30 september

har inte hunnit blogga idag för Olivia följde med mig hem efter skolan och då plugga vi lite sen åkte vi till lindberga för planera konfalägret och åt pizza (y)
Efter de åkte vi hem till mig och plugga igen och Jens, Andre, Orre och kevin och va här i typ 10 min sen skulle dom hem, Olivia åkte också då så nu sitter jag här helt ensam... hahah ;)

bilder från idag:

Gympan idag, hade teori..

bryyydar

Terry & Jens brottas...

hahah xD


GODNATT!

ska kolla GG som vanligt sen sova, godnatt&puss

lugn dag

idag har jag bara varit hemma och gjort läxor, varit med hundarna
och hjälpt till lite hemma.
Ganska skönt att bara ta de lungt och den bästa kännslan
att man har pluggat och inte behöver tänka på att man måste plugga + jag fattar äntligen tyskan :D
Helgen kommer nog inte bli så lugn för då ska ja vara
konfimationsledare på ett konfaläger!
Oliva och kanske Lizette ska också vara ledare så
kommer bli as kul!
haha, är bara ledare på lägret för de är dom som är roliga ;)
Åker på fredag eftermiddag och kommer hem söndag efter lunch,
så dålig uppdatering kommer de vara i helgen men kommer uppdatera på söndag
med massa bilder från helgen!

lite bilder från skolan idag:

orre gjorde en fläta på mig idag, mkt fiin ;)

och daniel också (y)

haha, jag och lizette va ganska hungriga!

hemma

hemma från skolan nu,
blir plugg och B&J´s idag med ;)


Det här gjorde min dag! VG på no-provet:-D

dsc00401 (MMS)

Det här gjorde min dag! VG på no-provet:-D


skolan

Skooolan väntar...
puss


godnatt

Nu blir de GG sen soooova (A)

Puss&Godnatt

idol@olivia

Jag och Lizette har varit ute i en timme med hundarna och lagat mat :D










Nu drar vi till olivia och kollar idol! (Y)<3

Plugg och B&J's nu (y)

dsc00389 (MMS)

Plugg och B&J's nu (y)


28 september

hemma från skolan nu (y)
Nu ska jag dammsuga hela huset och sen plugga -.-
ikväll blir de idol&mys hos Olivia :D


puss

orkar inte blogga idag

dålig uppdatering idag och orkar inte blogga nu heller men gör de iaf ;)
va på värö idag med skolan, ganska slappt men tråkigt -.-
Olivia kom sen till mig efter skolan. Gick ut med hundarna, åkte in till stan och köpte B&J´s, skulle hämta ut mitt körkort men kom 5 min efter dom stängt... gjorde krabbelurer och sen hem till Lizette för kolla idol, mys ;D
Nu ligger ja i sängen och borde sova men ska bara kolla på ett gossip girl avsnitt först, vet att jag nöödar de..

Puss<3

skolan

drar till skolan nu, ska vara väröbruk hela dagen så blir ganska slapp dag :D

söndag -.-

seeg-söndag idag, har typ bara degat framför datan.
Men snart kommer Lizette hit :D
ska ta en liten kvälls promenad med hundarana, de gillar ja!
Sen blir de nog sängen, sjukt trött..

Puss<3

hemma

kom precis hem från olivia, är ganska trött...
idag blir de chilldag! de gillas starkt!

hitta ett videoklipp från fredags:

terry har inget liv ;)

SOVA (a)

nu är klockan 5 och vi ska gå och borsta tänderna och sooooova(a)
ÄNTLIGEN!
Puss&Godnatt




Vad mycket kul vi gjort
vad vi har hittat på
men tiden går så fort
nu är det dags att gå
Hej då, vi ses, adjö, farväl
God natt, sov gott min vän
Var glad som jag
för allt känns bra
ja, jag vet att vi snart ses igen,
vi ses snart igen
Hej då, vi ses, adjö, farväl
Och i morgon vill jag förstås
att vi får ha det minst lika bra
och att du vill komma och leka med oss
och leka med oss
och leka med oss...

