manikyr

Nu blir de paradise hotell innan läggdax ;)

imon blir det skola som vanligt och sen ska jag och matilda åka och fixa naglarna :D



Puss&Godnatt<3

HEMMA

Nu är jag hemma! eller kom hem igår kväll men orkade inet blogga fören nu ;)
Kom hem vid 10 igår kväll. Vägarna va ganska dåliga eftersom det hade snöat 50 cm på bara en natt :O så det tog 7 timmar -.- men hem kom vi oskadda (y) Helgen har varit grymt bra! :D

Idag va de skola som vanligt, gillar måndagar i skolan för dom är ganska slappa.
Efter skolan va det hem och ut med hundarna. Skulle behövt plugga mer än vad jag gjorde men orkade verkligen inte.. Har Tyska läxa tills imon och No-prov på onsdag -.-


Fick en choklad-julkalender med Blixten och Bärgan av Annica när vi var där uppe :D
Älskar Cars filmen♥

/Lizette

Ville bara säga att Matilda mår bra & att jag saknar henne!
puss <3 / din bästaste vän!

Här kommer bilder på oss.























alltid lika snygga! ;)

brb stockholm!

Nu drar jag till skolan sen vidare till STOCKHOLM!
PUSS PÅ ER!<3

uppdatering!!

Ja, har tagit en pause i pluggande och tänkte att jag kunde blogga :D
Det är mkt plugg nu, har engelska prov imon så sitter och försöker lära in 140 glosor nu :O
går la sådär men de fixar sig nog xD
Imon åker jag till Stockholm eller Nynäshamn för att vara exakt om det blir, så tar ett tåg direkt efter skolan 14.44 till borås där matilda hämtar mig och sen kör vi vidare till Nynäshamn. Kommer hem på söndag så kommer inte bli någon uppdatering på hela helgen.
nej nu ska jag forsätta plugga, puss!




måste börja använda mina fula glasögon :O
får så jävla ont i huvudet annars -.- hata

bloggpause?

sorry för väldig dålig uppdatering men hinner inte blogga just nu känner ja.. hundar, plugg, träning och allt va de nu är tar upp all min tid.. ska försöka blogga så mkt som möjligt nu men denna veckan är de ganska mkt. åker till stockholm på fredag och kommer hem på söndag så måste packa och sånt också och sen är de plugg och träning ;)

jaja ska kolla film nu innan jag sover. puss!


träning

Tjaa!
skolan idag som vanligt, hem plugg och sen träning på friskis och svettis med Lizette :D
följde med lizette hem sen och åt och såå.
nu ligger jag här i sängen och ska kolla paradise hotel(y)
sen ska ja sova! har ganska mkt plugg nu så måste sova för att orka med.. Men som tur blev engelskaprovet flyttat till fredag istället för imon.

dåligt med bilder nu för lånar en mobil av linda och kameran suger + man kan inte filma ;O
får bli en schleeten cambild ;)

haha fråga inte vrf de är stjärnor xD

allt blir inte som man ha tänk sig med det kanske blir bra ändå

nu ska jag kolla Hole in one för tredje gången och INTE somna denna gången, haha puss :*


söndag

vakna jämte olivia idag :D
Gick upp vid 11 och åt frukost sen hem och fixa sig lite för skulle på kalas till mig kära broder som fyller 24 idag!! Grattis Jowel<3
Efter de plugga jag lite engelska innan jag åkte in till Friskis&Svettis för träning!
nu sitter jag här hemma och har pluggat och fixat naglarnaså blir film nu eller ngt(y)



Puss<3


GODNATT!

nu blir de film!
puss <3

hos olivia

har precis duschat och ätit hos Olivia :D
Måste bara säga att jag och olivia är king på att laga mat!!
Nu ska vi dra till daniel och adde en stund, hörs sen, puss♥♥


Godmorgon

vakna jämte olivia idag :D
får se vart dagen tar oss men ikväll ska vi nog till frida och emma, puss på de :*


haha snygg som alltid :B




Gymnasiemässa

Idag var de gymnasiemässa, kul att träffa massa :D
Sluta vid halv 1 och då följde lizette och olivia med mig hem.
Vi åt och sen kolla på film men sluta med att alla låg och sov i min säng från 1 till halv 4 (y)
Sen åkte olivia hem och jag och lizette gick ut och gick med hundarna.
Nu väntar jag och lizette på att pappa ska komma med pizza :D
Får se vad kvällen sluta ;)


jag och lizette på bussen och terry i bakgrunden;)


kajji på bussen <3

reflexer på!

