger på min hundsida ------->http://matildashundar.blogg.se/ <--------

bilder:



ser inte så mörkt ut på bilden men himlen va sjukt mörk :O

olivia bada sina fötter småå ;)


SKAL-redovisning

idag va de SKAL-redovisning på ringhals.
Gick super med vårat snygga vindkraftverk ;)
Vi vann till och med(y) hahah vann en ryggsäck och ett USB minne.

nu sitter jag här med Olivia, vi har precis titta på The last song. Börjar alltid lipa till den filmen...


coolingar

trött.

har inte haft lust att blogga idag, tar nya tag imon.
Skolan idag va ganska dryg. Lizette följde med mig hem efter skolan (y)

Nu ska jag sova GODNATT!


skolan

Men ska kila till skolan nu, puss <3


Godmorgon!

Igår åkte jag, Lizette och Sabina till veddige och kolla vollyboll. Vi gick till ishallen med men de va bara träning där så inte så kul.. På kvällen åkte vi på Bio. Himlen är oskyldig blå, inte så jätte bra ;)
Kom hem vid 12, så då blev de sängen dirr ;D

Nu är de måndag och vi har sp-prov + vanliga lektioner -.-



Två bilder från i lördags ;)

Tack för igår!

Lite bilder från igår:









ben&jerry´s

Nu blir de B&J´s och Gossip girl (y)


långpromenad

Kom precis in, har varit ute på en långpromenad med hundarna.

tog lite kort med mobilen,


Älska vädret!

söndag

God morgon, vakna nyss. Nu blir de frukost sen får vi se vad som händer idag (y)

hahha, Alvin ville vara med på bild;)


hemma

kom precis hem från frida (y)
mkt trevlig kväll! taack brudarna <3

Sitter hemma nu och äter nattamat (a)

Tjejmiddag

drar till Olivia nu, sen vidare till lizette och sen vidare till kajsa och till sist till frida (y)
TJEJMIDDAG VÄNTAR!!! :D <3



Puss <3

Godmorgon

eller Godmiddag ;)
Vakna jämte Oliviis idag, Har typ bara chillat idag. Olivia åkte precis hem och jag ska städa mitt rum, duscha, fixa mig för ikväll blir de tjejkväll his frida med bryydarna, myys!

hahah, mkt fiiint!





Men måste städa nu,

hahah, min städlåt!

00.24

Sitter hemma hos mig nu med Olivia :)
Kom precis in från en kvällspromenad med hundarna.
Sitter och nördar The sims nu, hahah xD
Ska snart sova, imon blir de tjejkväll med Lizette, Kajsa, Molly, Olivia, Frida och Emma (y)


Skolan

Hemma från skolan nu (y)
Har ätit och fixat en spotify-lista till mammi ;)
ska göra no-läxa på en fredag?! med olivia genom skype. som tur är de bara en liten läxa.

Filmer från idag:





puss

åker till tandläkaren nu och sen vidare till skolan -.-
sista dagen på SKAL-veckan och vi liggar jätte bra till, ska bara fixa lite på vindkraftverket (y)


Puss<3

GODNATT!

Ligger i sängen med två trötta men söta hundar, godnatt&puss<3


gammal bild på Alvin:D

nu du olivia!

från och med nu och till 1 december har jag och Olivia shopping förbud! undrar och vi klarar de O.o
kommer dock få köpa en halsduk och mössa;)


14 oktober

Efter skolan åkte jag med Lizette hem till mig ;)
Vi gick ut med hundarna, åt och cpa som vanligt! hahah, vi skrattar alltid :D
Sen åkte vi till Lizette och badade bubbel bad. Mkt sköönt!
Kom precis hem och nu sitter jag här och chillar.

Imon blir de filmkväll med Olivia och på lördag troligtvis fest med lizette, kajsa, molly, olivia, frida och emy (y) Får se vad kvällen tar oss xD

bilder från dagen:



Mys!