JAG ÄR TRÖTT!!!


efterlyst

tittar på efterlyst nu, (y)

monster


BIO

Blev bio ikväll med Olivia, kom på att vi skulle titta på bio kvar i 6 och bion börja 7. Hann duscha, sminka mig, äta och köra moppe in till stan på 1 timme! Vi såg i rymden finns inga känslor. Inte så bra som jag trodde den skulle va :/
efter bion åkte vi till Edwin och Jens lite och sen hem till mig och hämta min data & sovsaker. Så nu sitter vi hos Olivia men varsin dator ;)






hahah mitt hår :O

läskigt :S

sitter här och lyssnar på musik (y)
Lizette va här innan, va menigen att hon bara skulle hämta en tröja med när hon körde hit så vurpa hon med moppen men fortsatte köra hit iaf och när hon kommer hit så är hon helt vit i ansiktet och helt chockad :O
Jätte läskigt men efter att jag lekt sjuksyster fixa sig allt hon mår bra nu :D
Hon har precis åkt och nu väntar jag på olivia ska ringa ;)
Vet inte vad som händer ikväll, men de märker vi ;)


Ligger i sängen nu och ska snart sova(a) k...

Ligger i sängen nu och ska snart sova(a) kom nyss hem från terry, fick köra hem i regn och dimma :o men de gick bra, haha. Godnatt och puss<3


GEKÅS!

Gekås idag med bästa bruudarna!
Hitta lite allt möjligt, bilder kommer senare..
Men olivia sov hos mig till idag, gick upp fixa oss och åt frukost sen hämta vi Lizette och åkte till gekås :D
Kom hem vid 3 typ så satt vi bara hemma och chilla gaaalet och spela ngt as tråkigt spel xD
Nu sitter jag hemma hos Lizette och har precis ätit makaroner och köttbullar!
Ska snart dra hem till mig och rasta hundarna sen åker ja, lizette och olivia till terry (y)

Puss<3


MORGAN!! :D<3

hahah <3

maaat :D

lizette alltid lika glad :D<3

GODNATT!

ska snart nana, tagga gekås imon med Lizette och Olivia!

GodNatt&Puss<3

TACK!

Tack så mkt olivia för desigen :D<3
kolla gärna hennes blogg www.oliviasvedberg.blogg.se!

hemma

Kom precis hem från stan, va där efter skolan och tog en spruta mot livmoderhalscanser. Det gick jätte snabbt och gjorde inte alls ont (y)
Nu väntar jag på Olivia ska komma så ska vi gå ut med hundarna.
Sen sover hon här också för imon blir de GEKÅÅS! Lizette ska också följa med :D

videoblogg typ från no lektionen, (hade ingen lärare)

skooolan!

drar snart till skolan, puss<3
'

GODNATT!

kolla film nu, sen sova (a)

Godnatt

vandring

har vandrat med skolan idag,
inte så lyckat.. lärarna visste inte vart vi skulle så vi gick typ fel 5 gånger :S
haha och vi gick igenom ngt träsk typ där de va as blött så alla var pisseblöta om fötterna.
Men nu sitter ja hemma med torra fötter och väntar på Lizette :D
Vi ska gå ut med hundarna och plugga lite. Sen åker hon och tränar vid 6.

bilder från bussen på vägen hem:


coolingarna där bak! ;)

Lizette & Terry var ganska trötta (:

Jens va pigg i början av bussresan hem....

men sen blev han liite trött (a)

godnatt

Ny duschad! ligger i sängen och ska kolla gossip girl (a)

puss<3

21 september

Har inte haft tid till att blogga idag..
Men skolan som vanligt, Olivia följde med mig hem efter skolan så gick vi ut med hundarna och plugga lite.
Sen vidare ner till tofta och kolla på när P96 spela seriefinal. Lizette och Terry joina också ;) Blev 3-1 till tofta. Grattis!
Vidare hem till mig där vi åt och kolla idol!
Kom precis hem, har varit och lämnat Olivia.
Och nu väntar duschen :D

Bilder från idag:

Daniel cpa ;)

Fotboll,

Idol (y)


GODNATT!

