tisdag


Nu ringer min väckarklocka och jag borde gå upp. Men känner jag mig rätt så kommer jag trycka på snooze knappen!

GODNATT!

Filmen var inte bra och nu ska jag sova (:
Tagga so-prov imon.. eller inte.
Godnatt Puss!

Easy A

nu ska jag lägga mig i sängen med hundarna och kolla film, mys!

va fan!





inget roligt inlägg...

Skola idag som vanligt, hem, plugga och nu ska jag snart ska ut med hundarna.

:D

Nu blire solsidan!

up

nu har jag och Olivia pluggat färdigt, så nu blir de film!

Godmorgon

Sitter hemma hos olivia nu. ska snart åka hem till mig.
Då blir de ut med hundarna och sen plugg.

Puss!

singstar ja!

Sitter hemma hos olivia nu och ska sova här inatt, mys!
Nu ska vi gå ner och sjunga singstar, puss!

Ny header!

Nu har Olivia fixat en ny header så nu har jag fått mer bloggmotivation!
Taack så mkt olli bolli för den nya headern, love u♥


träning ja!

Snart kommer Matilda och hämtar mig sen drar vi och spinnar på friskis&svettis(y)


Efter de blir de plugg på NO-provet och Photostory.

Puss!

...


min kväll


plugg-.-

jag orkar iiiiiiiiiiiinteeee!!!!

söndag!

då var det redan söndag..
igår var jag och matilda å träna kl 11 och sen rasta vi hundarna. Efter de åkte vi hem till mig och lagade mat och kollade på film. Step up 1 & 2.
Kl 6 kom olivia och sen jens och edwin. Åt tårta och kolla film :)

Vakna jämte olivia idag.
Ikväll blir det träning vid 5 sen massa plugg! NO-uppstatsen ska vara klar imon och jag är inet ens halv färdig :O


Puss!

FREDAG!

äntligen fredag!
skolan som vanligt..efter de följde lizette med mig hem :D
Åt fruksallad och kladdkaka, varit ute med hundarna, gjort elevlektion och dampat! ännu en dag med mkt skratt ;)
nu ska jag till matilda.
Imon blire träning kl10 sen rasta hundarna med matilda (y)

Puss!

TORSDAG!

gjorde ett inlägg imorse men datan stängdes av så det försvann -.-


men men idag har det varit skola som vanligt. efter de fäöljde olivia med mig hem :) lagat mat, varit ute med hundarna, kollat film och bara cpat ;) har nog aldrig skrattat så mkt som idag, haha



en liten saga jag och olivia gjorde :D


imon ska jag till tandläkaren så missar fösta lektion + får sovmorgon!
nu ska kolla film nu puss!

GRATTIS OLIVIA!!!

Idag är det ingen vanlig dag för det är olivias födelsedag!!








Detta firades vi såklart idag i skolan men kommer även firas på lördag :D
GRATTIS SNYGGING!
ÄLSKAR DIG!


Förövrigt har det varit en vanlig dag i skolan. Nästan alla i vårna klass är sjuka eller bortresta så när vi var halvklass brukar vi vara 13 st men idag var vi bara 5?! haha ganska skönt ändå :)

Efter skolan va det hem, ut med hundarna och sen träning.
Nu sitter jag här vid datan och lyssnar på musik ♥

tisdag

Varit i skolan idag som vanligt fast alla tjejer i 9:an åkte in till ungdomsmottagningen på förmiddagen på studiebesök. Efter de hade vi lite tid över innan bussen gick tillbaka till skolan så då gick vi och åt på blå dörren, mkt gott!
När jag kom hem gjorde jag inte så mkt, varit ute med hundarna och pluggat.. inte så kul men måste göras.



Nu ska ja kolla film, puss!

plugg..

Sitter här och pluggar NO, håller på med en uppsats om sexuall-kunskap (y)



Ikväll blir det spinning med Matildaa!! :D

Tävling



Jag är med och tävlar på Lippyys om presentkort hos Solentro. Tre stycken vinner ett presentkort på 300:- att göra en egen bok för, och ALLA som är med och tävlar får ett presentkort på 150:-. perfekt, visst? Tävla du med. Tävlingen pågår tom 17/1-11

http://lippyys.blogg.se/2011/january/tavling-om-presentkort-hos-solentro.html

Skolan!