Godmorgon

Drar till skolan nu, puss

Kungarna av tylösand

Nu ska jag tvätta bort sminket och ta på mig pyjamas, sen blir de Kungarna av tylösand!


asså detta programmet är typ dåligt fast ändå bra ;)

kom hem från olivia för en stund sen, vi plugga lite och lagade maaat :D





nu far vi hem till Olivia. fiskhej!

filmer från igår ;)





uppdatering!!

ojoj, bloggade ingenting igår... oops ;)
Men igår va de skolan som vanligt. Lizette och Olivia följde med mig hem så laga vi mat och sen gick vi ner till donken och åt galss :D
Sen åkte dom hem och jag gick ut och gick med hundarna igen med mamma och duschade.
Åkte vidare till Olivia där jag och lizette sov över (y)
Kom precis hem från skolan nu och lägger in alla bilder som vi tagit igår och idag.

Bilderna från igår:

hahah, vi håller på med ett vindkraftverk ;)



Maaat :D



Donken (a)


Imorse, de va FROST?! på min och Lizettes moppe :O


haha, bild från skolan ;)



11 oktober

Skoolan som vanligt idag. Men har SKAL-vecka så har inga vanliga lektioner på hela veckan! Bara föreläsningar och eget arbete. På eget arbete jobbar jag, lizette, kajsa och olivia med kindkraftverk!
Efter skolan åkte jag hem och åt sen kom Lizette och vi gick ut med hundarna och åkte och simma på håstens simhall. Träffade även linn där ;D haha, typ första gången vi träffas nyktra!
Nu sitter jag här hemma och fixar naglarna(y)

Har inga bilder.. så får bli en schleeten webbild som vanligt (a)

10-10-10

Borta bra men hemma bäst!
Först vill jag tacka Matilda, Anna och Nora för en mkt trevlig helg!
Och GRATTIS till bästa Anna "Mamma Anita"! <3
Dagen börja med frukost och massa paket till Anna på sängen halv 6 på morgonen.
Sen vidare till tävlingen. Va där nästan hela dagen. Blev 11 med Bea av 80 starter.
Firandet för Anna fortsatte på tävlingen med Kladdkaka och sen kalas på kvällen hos Annas mamma&pappa!
Nu ligger jag i en ny bäddad säng och ska kolla gossip girl och sen sooova (A)

bilder från dagen:


agilityträvling-falkenberg

Kommer inte bli så mkt bloggande nu idag och imon.
Åker och tänar med hundaran i kungsbaka i eftermiddagen sen ska jag, Matilda och Nora sova hos Anna.
För Anna-Mamma Anita fyller år imon!! + att vi ska tävla i falkenberg.
Så blir att fira henne och springa massa bra agilitylopp imon! :D




godmorgon

Fick äntligen sova ut helt idag! har inte gjort de på as länge ;)
Frukost i uterummet och gossip girl, de gillar ja!

dåålig uppdatering!

jätte dålig uppdatering nu.. men hinner inte blogga, gör massa andra saker.
Idag hade vi sovmorgon till 9.50 :D
Åkte till Lizette och åt frukost och fixa oss och träna på so-provet som vi skulle ha idag men vår lärare var sjuk (y)
Åkte in till stan efter skolan med Lizette ;D
hahah vi faila lite med våra mobiler... Min är ju sönder som ni redan vet, men skulle lämna in den idag iaf med garatin gällde inte när de va en spricka i skärmen och de kostar lika mkt att köpa en ny mobil som att laga den -.-
Så får ha ngn schleten mobil till januari då mitt abonnemang är slut.
Lånar en mobil av Linda just nu. Fast jag har Lizettes nu för vi bytte :D
haha, vi bytte mobil i stan idag och så kunde inte Lizette sin pin-kord så försökte hon 3 gånger så den låste sig xD
men nu har hon fixat de som tur är.
jaja, efter stan åkte vi hem till mig och rasta hundarna med Matilda och sen till Lizette och åt tacos.
Annie övertala oss att åka till bua en stund med.
Var ju brygglan där, men vi fick inte vara kvar där :/
Men ska snart sova, puss <3



pluuuuuugg

har inte bloggat idag för har typ pluggat hela dagen -.-'
Min mobil har gått sönder med, skulle ta mobilen som låg i sängen och då hade displyen spräckt :O
tror Alvin har bitit i den så den gick sönder... fast vet inte.