Nu ska jag göra min iordning för sängen, sen blir de gossip girl!



hemma

Sitter här och äter makaroner och drycker juice :D
Ska plugga liten sen och kolla Gossip girl!


hos Lizette

Sitter hemma hos Lizette nu :D
Körde hit innan så ska vi köra till skolan snart,





Puss<3

godnatt!

nu ska ja nana, godnatt<3

mysteriet på greveholm (L)

Nu ska jag bädda ner mig och kolla Mysteriet på Greveholm! :D


puss

Nu har Lizette & Olivia åkt hem,
Kolla twilight eclipse med Olivia sen kom lizette också hit (y)
Vi har bara suttit här och snackat och chillat gaalet helt enkelt!


Twilightkväll!

Blir twilightkväll med Olivia ikväll (y)



KUNGSMÄSSAN

Hemma från kungsmässan!
Va där med Olivia och hennes mamma, mysigt!
köpte bara ett par leggins på GinaTricot
Igår va vi hos Edwin sen åka vi hem till mig och sov här.
Ikväll ska ja bara ta de lungt, kolla film och äta godis (a)



Puss<3

ska snart äta sen drar jag till Olivia :D
Sen drar vi in till stan :D
Puss<3

FÖRLÅT

as dålig uppdatering.. förlåt!
Men igår var jag, lizette och terry hos olivia och kolla twiligt :D
Var menigen att vi skulle se alla twilight filmer men vi hann bara se ettan, hahha
Lizette stack hem sen men jag och terry sov hos Olivia.
Åkte hem vid 11 idag för ja skulle till stan med mamma.
Skulle fixa kort till moppekörkortet och så.
Hitta även en topp & uggs.


Uggs- dinsko 299:-

Topp-veromoda 199:-


skolan

Skolan idag som vanligt.. Skulle kört moppe med de regna imorse så sket i de.
Men åkte med lirre hem (y)
Nu sitter vi här och chillar gaaalet!
Hon ska dömma sen så då ska jag vara med Linnea!
Har inte varit med henne på evigheter!

bilder från skolan

marabou och tuggumi (y)

mina och lizettes fiiina bullar(a)


vissa blev inte lika snygga
;)

hahah, mirre och jens håller fast johan och kittlar han ;)

hahah koncentrerad ;O

Emma :)

Kör moppe :D:D:D:D:D:D:D:D

coolingarna!


Glömde blogga innan jag stängde av datan...

Glömde blogga innan jag stängde av datan men körde och hämta olivia efter hon hade slutat. Sen plugga vi lite och åkte hem till henne och åt mat. Sen vidare till terry och kolla på idol;) körde hem olivia och sen hem. Lite läskigt att köra när de blåser och regnar men det gick bra (y)fast kallt :/ men nu ligger jag i en varm go säng och ska sova. Godnatt<3


skoola

skola idag som vanligt men åkte in till stan efter lunchen och gjorde moppeprovet som jag klarade :D
Så nu ska ja snart åka och hämta olivia med moppen (y)

här kommer två videoklipp från skolan ;)



haha jag och kajsa dansar :D


Daniel springer med byxerna nere och pratar i telefon xD

:D

KLARA MOPPEPROVET IDAG :D på första försöket! :D
57/65!




GODNATT!

eftersom jag stängde av datan försent igår så får ja väl stänga va den lite tidigare.
jag och olivia har ju bestämmt att vi ska stänga av datorerna kl.23.00

Så jag vill bara säga GODNATT&PUSS<3

Pappa hämta min mobil idag :D
Den har varit saknad..
Tack för lånet av din mobil Linda!


film från skolan

en film från skolan idag

nej jag skoja bara!

hahah kom precis in från en blöt promenad med lizette och hundaran ;)
fyfan va vi har garvat!!