Snart drar jag till skolan...

Puss!

gästblogg!

Hejjsan bloggen, Olivia här!!
kan ju berätta lite om helgen då eftersom att inte matilda har gjort de. Vad vi gjorde igår, ja vi va ute med matildas hundar, kollade film, åt mat och gjorde i ordning oss till kvällen. Kvällen började klockan åtta hos viktor och fortsatte sen i Veddigefestlokal med massa roliga och fulla folk ;) kvällen slutade klockan två då vi alla deckade på Matildas rum skit trötta. Och vaknade idag trötta och lite smått bakis, haha.

förövrigt tycker jag att matilda suger på att blogga så jag kände att jag får göra de själv på Matildas blogg då, jävla mupp som inte sköter bloggen sin, Hon sitter vid datorn 24/7 men inte fan bloggar hon. Tjejen har en skruv lös, haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, men tyckte att de va väldigt kul att få gästa Matildas blogg och hoppas att hon tar tag i sin blogg nu och bloggar mera, så kanke de kommer en ny design så småning om ;) Puss!



Olivia älskar Matilda, Är så sjukt glad att jag har dig gumman, glöm inte de! Puss♥

söndag

då var detta lovet slut... det har gått alldels för fort :/
Sista terminen på Bläshammar, har blandade känslor. Kommer ju sakna klassen och allt sånt men ska bli skönt att komma till en ny och större skola!

Nu ska jag kolla film eller ngt innan det är läggdax, kommer inet kunna soman..

Puss!

FEEST!

Nu ger vi den!!



haha gulligt!



Godmiddag!

vakna jämte olivia idag av att Alvin kom och la sig på oss... hah lika bra så vi kommer upp ;)
Nu ska vi ut och vandra i regnet sen kolla klart på filmen eftersom vi inte orkade de igår. Sen taggar vi FEST!! :D

haha kass blid på mig och alvin igår ;)


mys!

har varit på mydog hela dagen, va lite besviken på själva mässan :/ fanns inget kul alls att köpa..
Nu sitter jag här med Olli Bolli och ska kolla film nu, puss!



MyDog!

Var ju meningen att vi skulle åka till gbg kl 5 men blev ändrade planer så åker vid halv 7 ist (y)
Sitter i köket nu och har precis ätit färdigt, ska gå och blåsa håret nu och fixa de sista innan Matilda och Anna kommer om hämtar mig. puss!


Nöjd Olivia? ;)

Igår åkte jag och Mamma till stan en snabbis innan vi åkte vidare och tränade. Köpte en vit spetströja.


HM 149:-

Efter träning åkte vi och hämta lizette och va med henne på kvällen, myys! Vi möblera även om i mitt rum :D
Idag har jag inte gjort mkt alls... har hjälpt mamma att städa och ta bort alla julsaker.
Imon blir det gbg hela dagen på mydog mässan. Ska åka vid 5 imon bitti?! så måste  lägga mig i tid idag..

På lördag är det fest i veddige:D
men vet inte rikigt om ja ska ha svart eller vitt linne under.. :/


dålig uppdatering

har glömt bort bloggen lite... men ska försöka bli bättre på att uppdatera:)

Igår va det lan i kärrdal med Olivia, FRida, Emma och Lizette!

hahah :D

Idag har jag bara tagit de lugnt och så tränade ja.
Så ligger i sängen nu med datan på magen och äter popcorn. Bea bus är också med ;)

Puss!

2010!




















































































nu orkar jag inte lägga upp mer ;)


träning!

Har varit ute och gått med matilda idag och nu blir det träning på friskis&svettis!
Mitt nyårslöfte är att jag ska äta nyttigare och träna mer! FETT SKA BRÄNNAS!!!
Sommaren 2011 här kommer ja!!!



NYÅRSLÅTEN!




No no no no no no fire,no fire I,I wanna feel the music higher and touch the sky!

mys!

ligger i sängen och kolla mamma mia♥

jadu..

hur lyckas ja?



kolla tovan ;O (ansiktstmask ja!)

blåmärke på handflatan?!

2011♥

Jävligt lyckad kväll igår!! :D
Tack så mkt alla för en underbar kväll♥
Sitter hemma hos mig nu med Olivia, va gärna schletna ;)

Här kommer lite bilder från igår/natt









Puss!

RSS 2.0