snöö

Alvin <3



i bussen på vägen hem ;)

halmstad imon :D

Ska kolla på paradise hotel nu och sen sova, upp tidigt för ska vara i skolan kl 8.00 -.-
Men ska till halmstad på gymnasiemässan så slutar kl 12.20 :D

Godnatt&puss<3



plugg -.-

sitter här och pluggar med Lizette, har så sjukt mkt läxor nu ;O
fast de går inte så bra men vi kämpar på ;)
Skulle tränat på F&S i dag men passet blev inställt :/
så fick bli plugg ist..

jaadu..


plugg

och ännu mer plugg!
hahah kommer en random blid på mig och kajsa ;)
haha lika som bär (a)

puss

va i stan idag med natta, träffa lizette och olivia så vi gick med dom sen ;)

Skulle tränat idag men det blir imon istället med lizette (y)

Nu ska jag kolla film och äta B&J´s (a)

upp tidigare än vanligt imon ska till tandläkaren vid 8 -.-

uppdatering..

Måndags:
utvecklingssamtal efter skolan, oxh det gick bra!
På kvällen åkte jag och Olivia in till stan och kolla WIC.
Vi hade satt 20kr mot Nypon om att wic skulle vinna vilket dom gjorde me 9-6 :D
hitta även en hundralapp :D

Idag:
Skolan som vanligt, sen hem och ut med hundarna.
Jens, Kevin och Oskar kom förbi en sväng med (y)
Sen in till friskis och svettis för gympa.
Köpte ett sliverkort som håller i 6månader så nu jävlar ska jag träna ;O
BEACH 2011 för kommer ja!! :D
Nu har jag även städat på mitt rum. skulle behöva plugga men det orkar jag inte -.-

Nu blir det One tree hill sen sova(a)

Godnatt&Puss

uppdaterar ikväll!!

ska träna nu, puss


Godmorgon!

nu drar jag till skolan, efter de blir de utvecklingssamtal -.-


puss!

farsdag!

Har inte hunnit blogga fören nu,
Men igår hjälpte jag till på varbergs agilitytävling. Skulle egntligen tävlat med Alvin men eftersom hundarna måste vara 18 månader och 1 dag så fick jag inte tävla för Alvin va bara 18 månader igår -.-
Så jävla drygt att han va 1 DAG?! för liten...

Sen på kvällen åkte jag till Lizette och sen vidare till Edwin, mys!

Vakna hos Lizette idag vid 12 i hennes mamma och pappas säng för hon va ensam hemma och då passade vi på att sova i den (a)

Kom hem för en stund sen och har skrivit lite mer på mitt CV.
klockan 3 är det fika hos farmor och farfar sen middag i kväll med familjen.


bild från igår eller idag kl 5 innan vi skulle soova ;)

Kom nyss hem från Lizette, Vi bubblade bubbelbad, myys (a)
Nu blir de sängen och kolla One Tree hill!
Måste lägga mig tidigt idag för ska gå upp kvart över 6 imon -.-
Ska hjälpa till på en agilitytävling...
jaja, godnatt och puss!




Godnatt

Nu ska jag sooova!
Nattinuffsan♥


STAN

Va i stan med lizette idag(y)
Hitta ingenting :S
Vi åkte ju in för att köpa farsdagspresent men hitta INGENTING :O

snodde några bilder från lizette från idag (a)


Kajjoo :D

Johan, Elias & Felix :)


hahah jaag xD


I matsalen idag, kajsa, jag och emma :)

jaag ;)

lille alvin ♥

gamla godingar!












Skolan-Stan

Nu drar jag till skolan, efter de blir det stan med Lizette♥

puss!

sova(a)

Godnatt&puss!

imon blir det stan me bästa Lizette (y)<3


film från idag :D


träning

kom nyss hem från friskis & svettis. Va med mamma och pappa och träna cirkelfys (y)
När jag kom hem från skolan slappa jag bara och träna/ut och gick med hundarana.

bilder från idag:

terry mästeverk från bilden ;)

ja herregud xD


lizettes MVG teckning!

min mapp som inte är färdig ;)

Olivias trolleritrick i repris :D

sova

har bestämt mig att jag ska sa stänga av datan 23.00 idag!
För har inte kunnat somna på 2 dagar nu och då bilr det att jag sitter uppe vid datan -.-
måste sova men är inte trött på kvällen men sjukt trött i skolan :/
jaja ska kolla film nu, puss<3

VG!