Cpa som vanligt..


hahah glidmärke av mig (y)



plugg

Hemma från skolan nu, slapp sista lektionen för vår lärare var hemma (y)
Nu ska de pluggas som bara den!! Gör ju moppeprovet imon.. Vill bara ha de där jävla körkortet!!
Sen kommer nog Lizette hit så ska vi ut med hundarna och äta fruksallad :D


gammal blid

olivia kom hit en stund innan (y)
pluggade och åt tacos!
jag och olivia har bestämt att vi ska stänga av datorerna kl23.00godnatt&puss<3

13 september


Skolan idag va ganska seeeg, hah skulle göra ett video inlägg på svenskan idag med faila lite för lizette ville inte vara med, skulle få med terry när han sjöng men de fick ja inte och per vår svenska lärare blev lite sur att jag filma ;) men men den kommer lite senare i bloggen.

När ja kom hem plugga ja lite no, har både prov och inlämning i no på onsdag + att jag ska göra moppeprovet då och måste verkligen plugga till de.. orkar inte plugga mer -.-
men men måste fortsätta plugga nu,
puss<3

ps. har haft denna låten på hjärnan heela dagen men kunde bara dom den första menigen så vår lärare per skriv ut texten till mig xD hahah han är så jävla rolig! de pappret terry håller i på "videoinlägget"


brb skolan

Nu drar ja till skolan!
Sen blir de väl plugg och ut med hundarna, puss<3


kungsmässan/freeprot

Kom nyss hem från kungsbacka.
Va på kungsmässan och freeport med mamma&pappa.
Hitta ingenting på kungsmässan :O
Men på freeport bytte jag den tröjan jag fick av anna och matilda och köpte en till.





nu ska jag plugga...puss<3

GodNatt

hemma från stan nu, vi fick åka hem ganska tidigt för Lizette ska spela DM-final imon. Lycka till gumman:D
Så nu ska ja nöörda gossip girl, puss<3


Nu har Lizette kommit och vi har ätit grillat :D
Nu drar vi in till stan till rasmus & albin, puss <3



ny duschat (a)

musik♥


Anna, Matilda och CK kom hit en stund igårkväll och fikade lite (:
Fick även min födelsedagspresenter :D bättre sent än aldirg (y)

Tjocktröja, men ska nog byta till en större storlek

Namnbrickor till hundarna


leksak till hundarna, fick en till likadan

hundgodis





Godmorgon

Vakna för en timma sen typ, har ätit frukost och sånt nu.
Nu blir de massa plugg så jag klarar de där jävla moppeprovet..
ikväll blir de lizette men får se vad vi hittar på (a)


Skolan idag som vanligt :/
hem, ut med hundarna i regnet och sen plugg -.-
Har tagit en paus från pluggandet men får börja plugga lite till..
Sen kommer Edwin hit och sen drar vi nog till jens (y)




fick reda på att min mobil är lagad nu också!!
äntligen! :D
Puss<3

godnatt

måste sova nu! en ny dag imorgon ju ;)

godnattpuss<3

Bilderna från skolfotot :D



förlåt!

As dålig uppdatering nu.. inte bra :/

Men idag var de skolan sen åkte jag och olivia in till stan för jag skulle slinga&klippa håret (A)
Det är typ ingen skillnad bara att min utväxt är borta!! Gött(y)
Sen åkte vi hem till Olivia och sen hem till mig.
Va ute med hundarna och kollade idol.

Men nu har hon åkte hem och jag sitter här och chillar gaaaaalet :D


asdålig bild men såhär blev de :*



dåålig uppdatering idag men orkar inte...
ska sova nu, godnatt puss


plugg

Hemma från skolan nu,
Ikväll kmr Lizette och Olivia hit och de blir myys :*
Men först plugg -.-
puss<3

ny header! :D

Taaack Oliviis ♥♥♥♥♥♥


bild i repris ;)

Powerwalk!

Ut med hundarna nu,


7 september

Skolfoto idag! Olivia hade med sig sin systemkamera och tog lite bilder innan och efter vi tog kortet. Bilderna kommer senare i veckan ;)

Olivia följde med mig hem idag.
Har tagit lite kort och nu har jag pluggat medans Olivia soov (a)


Trött tjeeeej ;)

Cepa lite med camen också..


haha, puss<3

brb skolan

Drar till skolan nu, puss<3

FIXX

Skolfoto idag (y)
Halv fixad..