Sitter här i ansiktsmask och ska snart hoppa in i duschan ;D
Imon har vi sov morgon till 9.50! (börjar egentligen 8.30)
Eller vi har ingen lärare första lektionen så vi fick betämma om vi ville plugga hemma eller i skolan.
Så imon åker jag till Lizette och äter frulle där innan skolan, mys!

brist på bilder....
så får bli en gammal

CP MOBIL!

min mobil är sönder IGEN?!
SKIT MOBIL :@


plugg

Sitter här med en kopp te och pluggar SO -.-
Lizette va här innan och vi försköte plugga med vi börja bara skratta ;)
Så hon åkte hem precis och ska kolla oth medas jag är dukgit och ska plugga :B


igga glasögonen 8-)

hemma

Hemma från träningen. Gick super bra idag. Tur de för på söndag ska jag tävla i falkenberg med Bea.
Snart kommer Lizette hit så ska vi plugg och gå ut med hundarna (y)
Har SO-prov på fredag och jag fattar ingenting :S
jaja, de löser sig nog.


Gammal bild på min älsklingar,
Puss <3

agilityträning

åker med Matilda till klubben och tränar agility, puss<3


min hundblogg!

skolan

Ska bara äta frulle nu sen sticker jag till skolan!
idag blir de plugg och städa. Efter de blir de nog Lizette ;D

Pusss<3

gymmet!

Kom precis hem från gymmet! varit där med Lizette.
Träna i 1 timma och 20 min, mkt duktiga :D
Sitter här och dricker te och äter macka och youghurt.
Lizette följde med mig hem efter skolan då vi pluggade, gick ut med hundarna och åt innan vi drog till gymmet.



Ska snart lägga mig i sängen och kolla GG, puss<3

dagen

har inte haft tid till att blogga idag, men skolan som vanligt idag.
Efter de åkte jag och Lizette in till stan och åt på campino, mkt gott ;)
Sen skulle hon till läkaren och jag skulle hämta mitt körkort så åkte och gjorde de sen hem för att plugga.
men han iknapp börja innan Jens, Daniel och Kevin kom. Sen efeter en stund kom Lizette och Hampus. Vi satt och snacka och åt bullar eftersom de är kanelbullensdag idag!
Sen åkte alla hem förutom Lizette så då gick vi en promenad med hundarna.

Bilder från idag:



Och en film när dom kittlar lizette (y)




Nu ligger jag här i sängen och äter frukt och ska plugga (y)
Godnatt&Puss


ibland blir jag bara så trött på de här

CP

jag och lizette va ue och gick i en timma innan, mkt dukigt :D
Nu ska hon dra hem och jag ska göra med redo för sängen och nörda gossip girl som vanligt.


puss!

bilder från lägret































hemma!

hemma nu från lägret!
ganska skönt att komma hem. Men kul har de varit.
Fast våra egna läger var ju snäppet bättre, hahah ;)
men nu ska jag plugga sen kommer Lizette hit så
ska vi ut med hundarana sen hämtar vi hampus.
Blir nog kolla film eller ngt.
Bilder från lägret kommer snart!

Puss <3

skolan

drar snart till skolan.
Vet inte om jag hinner uppdatera innan jag åker på lägret.. Men kommer hem på söndag så då blir massa uppdatering ;D



men ni får hade de BÄST, puss på er ♥



Ps. en film från skolan igår,



RSS 2.0