Måndag

Hann inte att blogga igår kväll men åkte och jobbade, hem, äta och duscha och sen kom Ole hit och hämtade mig. Galet vad jag har lägntat efter han! Sov hos han inatt och tog bussen till skolan vid 10. Älskar måndagar, haha. Har varit en vanlig dag i skolan idag fast alla är nog lite sega efter lovet. Slutade 4 idag så pappa kom och hämtade mig så åkte vi direkt till friskis på cirkelgym. Var hemma vid kavrt i 6 då det bara var till att ta på sig och gå ut med hundarna i det mysiga vädert... Men nu är det gjort och har ätit och duschat. Så nu cyklar jag upp till Nea för att kolla BB :)


Fullspäckad helg

Har inte haft någon tid till att blogga i helgen.
I fredags blev de fest med Lizette, Olivia och Larsson. Egentligen får jag inte dricka p.g.a. mina tabletter jag äter men en eller två undantag kan man ju göra vilket de också blev i fredags ;) Och jävlar vad kul vi hade! Kvällen slutade hemma hos Olivia där vi däcka runt 4.
På lördagen skulle mamma hämta mig hos olivia vid 1 för att åka in till stan så vi gick upp runt 11 för frukost och fixa oss lite. Hitta inget speciellt i stan. Köpte bara en present till min kusin och en sjal till vårjackan. När jag kom hem kom Liz till mig en stund. Vi gick ut med hundarna och tog de bara lugnt. Hon åkte hem vid halv 7 då hela familjen gick upp till min kusin för 18års kalas. Blev ett mysigt kalas med god mat, kortspel och med andra ord :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Har tagit ut agilityhinderna och ska åka och jobba sen vid 3. Ole är snart hemma nu så förhoppningvis hinner jag träffa en stund innan jag åker och jobbar :D

Fredag!

Gårkvällen blev inte som planerad. Stannade hemma efter jobbet istället.
Nu sitter jag och kollar på tv och myser med Alvin. Ska snart laga tacos till mig och min bror. Ikväll blir det fest med undebara brudar!♥
fasta inte på bild idag ;)

Tidig morgon..

Sova hos Nea inatt och eftersom inte hon har lov fick vi gå upp tidigt. Gårkvällen spenderades först på friskis och sedan hos Nea. Fira henne med Kina mat, cheesecake, med andra ord spel och Big Brother. Riktigt kul och mysigt! Idag blir det jobb vid 3 sen in till stan och träffa Lizette och Frida! :D

God morgon!

Eller ja, gick upp kl 10 idag så kanske inet morgon nu ;)
Rikigt skönt att sova ut idag. Har varit ute en snabbis med hundarna och bakat cheesescake  till Nea eftersom hon fyller år. Så nu lagar mat till mig själv och pratar skype med Lizette. Planerar lite inför helgen osv :)

Grattis Bästa Kusinen!

Du har alltid varit som en syster för mig, love u!
Och idag fyller du 18år, Grattis Nea! :D

Ass Back Home

Ligger nu i min egen säng helt ensam :( Efter jobbet gick jag upp till Nea för att kolla Big Brother, pratade även med Ole i tele. Har inte träffat han sen i torsdag eftersom han är i Österike och åker skidor och kommer inte träffa han förän söndag eller måndag.. Saknar han ganska så mycket nu! Men ska ta och kolla på top model nu och sen sova :)
Nya arbetskolegan Nick kom och gjorde besök på jobbet idag ;)


Åker strax till jobbet!

Börjar kl 15 så åker vid kvart i 3.
Sitter nu här med Nea, har precis ätit.
Var ju även i stan idag med Olivia. Tog boldprov vilket gick bra och sen fick jag även köpt en vårjacka, tröja och parfym. Fast ska nog byta till en annan färg på tröjan.
VeroModa 559:-
VeroModa 179:-
Kicks 149:-

Min älskade Bea 8år!

Bea är en väldigt speciell hund men jag älskar henne ändå;) Och idag fyller hon 8år. Helt sjukt vad tiden går fort! Minns de som igår när du blev min för 5 år sedan. Nog det bästa som har hänt mig!


Hos Nea!

Sitter hos Nea och pluggar lite. Ska kolla på BigBrother sen ikväll. Imorgon bilr de upp tidigt för att ta prover på sjukhuset sedan ner till stan och äta frukost med Olivia :)
'

Träning nästa!

Har precis varit ute och gått med Olivia och nu bär det av mot friskis för lite step!

Tillbaka!

Japp, nu är jag tillbaka och har tänkte att börja blogga regelbundet igen.
Det har ju hänt den del sen sist... ;)
Har festat massa
Varit med mina underbara vänner
Skaffat pojkvän
Valt inriktigt (design & produktutveckling, Matte 4 och massage)
Börjat äta starka tabletter mot min acne. Vilket leder till att jag inte får dricka alkohol..
Tävlat med Alvin.
Det är väl ungefär de som har hänt, har säkert missat massa men skit samma ;)

RSS 2.0