GODNATT!


kan inte sluta lyssna på den :O


Olivia kom hit en stund innan :D
Hon filma och tog kort på hundarna, www.matildashundar.blogg.se

Nu ligger jag här i sängen med datan på magen (a)
Imon är de klassfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig :O
aja, de blir morgondagens problem.


<3

plugg

skolan idag fick ganska snabbt faktiskt, skönt!
sitter hemma nu och pluggar -.-
är såå sjukt trött, blir alltid de när jag pluggar till moppekortet :S
aja, måste fortsätta plugga nu, puss<3


schleeten som fan idag...

6 september

Godmorgon!
Idag när jag skulle duscha fanns de inget varmvatten så jag fick duscha i iskallt vatten :@
Gissa om jag var sur...

Idag blir de skolan som vanligt sen plugg -.-
puss<3




GODNATT!


5 september

Igår kväll kom Lizette till mig efter hennes match.
Vi cepa, chilla & bakade kladdkakemuffins :D
Sen vid 11 åkte vi in till Edwin och kollade film, mys
Åkte hem vid kvart 2 och då såg en räv på vägen, sjukt söt och cool!
När vi kom hem gick vi och la oss dirr.

Idag har vi solat, tränat lite agility med Alvin och ätit muffins (a)
Ikväll blir de nog plugg -.-



Lizettes mästerverk!


Min gryma visphållargrej (y)


MästerbakarN


söt unge i morse!


blev en ganska vild natt lizette ?!



skevt finger..





Alltid lika normala!

Åk gärna moppe hem från edwin kl 2 på natt...

dsc00294 (MMS)

Åk gärna moppe hem från edwin kl 2 på natten:)<3


:D

nu blir de duschen!

4 september

blogga inte igår men jag och lizette åkte in till stan och va med Kevin, Rasmus, Albin, Ghastone, Love och några mer.
Sen körde Lizette hem mig. Va hemma vid 12 typ sen somna jag direkt när jag la mig. Va så jävla trött.
Vakna vid 9 idag av att pappa håller på och fixar med vår nya frys och kyl.
Idag har jag inte gjort så mkt, varit ute me hundarna och så..
ikväll blir de Lizette och kanske Olivia :D
Får se vad vi hittar på.

Nu ska jag laga mat! börjar bli hungrig ;)


sjukt dålig bild men här är den nya kylen och frysen för som som ville se xd

duktig!

Skolan idag som vanligt...
Sen när jag kom hem städa jag hela mitt rum! Damma, plockade iordning, dammsög och torkade golvet(y)
och nu har jag pluggat lite på moppekortet!
Nu väntar jag bara på att Lizette ska komma.

ps. har fått låna Lindas gamla mobil ist för lånetelefonen :D

-.-

brb skolan


pusssss<3

sorry

dålig uppdatring idag..
men på lunchrasten idag åkte ja, lizette, olivia och jens till donken och åt för de va äcklig soppa i skolan :/
Sen efter skolan åkte vi till donken igen och åt galss ;) är fan stammkund där nu :O
Lizette och Olivia följde med mig hem sen och hjälpte mig och plugga och såå.
Nu ligger ja här i sängen och ska snart sova. Behöver nog de så jag blir frisk någon gång.. men är på bättrings vägar nu (y)

(dååligt med blider nu för min mobil är ju på lagning och min lånetelefon har ju inte direkt kamera så..)

men snodde en film från olivia (a)


Skolaaaa

Nu drar jag till skolan :D
Dålig outfit bild..

vit tröja- HM
svart linne-
gekås
svarta leggins-
?

blev inget med olivia ikväll..
Men nu blir de film + nektarin :D

Skolan idag va seeg som fan! särskillt eftermiddagen...
Efter skolan åkte jag, lizette och jens till donken och åt glass :D
SEn hem ut med hundarna och plugga med lizette (y)
Nu sitter ja här och pluggar lite på moppekortet sen kanske olivia kmr hit ikväll (a)

haha gjorde en videoblogg på svenska idag xD



Godmorgon!
Idag blir de skolan såklart, plugg med Lizette & sen ska jag nog vara med Oliviis :D
Ska gå och blåsa håret.. ser ut som ett troll just nu xD

RSS 2.0