Glömde ju säga att jag fick VG på matteprovet (y)
Jag och kajsa fick 31/40 :D

känner mig tom..

Olivia följde med mig efter skolan idag, vi har typ bara cpat xD

känner att inte humöret är på topp.. men men bara till att bita ihop och se glad ut ;)

ska till klubben ikväll och kolla på ngn data sak för tävlingen i helgen. puss!


Bild från skolan imorse,

Paradise Hotel

Nu ska jag kolla Paradise hotel innan jag sover(y) hoppas jag kan somna idag ..

Godnatt <3

hahhahah jag blir fan rädd!


Nea!

Kom precis in, har varit ute och gått och tränat agility med lizette, natta, jens och johan ;) hahah innan de baka vi kladdkaka!
Nu ska jag upp till Nea som ska klippa mig :D

tagga skola....

Skola idag :/
Höstlovet är redan slut, bara till att börja längta till nästa lov!
Kunde inte somna igår så har damp trött idag -.-


slappdag  :D

måste sova...

jag är inte trött ;O
så får kolla lite på mysteriet på greveholm (y)

GODNATT!

Ska kolla ett avsnitt av Sveriges skönaste familjer innan jag ska sova. Hampus Sikström så jävla snygg!!
Tagga skolan imon... fast nää!

puss<3

Klasskläder!



CP

jaag har tråååkigt.....


heyy

Nu har Lizette och Olivia åkt hem.
har dammsugit hela huset och ska skriva ett CV nu men det går as dåligt....
jaja, får ta tag i det nu så jag blir färdig.
ikväll åker jag, olivia och Lizette till Natalie och hjäper henne med våra skoltröjor som har kommit :D

lägger in denna musikvideon pp världens sötaste och coolaste unge!


seeg söndag

Sitter här med Olivia och Lizette ligger och sover i min säng.
Har varit ute och gått i en timme, mkt duktiga!
Igår va vi hos Edwin och kolla film.

hemma

Sitter nu hemma med olivia, väntar lizette ska komma :D
Ikväll drar vi till Edwin i stan med oskar och jens! Puss<3


schleeta_tjejer.NU!

Godmorgon

ligger i olivias säng och pratar i telefon med Lizette(y)
Ska gå ner och äta frukost snart, är as hungrig!


GODNATT!

Sängen väntar (a)

hos olivia

kom precis till olivia :D
tog med mig min data också, niice!
uppdaterar nog mer sen pussen!

glömde lägga in denna bilden innan

scones och varm oboy :D

KUNGSMÄSSAN

Kom nyss hem från kungsmässan. har hunnit städa rummet också, mkt duktig :D
Köpte:

Kicks:
Mineralfoundation 435:- + borste 145:-





HM:
trosor REA 30:- st


Snart kommer Olivia hit så ska vi gå ut med hundarna, puss!


Godmorgon

Nu åker jag och mamma till kungsmässan (y)
Efter de blir de Olivia :D<3


kyss

ingen rubrik...

Har inget roligt att skriva men ska snart dra till Lizette och fixa lite grejer xD
pusshej<3


bilderna från helgen!




uppdatering!!

Jävlar vilken dålig uppdatering... men har inte haft tid eller ork ;)

Va i stan igår med Olivia och Idag med Lizette :D

detta är vad ja köpte:

Dålig bild men orkar inte xD

Mimmi öronen är till på lördag, ska till Frida och man måste vara utklädd.
Efter många om och men så blev det mimmi. Vet inte vad ja ska ha för kläder bara :/

puss

Nu drar jag till Olivia, så se vad vi hittar på :D<3


Godmorgon

Pappa väckte mig för en stund sen så har legat här och kollat Paradise Hotel, nu blir det frulle!
Idag blir de träning på klubben men Matilda(y)


gammal bild på min och Matilda<3

RSS 2.0